Page 1 of 1

Pelaajan (johtajan) valitsema spawnipaikka

Posted: 14 Nov 2016, 09:40
by Anssi
Skripti, jolla saat tehtävääsi johtajan itse valitseman spawnipaikan.

Tehtävässä johtaja voi itse valita spawnipaikan painamalla briiffin aikana SHIFT + HIIRENVASEN. Skripti sitten siirtää pelin alettua kaikki tietyllä alueella ovat ei-karttaobjektit johtajan haluamaan paikkaan.

Skripti on lainattu ilee:n joskus taannoin tekemästä "TVT50 Cache Hunt" -tehtävästä.
ChooseStart.Stratis.rar
(3.61 KiB) Downloaded 302 times
ONGELMIA:

Spawnin valitseminen huonoon paikkaan on erityisesti ajoneuvoille kohtalokasta.

Re: Pelaajan (johtajan) valitsema spawnipaikka

Posted: 14 Nov 2016, 10:02
by Keneraali
Onko mahdollista antaa valinta mahdollisuus usealle osalle, ei pelkästään Führerille?

Re: Pelaajan (johtajan) valitsema spawnipaikka

Posted: 14 Nov 2016, 11:36
by Anssi
Keneraali wrote:Onko mahdollista antaa valinta mahdollisuus usealle osalle, ei pelkästään Führerille?
On kyllä, muuttamalla tätä osaa:

Rivi 37: if ("johtaja" == vehicleVarName player) then {

Tuohon lisää muita muuttujia.

Re: Pelaajan (johtajan) valitsema spawnipaikka

Posted: 17 Mar 2017, 18:43
by zpeed
Pystyykö tota aluetta säätää itse mille ei tahdo spawnin osuvan? Nyt näyttää tekevän rinkulan kohdemarkkerin ympärille mihin ei ole mahdollista aloitusta sijoitettavan.

Re: Pelaajan (johtajan) valitsema spawnipaikka

Posted: 17 Mar 2017, 19:33
by Furrezi
zpeed wrote:Pystyykö tota aluetta säätää itse mille ei tahdo spawnin osuvan? Nyt näyttää tekevän rinkulan kohdemarkkerin ympärille mihin ei ole mahdollista aloitusta sijoitettavan.
Ainakin kokoa voit säätää muokkaamalla init.sqf tuota distance KOHDE_MARKKERI > 1000, jossa 1000 on etäisyys kohteesta metreinä, kuinka lähelle kohdetta voi aloituksen asettaa. Jos laitat ympyrämerkin karttaan niin muista muuttaa myös sen koko samaan kuin tuolla initissä.

Code: Select all

if("johtaja" == vehicleVarName player) then {		
//onMapSingleClick {if (_shift && (time < 2)) then {[_pos] execVM 'markerHandler.sqf'};};
onMapSingleClick {if (_shift && (time < 2) && (_pos distance KOHDE_MARKKERI > 1000)) then {[_pos] execVM 'markerHandler.sqf'};};
};
Tässä skriptissä tais olla JIP-ongelmia ja aloituspaikan voi valita vain kerran, muuten ei toimi. Eli ei oikeastaan toimi niinku pitäisi.