AFI Meeting (2014)

User avatar
Annddy
Posts: 382
Joined: 07 Feb 2014, 15:51

Re: AFI Meeting (2014)

Post by Annddy »

Niino, saattais tulla kuolema jos päällään seisos yheksän tuntia :D, kuhan kettuilin ei muakaa nappaa ajaa, juuri tuon takia. Tuossa Jämissä on toki se, että Helsingistä on 'bout sama matka ajallisesti Jämille ja Jyväskylään, mutta hyviä ehdotuksia.
BWMake
Posts: 4
Joined: 10 May 2014, 12:19

Re: AFI Meeting (2014)

Post by BWMake »

Jos olis tarkoitus pitää lan-tyyppinen pelihelvetti, täältä minun tyköä löytyy tallinpuolikas jossa on moisia järjestetty. Tilaa noin kymmenelle. Tammikuussa viimeksi väänsimme Armaa ja Live For Speediä. Paikka on Nakkilassa. Siinä Porin vieressä.
KuumaSuklaa
Posts: 36
Joined: 31 Mar 2014, 21:05

Re: AFI Meeting (2014)

Post by KuumaSuklaa »

Keski-Suomi miitti olis kyllä jees koska Äänekoski.
Lets get killed or die trying

''mikä siinä sit erottaa tavallaan lentääkö hornettia vai helikopteria ku kuitenki lennetään wtf? :D''
User avatar
Anatooli
Posts: 164
Joined: 26 Jul 2013, 18:15

Re: AFI Meeting (2014)

Post by Anatooli »

Tämä ei ole tainnut edetä mihinkään viimeisen kahden kuukauden aikana, mutta ainakin meikäläisen (ja varmaan monen muunkin) suunnalta kiinnostusta edelleen olisi. Jos ei mitään isompaa tälle kesälle saada aikaiseksi niin olisi mukava päästä tapaamaan edes lähiseudullani, eli pääkaupunkiseudulla, eläviä AFIlaisia vaikkapa parin tuopin äärellä jossain päin Helsinkiä. Alustavaa kiinnostusta tämänsorttiseen mini-meetinkiin mahdollisten ajankohtien kanssa sopii ilmaista tämän ketjun jatkoksi, niin voidaan sopia halukkaiden kesken sopivasta ajankohdasta. Oma aikatauluni tämän vuoden puolelta on auki aina elokuun loppuun saakka, jolloin lähden Saksaan puoleksi vuodeksi vaihto-opiskelemaan.

Eli jos koet asustavasi siedettävän matkan päässä Helsingistä ja olet halukas päästä rikkomaan kaikki glorifioidut mielikuvasi AFIlaisista parin tai useamman tuopin ääressä, ilmoita siitä tähän ketjuun niin yritetään saada jotain aikaiseksi. Mahdollisia lemppariterasseja yms. saa vapaasti ehdottaa.
Semper ubi sub ubi
User avatar
Aspirant
Posts: 1029
Joined: 28 Sep 2013, 10:20

Re: AFI Meeting (2014)

Post by Aspirant »

Anatooli wrote:Tämä ei ole tainnut edetä mihinkään viimeisen kahden kuukauden aikana, mutta ainakin meikäläisen (ja varmaan monen muunkin) suunnalta kiinnostusta edelleen olisi. Jos ei mitään isompaa tälle kesälle saada aikaiseksi niin olisi mukava päästä tapaamaan edes lähiseudullani, eli pääkaupunkiseudulla, eläviä AFIlaisia vaikkapa parin tuopin äärellä jossain päin Helsinkiä. Alustavaa kiinnostusta tämänsorttiseen mini-meetinkiin mahdollisten ajankohtien kanssa sopii ilmaista tämän ketjun jatkoksi, niin voidaan sopia halukkaiden kesken sopivasta ajankohdasta. Oma aikatauluni tämän vuoden puolelta on auki aina elokuun loppuun saakka, jolloin lähden Saksaan puoleksi vuodeksi vaihto-opiskelemaan.

