AFI HARDLINE 2: STRIKEBACK REDUX | POLIISIT VS ROSVOT | Ma 28.12.2015 klo 19

User avatar
S.M.F.
Posts: 109
Joined: 15 Nov 2014, 14:50
Location: Oulu, Finland
Contact:

Re: AFI HARDLINE 2: STRIKEBACK REDUX | POLIISIT VS ROSVOT | Ma 28.12.2015 klo 19

Post by S.M.F. »

Tike (tilannekeskus) päivystäjä, 112 numeroon vastailija:
Olipa hauskaa vaikka hommana oli "vain" vastailla hätäpuheluihin ja saada emt tai polliiisi paikalle. Mahtavasti porukka eläytyi hätäpuheluihin, muutamista ryssistä ei luonnollisesti aksentin/puhetaidon vuoksi saanut aina selvää mutta pienillä tarkennuksilla viesti ymmärrettiin.

Ainoat perseilyt mitä ite huomasin oli tämä eräs kaveri joka käveli polliisiaseman yläkertaan ja uhkaili Scottzia aseella. Onneksi se ei huomannu mua (ilmeisesti) selän takana ja ehdin ampua tämän kaverin ennen kuin Scottzille kävi huonosti.... noh viimeinen kuti tosin osui Scottzia päähän ja siihen jäi. Enkä muistanut siinä tilanteessa että eihän se ees kuole ku 15min päästä. Emt oli tulossa paikalle mutta kutsuin ne pois...fail. Muistin asian sitten ku itse uskallauduin ulos poliisiasemalta ja jäin roiston auton alle, josta minut sitten noheva emt porukka sai parsittua kasaan. Lopussa näytti (ehkä viimeinen 30-45min) että tilanteesta tuli täysi clusterfuck.

Kiitokset järjestäjille sekä kaikille jotka auttoivat tämän toteutuksessa sekä myös osallistujille.

Omat kehitysehdotukset:
1. Yleiset/viranomais radiokanavat pitkän rangelle, 112 voi olla koska tike pystyy yhden kanavan tähän uhraamaan.
--> saataisiin kunnon käyttöön pitkät sekä ajoneuvoradiot ja lyhyttä saisi käyttää vaikka partion/piirin radioksi.

2. Ajoneuvojen varastaminen sekä ajoneuvojen gearista tavaroiden loottaaminen kielletyksi. Aivan naurettavaa nähdä että joku pöllii kyttäauton aivan polliisien vierestä. Ja koska inventoria ei vissiin saada täysin lukkoon, tehdään siitä sääntö ettei niitä mennä tonkimaan.

3. Taksit/taksimiehet jotenkin, että myös eri sidellä olevat pääsevät taksin kyytiin.
--> Yritettiin tilata firman piikkiin taksi diktaattorin puhetta kuuntelemaan, mutta emme päässeet suharin kyytiin. Jouduimme sitten hommaamaan kytiltä kyydin Vapaudenaukiolle.

4. Perseilyt pois ja niille bannia (näihin eventteihin), jotka eivät vain osaa pelata roolipeliä. Mielestäni todella epäkunnioittavaa toisia pelaajia sekä järjestäjiä kohtaan, keiden ansioista tällaiset erilaiset eventit ovat mahdollisia.

-"Yksykskaks, kuinka voin auttaa?"
sotakalusto:
ASUS Prime Z270-A
i7-7700k@4,9GHz, Kraken X62
32Gb DD4-3200Mhz
1080Ti OC
Samsung Odyssey G9
Beyerdynamic DT 1990 Pro, Blue Yeti, Logitech G Pro, Roccat RYOS MK Pro
DarkSim
Posts: 66
Joined: 28 Mar 2015, 21:01

Re: AFI HARDLINE 2: STRIKEBACK REDUX | POLIISIT VS ROSVOT | Ma 28.12.2015 klo 19

Post by DarkSim »

Samtactician wrote:Fiiliksiä pelistä näin Poliisin Länsipiirin ylikonstaapelin (A1) kannalta:

