Wikisivusto

Post Reply
User avatar
Oks4
Posts: 27
Joined: 05 Aug 2013, 23:33

Wikisivusto

Post by Oks4 »

Wiki löytyy nyt osoitteesta http://afiwiki.ron.fi/ ja on siellä ainakin toistaiseksi, lisätietoja krieliltä. Palautetta wikistä ja sen toiminnasta kaivataan. Myös terve innokkuus sen täyttämiseen on toivottavaa.

alkuperäinen viesti[+] Spoiler
Tunkkasin viimeyönä pystyyn epäviralliset wikisivut AFI:lle.
http://afiwiki.dy.fi/wiki

Koska tarvittava tieto on läjällään eri formaateissa eripuolilla forumeita ja muuta internettiä ajattelin, että miksei lisäisi uutta alustaa sekottamaan lisää. Itse ainakin näen Wikin loistavaksi paikaksi indeksoida tietoa, eli otsikoiden alle voi helposti lisätä linkkejä relevantteihin foorumipostauksiin, muihin wikeihin tai vaikkapa google docseihin. Jos AFI:n viralliset wikisivut saadaan joskus pystyyn, ei sivujen siirto tuskin ole kovin vaikeaa.

Keskustelua.
Last edited by Oks4 on 17 Jun 2014, 18:48, edited 1 time in total.
User avatar
Oks4
Posts: 27
Joined: 05 Aug 2013, 23:33

Re: Wikisivusto

Post by Oks4 »

irrelevantti
alkuperäinen viesti[+] Spoiler
Irkissä käydyn keskustelun perusteella pitkään suunniteltu sivustoon ja forumeihin integroitavan wikisivuston työstäminen on nyt jäissä, mutta mahdollisesti (ja toivottavasti) lähiaikoina saadaan armafinland.fi-domainin alle pyörimään joku irrallinen wiki. Toteutuessaan tämä tekee ylläolevasta sivustosta irrelevantin.
Kriel
Posts: 58
Joined: 26 Aug 2013, 18:25

Re: Wikisivusto

Post by Kriel »

Ainakin toistaiseksi rekisteröityminen on kaikille mahdollista, mutta muokkausoikeuksia tulee pyytää minulta.
Bummeri
Posts: 3009
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: Wikisivusto

Post by Bummeri »

laita mulle muokkausoikeus.

Ja onko tuossa vikissä sitä wordi tyylistä editoria ?
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
Kriel
Posts: 58
Joined: 26 Aug 2013, 18:25

Re: Wikisivusto

Post by Kriel »

Bummeri wrote:laita mulle muokkausoikeus.

Ja onko tuossa vikissä sitä wordi tyylistä editoria ?
Laitettu ja on
Post Reply