Arma 3 Kylmä sota Testiviikkopelit | La 23.1 klo 19:00

Trade
Posts: 456
Joined: 09 Jun 2015, 19:20

Re: Arma 3 Kylmä sota Testiviikkopelit | La 23.1 klo 19:00

Post by Trade »

Jäi vikasta tehtävästä mieleen kun maatissin kanssa laulettiin kansainvälinen. :)
User avatar
ruoste
Posts: 583
Joined: 05 Jan 2015, 16:03

Re: Arma 3 Kylmä sota Testiviikkopelit | La 23.1 klo 19:00

Post by ruoste »

FPS erinomainen muutamaa kiivasta tulitaistelua lukuunottamatta. Itselle ei siis suurempaa ongelmaa tuosta, otin kuitenkin koppia UO:n tehtäväntekijöistä josko heillä olisi kartasta jotain päivitettyä versiota.
Mielestäni tehtävissä oli immersio kohdillaan ja ukkelit näyttivät juuri siltä miltä pitikin, jäin kaipaamaan vain lännestä kajastavavia ydinpommien valoilmiöitä. Oliko USMM:ia puukotettu paljonkin Fureanin toimesta, vai onko moddi otettavissa käyttöön sellaisenaan?

Tehtävät mainiot, ainakin Schwemlitz tuli koluttua täysin, tätä karttaahan nyt ei repoon enää tarvita kun kaikki mahdolliset taistelunpaikat on jo kokeiltu... ;)
"Kolme-neljä RJtä huutelee samaan aikaan jotain vitun 'broken arrowia' tukiverkkoon ihan Mel Gibsonina..." -Härö
Furean
Posts: 650
Joined: 26 Jul 2013, 18:14

Re: Arma 3 Kylmä sota Testiviikkopelit | La 23.1 klo 19:00

Post by Furean »

ruoste wrote:Oliko USMM:ia puukotettu paljonkin Fureanin toimesta, vai onko moddi otettavissa käyttöön sellaisenaan?
Juu, conffit oli melko paljon puukotettu.
User avatar
Annddy
Posts: 382
Joined: 07 Feb 2014, 15:51

Re: Arma 3 Kylmä sota Testiviikkopelit | La 23.1 klo 19:00

Post by Annddy »

Blahh wrote:Jenkit laadukasta jälkeä, repokelpoista tavaraa. Olen Nummen kanssa osittain samalla linjalla, että lihaa luiden ympärille kaivataan. Aikakauteen sopivaa vastapuolen varustusta ja aseita. Aseet mieluiten yhdeltä ja samalta tekijältä.
En ollu tapahtumassa, mutta en kyllä ole Nummen kanssa samaa mieltä mitä hän sanoi. Tyyppi porttas modin A2, uniformut ja LC2-taisteluvyö näyttää hyvältä ja kyseessähän ei ollut half assailu, mutta kun modissa ei tule aseita mukana vaan käyttää CUPin coltteja niin tämä oli puukotettu AFIn modia varten. Tosin eipä tuota M16A4 mallia niin tarkkaile, että menisi paremman puutteessa.

Modin tekijä quote http://forums.bistudio.com/topic/183586 ... 90s/page-3
My original idea is to release it with CUP and then make my own weapon pack with weapons donated by the community. I'm now looking at forgoing using CUP and sourcing the weapons now.

I do have good reasons to use CUP. Yes, it's low quality compare to other weapon packs, however they have many assets that would come into play with special forces.
Last edited by Annddy on 26 Jan 2016, 01:35, edited 2 times in total.
User avatar
Nummi
Posts: 1589
Joined: 26 Nov 2013, 01:52
Location: Stadi

Re: Arma 3 Kylmä sota Testiviikkopelit | La 23.1 klo 19:00

Post by Nummi »

Siis hieno modihan se on, olen katsellut itsekkin.

Mutta ilman oikeita aseita ei ole järkeä. Se on se half-assaus.

e: eli ennen kuin päätetään miten tuon CUP:n kanssa oikein edetään, en näe syytä lisätä tätä. En minä ainakaan halua pelata kylmää sotaa vuonna 1991 tilatuilla venäjän federaation aseilla.
Furean wrote:Pitää muistaa, että ruotsalaisethan pani melkein koko Suomen kansaa.
ruoste wrote:Dataa on saatava.
User avatar
Castor
Posts: 1448
Joined: 01 Aug 2013, 13:51
Location: Hämeenlinna

Re: Arma 3 Kylmä sota Testiviikkopelit | La 23.1 klo 19:00

Post by Castor »

Nummi wrote:Siis hieno modihan se on, olen katsellut itsekkin.

Mutta ilman oikeita aseita ei ole järkeä. Se on se half-assaus.

e: eli ennen kuin päätetään miten tuon CUP:n kanssa oikein edetään, en näe syytä lisätä tätä. En minä ainakaan halua pelata kylmää sotaa vuonna 1991 tilatuilla venäjän federaation aseilla.
Aseet on jo valmiiksi, en tiedä teistä mutta itteä rupee väsyttää OCPn katsominen joka toisessa tehtävässä.

Tuon lisäksi modi tuntuisi olevan vakaa, FPS puolelta hyvä ja kaikein tärkein:
- Kaikki tykkäsivät

Eikö tuo isolla ja punasella kirjoitettu juttu ole tärkein juttu modin valinnassa?
Furean
Posts: 650
Joined: 26 Jul 2013, 18:14

Re: Arma 3 Kylmä sota Testiviikkopelit | La 23.1 klo 19:00

Post by Furean »

Castor wrote:
Nummi wrote:Siis hieno modihan se on, olen katsellut itsekkin.

Mutta ilman oikeita aseita ei ole järkeä. Se on se half-assaus.

e: eli ennen kuin päätetään miten tuon CUP:n kanssa oikein edetään, en näe syytä lisätä tätä. En minä ainakaan halua pelata kylmää sotaa vuonna 1991 tilatuilla venäjän federaation aseilla.
Aseet on jo valmiiksi, en tiedä teistä mutta itteä rupee väsyttää OCPn katsominen joka toisessa tehtävässä.

Tuon lisäksi modi tuntuisi olevan vakaa, FPS puolelta hyvä ja kaikein tärkein:
- Kaikki tykkäsivät

Eikö tuo isolla ja punasella kirjoitettu juttu ole tärkein juttu modin valinnassa?
Aivan samaa mieltä.
User avatar
ruoste
Posts: 583
Joined: 05 Jan 2015, 16:03

Re: Arma 3 Kylmä sota Testiviikkopelit | La 23.1 klo 19:00

Post by ruoste »

Joo ei vois kyllä vähempää kiinnostaa onko kädessä oleva mutka vuoden 1981 vai vuoden 1991 M16. Fiilis oli kaikissa tehtävissä erinomainen eikä kyllä lainkaan vähentänyt tunnelmaa että oli uudemmat aseet käytössä.
"Kolme-neljä RJtä huutelee samaan aikaan jotain vitun 'broken arrowia' tukiverkkoon ihan Mel Gibsonina..." -Härö
Post Reply