Mitä tulee itse pelimaailman tapahtumiin omalta osaltani niin voisin mainita että päädyin tajuttomaksi kolme kertaa. Ensimmäinen (1.) kerta on tilanne jossa monta poliisia jahtaa muutamaa juoksevaa siviiliä jotka eivät reagoi mitenkään käskytykseen, saavun siviilien perässä autolle, epäilty siviili menee etuoven lähelle ja käskytän häntä olemaan nousematta autoon, käskytyksestä huolimatta siviili nousee autoon jolloin itse yritän ampua ajoneuvon eturenkaan rikki. siviili vastaa tähän siten että ajaa päälleni(AAR 01:25:36 Länsikaupunki aukion pohjoispuolella).
-Samtac
Minä taisin tässä olla se siviili. En kuullut käskytystä kopterin takia :/ Kun aloit ampumaan autoa metrin päästä niin vähän alkoi paniikki. Pysähdyin kuitenkin ja antauduin poliiseille heti sen jälkeen.
Samtactician
Posts: 96
Joined: 13 Aug 2015, 17:52
Location: Oulu

Re: AFI HARDLINE 2: STRIKEBACK REDUX | POLIISIT VS ROSVOT | Ma 28.12.2015 klo 19

Post by Samtactician »

DarkSim wrote: Minä taisin tässä olla se siviili. En kuullut käskytystä kopterin takia :/ Kun aloit ampumaan autoa metrin päästä niin vähän alkoi paniikki. Pysähdyin kuitenkin ja antauduin poliiseille heti sen jälkeen.
joo jotaki tuollasta mää vähän mietinki ku oli itselläni pieni epäilys et kuuleekohan mua ihmiset kun eivät vastanneet, tiiä sitten oliko mikissä jotaki ropleemaa mut ei kukaan virkavallasta ainakaan koskaan valittanut kuulumisongelmista, ja toisaalta tuo jahtaustilanne alko olla siinä auton lähellä jo melko sekava ylipäätänsä ei ole ihme että se meni clusterfuckiksi. jälkeenpäin on helppo sanoa että mun olis pitänyt yrittää ampua siihen autoon tai sinuun jo paljon aikaisemmin ja autoa mielellään vielä haulikolla eikä tosiaankaan jäädä auton etupuolelle tähtäilemään jos "vihollinen" on nousemassa autoon. Tilanne oli kuitenkin mielenkiintoinen ja tuollasten asioiden takia hardlineä larpataan, kiitokset partiokaverille muuten infosta emt:n suhteen joka helpotti sitä odotuksen tuomaa tuskaa.
(steam: Samtac) (http://steamcommunity.com/id/samtac/) (Discord: Samtac#3692 ) Arma3 / R6siege
User avatar
Pertsa
Posts: 47
Joined: 01 Aug 2015, 20:56

Re: AFI HARDLINE 2: STRIKEBACK REDUX | POLIISIT VS ROSVOT | Ma 28.12.2015 klo 19

Post by Pertsa »

Samtactician wrote:
DarkSim wrote: Minä taisin tässä olla se siviili. En kuullut käskytystä kopterin takia :/ Kun aloit ampumaan autoa metrin päästä niin vähän alkoi paniikki. Pysähdyin kuitenkin ja antauduin poliiseille heti sen jälkeen.
joo jotaki tuollasta mää vähän mietinki ku oli itselläni pieni epäilys et kuuleekohan mua ihmiset kun eivät vastanneet, tiiä sitten oliko mikissä jotaki ropleemaa mut ei kukaan virkavallasta ainakaan koskaan valittanut kuulumisongelmista, ja toisaalta tuo jahtaustilanne alko olla siinä auton lähellä jo melko sekava ylipäätänsä ei ole ihme että se meni clusterfuckiksi. jälkeenpäin on helppo sanoa että mun olis pitänyt yrittää ampua siihen autoon tai sinuun jo paljon aikaisemmin ja autoa mielellään vielä haulikolla eikä tosiaankaan jäädä auton etupuolelle tähtäilemään jos "vihollinen" on nousemassa autoon. Tilanne oli kuitenkin mielenkiintoinen ja tuollasten asioiden takia hardlineä larpataan, kiitokset partiokaverille muuten infosta emt:n suhteen joka helpotti sitä odotuksen tuomaa tuskaa.
Hah mikä tilanne, joo olin siinä juoksemassa Simin kans siihe autoo ja ite en ainakaa kuullu mitää huutoi tai käskytyksiä kopteri melun takia. Näin vast Samin siin ku hypättii autoo ja tulta alkoi tulemaan kohti. Simi sit veti äijän yli vaik huusin kurkkusuorana et ÄLÄ AJA YLI! Video narkkarin päivä askareista on uppaamas tubee et pääsette näkemään jälkeenpäi myös iteki tapahtuman :)
Isänmaan puolesta!
Post Reply