Plank script

Post Reply
Bargo
Posts: 29
Joined: 29 Aug 2013, 22:28

Plank script

Post by Bargo »

Olisiko meillä käytössä olevaa Plank -skriptaa mahdollista muokata siten, että se objektien lätkiminen tapahtuisi esim. ACE menun takaa?
Tämä muutos olisi mielestäni hyvä, koska nykyisellään välillä tapahtuu näitä, että vahingossa spawnataan joku objekti, kun yritetään tehtävän alussa nousta ajoneuvoihin / härvätä gearia ja kulkupelit sitten hajoaa siihen.

Muut toiminnot, kuten ne confirm / cancel / settings, voi luultavasti jättää nykyiselleen siihen action menuun, ettei mene liian työlääksi se asettelu.

Saataisiin samalla ehkä vähän vähennettyä tarvetta adminin spawnaamille ajoneuvoille yms. säädöille.
Bummeri
Posts: 3009
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: Plank script

Post by Bummeri »

Mielummin heittä sen käyttöliittymän roskiin ja tekee zeuksen UIn pohjalta paremman, entä tuota alkaa paikkailemaan.
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
TugeX
Posts: 293
Joined: 26 Jul 2013, 18:49

Re: Plank script

Post by TugeX »

Jostain syystä en saanut Zeukseen lisättyä vanillan ulkopuolisia asioita, ainakaan niitä peruspalikoita mitä on plankissa ollu... tuli käytettyä aivan liikaa aikaa että sai tuon zeuksen edes kaikille pelaajille jotenkin järkevästi (ilman sataa moduulin ja pelaajan nimeämistä, pelkästään skriptillä ei toimi). Jonkun muun hommia rippailla UI:tä erikseen.
Post Reply