Miinaharava scripti

Johnson
Posts: 374
Joined: 07 Dec 2013, 18:02
Location: Espoo

Re: Miinaharava scripti

Post by Johnson »

Omasta mielestä tuon punaisen indikaattorin, joka kertoo miinan sijainnin voisi poistaa. Ääni joka kertoo miinan olevan lähellä on jo tarpeeksi hyvä indikaattori ja sopivassa gameplay-realism balanssissa. Sen miinan etsimisessä tulisi olla edes pieni haaste, kun ei se kuitenkaan hypi silmille ja kerro missä on(tai kertoo viimeistään kun päälle astut).
User avatar
Cpl Honkonen
Posts: 657
Joined: 01 Aug 2015, 14:39
Location: Iisalmi

Re: Miinaharava scripti

Post by Cpl Honkonen »

Ekasssa postissa lukee joo.
Combat Camera
Jos meitsi sanoo jotain siitä ei saa selvää ja jos siitä sais selvää kannattaa olla vähän pelisilmää sen selvän suhteen
Bummeri
Posts: 3009
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: Miinaharava scripti

Post by Bummeri »

Vieläkun teet tuohon jonkun tavan että miinat voi merkitä pysyvästi maahan muille näkymään, niin jo on hyvä.
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
User avatar
Cpl Honkonen
Posts: 657
Joined: 01 Aug 2015, 14:39
Location: Iisalmi

Re: Miinaharava scripti

Post by Cpl Honkonen »

Sellaisia pieniä punasia lippuja. Olis aika pähee.
Combat Camera
Jos meitsi sanoo jotain siitä ei saa selvää ja jos siitä sais selvää kannattaa olla vähän pelisilmää sen selvän suhteen
User avatar
raimo
Posts: 86
Joined: 19 Jul 2014, 18:20

Re: Miinaharava scripti

Post by raimo »

Bummeri wrote:Vieläkun teet tuohon jonkun tavan että miinat voi merkitä pysyvästi maahan muille näkymään, niin jo on hyvä.
Tää unohtukin täysin, Furean tais jo aikasemmin tessussa mainita.

Nyt se tukee lippuja ja näkövammaisia.
Image
User avatar
raimo
Posts: 86
Joined: 19 Jul 2014, 18:20

Re: Miinaharava scripti

Post by raimo »

Johnson wrote:Omasta mielestä tuon punaisen indikaattorin, joka kertoo miinan sijainnin voisi poistaa. Ääni joka kertoo miinan olevan lähellä on jo tarpeeksi hyvä indikaattori ja sopivassa gameplay-realism balanssissa. Sen miinan etsimisessä tulisi olla edes pieni haaste, kun ei se kuitenkaan hypi silmille ja kerro missä on(tai kertoo viimeistään kun päälle astut).
Pelkän äänen avulla on todella vaikea löytää miinoja ruohosta ja etäisyyttäkin arvioida. Vaatisi ehkä, että ääni lähtee itse miinasta eikä pelaajasta.
Tehtäväntekijällä on kyllä mahdollisuus estää tekstiä näkymästä jos haluaa.

edit. Jos on defusal kit mukana ja kävelee ace interact pohjassa, näkee miinat pidemmälle kuin mitä teksti nyt näyttää.
User avatar
Nummi
Posts: 1589
Joined: 26 Nov 2013, 01:52
Location: Stadi

Re: Miinaharava scripti

Post by Nummi »

Sanoisin että Raimo liity tuonne ACE3:n slack-chattiin ja ota yhteyttä siellä kaveriin nimeltä @sgtgunner. Hänellä on ilmeisesti miinaharavalle pelissä malli.
Siellä slack-chatissä voisit sitten myös #dev kannulla kysyä olisiko porukalla kiinnostusta integroida erinomainen skriptasi ACE3:n.

Liput näyttää magnificentilta. Uh ja ah.
Furean wrote:Pitää muistaa, että ruotsalaisethan pani melkein koko Suomen kansaa.
ruoste wrote:Dataa on saatava.
Johnson
Posts: 374
Joined: 07 Dec 2013, 18:02
Location: Espoo

Re: Miinaharava scripti

Post by Johnson »

raimo wrote: Pelkän äänen avulla on todella vaikea löytää miinoja ruohosta ja etäisyyttäkin arvioida. Vaatisi ehkä, että ääni lähtee itse miinasta eikä pelaajasta.
Eikös se miinassa ole tarkoituskin, että sitä olisi vaikea havaita? Äänimerkki jonka frekvenssi tihenee mitä lähempänä miinaa on pitäisi tarjota jo melkosesti helpotusta miinan löytämiseen. Oikea miinaharavahan antaa merkin vasta kun on miinan päällä... Mielipiteensä kullakin.
Post Reply