Pelien kurinalaisuus. Afin nykytila ja suunta?

User avatar
Paavo
Posts: 1005
Joined: 26 Jul 2013, 18:17

Re: Negatiiviseen kommentointiin pelien aikana jyrkempi linj

Post by Paavo »

TvT herättää suuria tunteita!

Asiaan ei ole mitään muuta ratkaisua kun se, että jokainen yrittää itse olla positiivinen ja kannustava peleissä ja niiden ulkopuolella. Niinkun Gandhi sanoi: Ole itse se muutos mitä haluat nähdä :geek:

Image
User avatar
Castor
Posts: 1448
Joined: 01 Aug 2013, 13:51
Location: Hämeenlinna

Re: Negatiiviseen kommentointiin pelien aikana jyrkempi linj

Post by Castor »

Juu vaikka oonkin tossa ollu negatiivinen ääni niin sensurointi/kommentointi ei todellakaan ole oikea tie,
jos Neg. kommentointi ei kiinnosta, niin sano siitä suoraan henkilölle.
User avatar
Rollstein
Posts: 5
Joined: 08 Jan 2015, 18:03

Re: Negatiiviseen kommentointiin pelien aikana jyrkempi linj

Post by Rollstein »

Jännittävä peli saa irti monenlaisia reaktioita, mutta en usko negatiivisten tunteiden kieltämällä katoavan. Kuppikuntaista selän takana tapahtuvaa kyräilyäkin tulee tapahtumaan, mutta tästä ei liene pääsee koskaan eroon. Henkilökunnan tehtävänä on olla puhdistamassa ilmaa siinä vaiheessa, kun erimielisyydet kehittyvät tappeluksi ja ilmapiiri alkaa myrkyttymään. Vihamielistä piiriä ei enää voi korjata hellällä kädellä.
User avatar
S.M.F.
Posts: 109
Joined: 15 Nov 2014, 14:50
Location: Oulu, Finland
Contact:

Re: Negatiiviseen kommentointiin pelien aikana jyrkempi linja?

Post by S.M.F. »

Mutta ihan perus johtamisen näkökulmasta olisi tärkeää, että ongelmatilanteisiin/epäkohtiin puututtaisiin ennen kuin ne pääsevät eskaloitumaan liian suuriksi. Tällöin niiden korjaaminen on jo paljon haastavampaa. Ja tässä hyvänä asiana olen huomannut että yhteisön kehitystiimiläiset ottavat tarvittavat henkilöt omalle kanavalleen silloin kun asiat ovat ajankohtaisia ja käyvät ne pienessä ao. porukassa läpi.

Ja mitä palautteeseen tulee niin on kypsää käytöstä (ja tätähän meiltä vaaditaan) jokaiselle ottaa vastaan rakentavaa palautetta muilta pelaajilta.

Tämän parin kuukauden Afi kokemuksen perusteella olen silti erittäin tyytyväinen yhteisön ilmapiiriin peleissä sekä jälkipuinneissa.
sotakalusto:
ASUS Prime Z270-A
i7-7700k@4,9GHz, Kraken X62
32Gb DD4-3200Mhz
1080Ti OC
Samsung Odyssey G9
Beyerdynamic DT 1990 Pro, Blue Yeti, Logitech G Pro, Roccat RYOS MK Pro
Post Reply