Eli jos koet asustavasi siedettävän matkan päässä Helsingistä ja olet halukas päästä rikkomaan kaikki glorifioidut mielikuvasi AFIlaisista parin tai useamman tuopin ääressä, ilmoita siitä tähän ketjuun niin yritetään saada jotain aikaiseksi. Mahdollisia lemppariterasseja yms. saa vapaasti ehdottaa.
Itse olen ajattellut samaa, että voitaisiin järjestää PK seudun oma miittingin (toki muutkin ovat tervettulleita, jos jaksatte tulla paikalle).
Ehdotan: Teerenpeli Kamppia
User avatar
Annddy
Posts: 382
Joined: 07 Feb 2014, 15:51

Re: AFI Meeting (2014)

Post by Annddy »

Suosittelen tässä juuri minimiittejä sopimaan, me tästä miitistä Chipmunkin kanssa tuopillisen jos toisenkin äärellä puhuttiin, ongelmana on se että kun moni on kuitenkin keski-suomesta. Ei ole paikkaa/halukasta sijoittamaan tai lahjoittamaan mökin nurtsia teltallisille jotta kauempaakin tulevat pääsisi.

Yksi ajatus tuli mieleen, tuossa ATCllä missä itse käyn ampuma harrastuksen parissa pyörähtämässä, tarjoaa erinlaisia ryhmäpakettejakin. http://atc.armoria.fi/
User avatar
JP-9000
Posts: 464
Joined: 08 Aug 2013, 10:51

Re: AFI Meeting (2014)

Post by JP-9000 »

Jos jonkinlainen PKS - minimiitti pidetään, niin meikäläinen ilmaantunee paikalle.
User avatar
=FU= J0ntt1_F1N
Posts: 293
Joined: 27 Jul 2013, 18:43

Re: AFI Meeting (2014)

Post by =FU= J0ntt1_F1N »

PK + ATC tai vastaava muukin tekeminen ois kyllä aika kova. Kyllä Turusta sellaista varten voisi lähteä. Pelkkä tuoppi ei ehkä ihan sentään riitä.
Jos taas pelkät leikkipyssytkin riittävät hinnan puolesta, niin tämä tarjoaa myös varustevuokraa, tosin yksityistä pelikertaa on hankalampi saada: http://www.backalleycqc.com/3
Ylipäänsä jos kiinnostaa niin IMTT (finland) järjestää myös mielenkiintoisia kursseja niin ruuti, airsoft kuin pelkkiä henkilökohtaisia taitoja kohottavia 1-2pv kursseja. Itse lähden rappeloimaan elokuussa.
Scottz
Posts: 562
Joined: 14 Aug 2013, 11:48
Location: Hki

Re: AFI Meeting (2014)

Post by Scottz »

Aspirant wrote:Ehdotan: Teerenpeli Kamppia
Teerenpeli tuppaa olemaan melko täysi jos vasta illemmalla menee, ei tarjoa pöytävarauksia. Vastavetona oma ehdotukseni on Rautatieaseman vierestä löytyvä Kaisla on niinikään keskustassa ja sen keskisalissa saa melko tilaviakin pöytiä isollekin porukalle (varauksista ei tietoa meikällä). Kuitenkin hanasta löytyy yleensä n. 20 erilaista olutta/siideriä ja pullopuolelta yli 200 vaihtoehtoa, ettei siitä pitäisi olla kiinni. Siksi toisekseen Kaisla on K18 ja Teerenpeli K22 jos sattuu olemaan niuho portsari.
The only hope you have is to accept the fact that you're already dead and the sooner you'll accept that, the sooner you're able to function as a soldier's supposed to function. Without mercy, without compassion, without remorse. All war depends upon it.
User avatar
Aspirant
Posts: 1029
Joined: 28 Sep 2013, 10:20

Re: AFI Meeting (2014)

Post by Aspirant »

Minulle käy kyllä Kaisla, mutta kyllä sielläkin on iltaisin vaikea saada pöytää.
Ikärajan osalta olen samaa mieltä kanssasi että K18 on varmasti järkevin.
Olisi hyvä tietää kuinka monta olisi tulossa paikalle, jotta voisi tiedustella pöytävaraus mahdollisuutta.

Alla linkki doodleen johon voi merkkaat a) mikäli haluat osallistua AFI PKS meetingiin b) mikä pvm. sinulle sopisi
http://doodle.com/9kpaarfeg2z44prz

Itse ehdottaisin päiväksi: la 2.8, yleisesti lauantait itselleni parempia = ei työ väsymystä
Post Reply