- Jokaiselle puolelle mahdollista laittaa oma respa-aika.
- Pelaajat odottavat respaansa alueella jossa voivat jutella ja likkua rajoitetusti, EI spektaa!
- JIPin tappo tietyn ajan jälkeen.
- gear skriptien pohjat mukana.
- Skriptiä saa muokata haluamakseen sielunsa kyllyydestä!
Säädöt:
Jokaisen puolen respa aika on mahdollista olla eri:
Code: Select all
WaveSpawn_SidesAndTimes = [[east,3],[west,3],[independent,3],[civilian,3]]; // format: [[side,Wave time in minutes],...];
Code: Select all
[[east,20],[west,20],[independent,20],[civilian,20]]
Code: Select all
WaveSpawn_WhenToKillJIP = 15;// Default on 15 min
1. Aseta kartalle seuraavat markkerit, tarvitset merkit vain niille puolille joille haluat respan laittaa.
Blufor: respawn_west ja wave_respawn_west
Opfor: respawn_east ja wave_respawn_east
Indfor: respawn_guerrila ja wave_respawn_guerrila
Siviilit: respawn_civilian ja wave_respawn_civilian
respawn_xxxx on alue jossa odotetaan respaamista ja hengaillaan. wave_respawn_xxxx on merkki johon respataan valmiina taistoon. Laita molemmat merkit avonaisille ja tasaisille paikoille. Huomaa että jos laitat useamman puolen respawn_xxxx merkin vierekkäin, pääsevät pelaajat puhumaan keskenään.
2. Pura alla olevan paketin tiedostot tehtävääsi - Lataus!
Älä kuitenkaan ylikirjoita omia Description.ext, init.sqf tai Mission.sqm tiedostojasi. Leikka ja liitä Description.ext ja init.sqf tiedostojen sisältö omiin vastaaviisi tiedostoihin. Mission.Sqm on vain markkerien ja gearien laiton malliksi mukana.
3. Tee tehtävää varten yhteensopiva gear skripti ja muokaa se tiedostoon Wave\WaveGear.sqf siellä olevan mallin mukaan. Huomaa että Gear skriptin tulee sisältää kaikki ammukset, aseet ja radiot joita yksiköt tarvitsee, koska aaltorespa poistaa kaikki aseet, ammukset, radiot kuoleman yhteydessä. Älä käytä TFARn automaattista radioiden antoa, vaan anna suoraan classnamella oikeat radiot pelaajille.
Gearien toimivuus testataan editorissa teamswitch näppäimellä (U defaulttina), jolla pysty vaihtamaan kaikkiin playable ukkoihin. Gearit tulevat yksikölle sinun siirtyessä sen ohjaksiin.
Versiot:
V3 - 26.6.2015:
- Yritys korjata JIP ongelmaa
V2 - 21.4.2015:
- Merkkien nimet laitettu oikein
- Gearin pitäisi nyt näkyä jo breiffissä oikein