AFI Meeting (2014)

User avatar
Annddy
Posts: 382
Joined: 07 Feb 2014, 15:51

AFI Meeting (2014)

Post by Annddy »

Tästä on vaan satunnasisia huudahduksia tullut TSässä kuultua, mutta kuinka monella oikeesti olisi halu tänä kesänä joku vkonloppu olisi törmäillä jossain ja jottaen. Mukava nähdä minkänlaisia tyyppejä siellä nimimerkin takana huutelee.

Itse olen ainakin menossa Jämi Fly Iniin tänä vuonna (Kyllä sama paikka missä tää harmittava onnettomuus sattui) http://www.jamiflyin.com/.

Tänä vuonna Fly Inissä on teemana Warbirds ja paikalla on Spitfire Mk XVI, Fokker DR.1, Fokker mallia seiska eli D.VII, Hurricane "HC-465" ja näin ilmailun ystävänä eihän noita koneita voi jättää näkemättä. Toki tapahtumassa on muutakin esim. Etulinjan (http://www.etulinja.net/) pojat on liikkumassa alueella elävöittämässä historiaa.

Tapahtuma järjestetään 19.-20. heinäkuuta 2014. Eli LA-SU. Jämijärvi sijaitsee Tampereelta parkanoon päin (https://www.google.fi/maps/place/J%C3%A ... 2f8b914801). Itse ainakin liikun JKLästä ja voin napata muutamia kyytiin, jos omalla autolla liikun. Majoitus maksaa leirintäalueella 10EUR/vrk.


Toinen vaihtoehto, mistä SpottedBilin kanssa juteltiin oli, että järjestää miitti Keski-Suomessa, jolloin kaikilla olisi hyvät kulkuyhteydet ja matka ei olisi pitkä. Köh Köh Himos. Tähän nyt sitten ajatuksia.

Last edited by Annddy on 26 Apr 2014, 15:01, edited 2 times in total.
User avatar
Tonto-
Posts: 1051
Joined: 31 Aug 2013, 19:17

Re: AFI Meeting "Orgiat" (2014)

Post by Tonto- »

Mikä onkaan tilaisuuden todellinen luonne? Ovatko "orgiat" tässä yhteydessä jokin vakavasti otettava varoitus?

Keski-Suomeen ja Jyväskylän seutuville on niin lyhyt matka, että voisi hyvin tulla ainakin morottamaan.
Jonkinlainen lanimiittinki voisi toimia tällaisen peliyhteisön kanssa. Ei tarvitsisi ryypätä ajan tappoon pelatessa jotain mölkkyä tai paskahousua :D

Internetin predaattoreita ja väkisin lusikoivia Jaanakolmekymppisiä vastaan suojautuu kuulema parhaiten sähkölamauttimella ja vastatyrmäystipoilla. Kokemuksia tai vinkkejä jakoon?
Ja ennemmin lyödä lyötyy kuin joutuu sen kenkiin - lajin luonto vai ajan henki?
User avatar
=FU= J0ntt1_F1N
Posts: 293
Joined: 27 Jul 2013, 18:43

Re: AFI Meeting (2014)

Post by =FU= J0ntt1_F1N »

Olen itse osallistunut FU yhteisön RL meetinkiin, joka sattui sinävuonna olemaan suomessa perustajan omalla maatilalla. Ei paljo tarvinnu pelata, kun aika kului mukavasti +10 hengen, joista (harmiksi vain) 2 ulkomaalaisia. Meidän yhteisössä tämä ob jokavuotinen tapahtuma ja seuraavaksi saksa on vahvoilla.

AFI miitti? Kyllä, mieluusti mukana!
Lave
Posts: 6
Joined: 12 Apr 2014, 21:33

Re: AFI Meeting (2014)

Post by Lave »

Itsekin olen mukana, jos miitti ei satu hirveän kaukana kotipaikastani olemaan (kuten esimerkiksi tuo Jämi Fly In on jo liian kaukana), ja jos minut vaan huolitaan mukaan :D
Johnson
Posts: 374
Joined: 07 Dec 2013, 18:02
Location: Espoo

Re: AFI Meeting (2014)

Post by Johnson »

Muistan kun puhuttiin tästä teamspeakissa joten enköhän itsekkin mukaan tulis tähän. Ois varmaan hyvä järjestää kysely että mistä päin ihmiset on ja sen mukaan päättää missä miitti pidettäisiin, jotta mahdollisimman moni pääsisi osallistumaan.
User avatar
Aspirant
Posts: 1029
Joined: 28 Sep 2013, 10:20

Re: AFI Meeting (2014)

Post by Aspirant »

Itse osallistusin kyllä mielelläni johonkin Arma miittinkiin.

Asun Helsingissä ja firma maksaa bensat, voin siis hyvin ottaa kyytin matkanvarrelta/pääkaupunkiseudulta porukkaa.

Lisäys: Tosin en kyllä jaksa lähtemään ajamaan kauemmaksi jos ei ole jotain järkevää ohjelmaa (kuten esim. mennään jyväskylän paikalliseen ryyppämään).
User avatar
Aspirant
Posts: 1029
Joined: 28 Sep 2013, 10:20

Re: AFI Meeting (2014)

Post by Aspirant »

Ilee, et löytänyt tapahtumaa yhtään lähempää kotiasi ;)?
User avatar
Annddy
Posts: 382
Joined: 07 Feb 2014, 15:51

Re: AFI Meeting (2014)

Post by Annddy »

Niino aika vähäiset esiintyjät on tossa Oulun tapahtumassa ja itse repesin Aspirantin "matkakysymykseen"... Nimim. ajaa 9h päivittäin :D
User avatar
Aspirant
Posts: 1029
Joined: 28 Sep 2013, 10:20

Re: AFI Meeting (2014)

Post by Aspirant »

Annddy wrote:Niino aika vähäiset esiintyjät on tossa Oulun tapahtumassa ja itse repesin Aspirantin "matkakysymykseen"... Nimim. ajaa 9h päivittäin :D
Oletan että ajat 9h työeksesi, kyllä sitä moni vaikka 9 tuntia päällään seisosi jos työnantaja siitä maksaisi, mutta harva sitä vapaa ajallaan tekisi.
Post Reply