Page 2 of 3

Re: Aaltorespa Scripti

Posted: 13 Apr 2015, 10:46
by ilee
Kun nyt kerta olet ottanut tällaisen mukavan projektin niin kehitysehdotuksia seuraavaan versioon.

-Mahdollisuus laukaista respa esim. jollain muuttujalla. (Minulla on varmasti ei optimaalinen versio tästä Shapurilta löytyvässä testitehtävässä jota voi katsoa.)

-Mahdollisuus spektaan. Oletuksena pois päältä. Toteutus spekta päälle kuollessa ja pois respatessa. (Tästäkin toteutus Shapurin tehtävässä.)

-Muokkaa gearin laitto scriptiä niin että ensimmäiset gearit laitetaan ukolle HETI tehtävän käynnistyessä. Näin briiffissä näkyy group välilehdessä ryhmän varustus eikä mitä sillä unitilla sattuu vakiona olemaan.

Ainakin nämä tulee äkkiseltä mieleen. Kerron kun keksin lisää....

Re: Aaltorespa Scripti

Posted: 21 Apr 2015, 17:40
by Bummeri
Päivitetty versio julkaistu

Re: Aaltorespa Scripti

Posted: 26 Jun 2015, 12:40
by Bummeri
UUsi versio, täytyy tulevaisuudessa laittaa tämä toimimaan acrella ja tfarllä molemmilla.

Re: Aaltorespa Scripti

Posted: 08 Sep 2015, 16:18
by Bummeri
Todo: lue johtajan descriptionista ryhmätunnus ja laita se groupideeksi

Re: Aaltorespa Scripti

Posted: 14 Sep 2015, 18:09
by Tonto-
Sanonpahan vaan, että nämä AFIssa käytössä olevat respawn skriptit ovat niin hyviä, että näiden tulisi olla jossain Armaholicissa koko yhteisön käytössä. Oletko Bummeri harkinnut asiaa?

Re: Aaltorespa Scripti

Posted: 17 Sep 2015, 14:53
by Nummi
Huomautuksena tehtäväntekijöille:

ACE3:n Rally Point systeemiä ja Aaltorespaa ei pysty tällä hetkellä käyttämään yhdessä. Rally Point systeemi luo pakosta oman respawn_xxxx objektin joka sotkee Wave Respawnin pasmat.
ACE Rallypoint systeemille löytyy käsittääkseni skriptikorvikkeita ja Zeukset pystyvät luomaan samankaltaisia "Teleporter" lipputankoja Ares-moduulin ansiosta.

En kokeillut, toimiiko jos vaihtaa Aaltorespa skriptistä sen käyttämän markkerin nimen. Mitä luulee Bummeri?

Re: Aaltorespa Scripti

Posted: 17 Sep 2015, 18:15
by Bummeri
Nummi wrote:Huomautuksena tehtäväntekijöille:

ACE3:n Rally Point systeemiä ja Aaltorespaa ei pysty tällä hetkellä käyttämään yhdessä. Rally Point systeemi luo pakosta oman respawn_xxxx objektin joka sotkee Wave Respawnin pasmat.
ACE Rallypoint systeemille löytyy käsittääkseni skriptikorvikkeita ja Zeukset pystyvät luomaan samankaltaisia "Teleporter" lipputankoja Ares-moduulin ansiosta.

En kokeillut, toimiiko jos vaihtaa Aaltorespa skriptistä sen käyttämän markkerin nimen. Mitä luulee Bummeri?
Ei kannata alkaa, paljon muokattavaa. Miksi haluaisit käyttää rallypointteja?

Minusta ne ovat todella köykäinen tapa respauttaa porukkaa. Jos pitää porukkaa saada siirtymään jonnekkin, niin parempi on lipputanko teleport hommat tai respa markkerien siirto vallattujen alueiden mukaan tai jotain muuta yms.

Re: Aaltorespa Scripti

Posted: 17 Sep 2015, 18:20
by Nummi
Bummeri wrote:
Nummi wrote:Huomautuksena tehtäväntekijöille:

ACE3:n Rally Point systeemiä ja Aaltorespaa ei pysty tällä hetkellä käyttämään yhdessä. Rally Point systeemi luo pakosta oman respawn_xxxx objektin joka sotkee Wave Respawnin pasmat.
ACE Rallypoint systeemille löytyy käsittääkseni skriptikorvikkeita ja Zeukset pystyvät luomaan samankaltaisia "Teleporter" lipputankoja Ares-moduulin ansiosta.

En kokeillut, toimiiko jos vaihtaa Aaltorespa skriptistä sen käyttämän markkerin nimen. Mitä luulee Bummeri?
Ei kannata alkaa, paljon muokattavaa. Miksi haluaisit käyttää rallypointteja?

Minusta ne ovat todella köykäinen tapa respauttaa porukkaa. Jos pitää porukkaa saada siirtymään jonnekkin, niin parempi on lipputanko teleport hommat tai respa markkerien siirto vallattujen alueiden mukaan tai jotain muuta yms.
Ace rallypoint on kaksi lipputankoa osapuoleen sidottuna joista pystyy teleporttaamaan toisiinsa, ja joihin voi määrittää pelaajia jotka voi siirtää niitä self interaction menun avulla.

Käytännössä siistimpi ja intuitiivisempi tapa kuin mitä nyt suosittelen zeus tehtävässäni: zeus luo ares moduulilla kaksi teleport lipputankoa, yhden respa-alueelle, ja yhden AO:lle. Ace Rallypoint on toiminnallisuudeltaan siinä mielessä parempi, että pystyin antamaan joukkueenjohtajan ryhmän jäsenille kyvyn siirtää toista näistä ace rallypoint lipputangoista. Se siis vei zeuksen työtaakkaa muualle järkevällä tavalla.

Re: Aaltorespa Scripti

Posted: 03 Oct 2015, 23:57
by Tonto-
48 eventtistä tuli jonkin verran palautetta, että wave-respawn ei saattanut antaa pelaajalle kakkia kamoja. Voisiko johtua jostain suuresta spawnattavien määrästä tms.

Re: Aaltorespa Scripti

Posted: 04 Oct 2015, 00:02
by Tuntematon
Siis se meni mun mielestä toisin päin että vasta respan jälkeen sai ne oikeat gearit. Alussa tuli vaan RHS alkuperäiset kamat