ARMA Finland Reserviläinen-lehdessä (7/2015)

Post Reply
User avatar
SpottedBill
Posts: 948
Joined: 31 Jul 2013, 16:23
Contact:

ARMA Finland Reserviläinen-lehdessä (7/2015)

Post by SpottedBill »

Reserviläinen-lehti julkaisi 7/2015-numerossaan artikkelin toiminnastamme. Lehtijuttu arvostetussa lehdessä on peliyhteisölle hieno saavutus, josta voimme kaikki olla ylpeitä. Kasvu ja kiinnostus lähtee hyvästä ilmapiiristä ja ennen kaikkea pelikokemuksesta, jonka kaikki omalla toiminnallanne luotte. Kiitokset siis kaikille afilaisille panoksestanne yhteisön toimintaan!

Uskoisin, että Reserviläisen lukijakunnassa on paljon sellaisia, joita yhteisömme toiminta kiinnostaa, mutta jotka eivät välttämättä ole tienneet tämän kaltaisen toiminnan olemassaolosta. Olemmekin jo saaneet uusia pelaajia artikkelin myötä! Tervetuloa siis uusille ja hauskoja pelihetkiä kaikille!

Jos et ole vielä paperiversiota ehtinyt lukea, käy kyttäämässä juttu Reserviläinen 7/2015 -näköislehdestä.
“I do not love the bright sword for its sharpness, nor the arrow for its swiftness, nor the warrior for his glory. I love only that which they defend.” -J.R.R. Tolkien, The Two Towers
User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: ARMA Finland Reserviläinen-lehdessä (7/2015)

Post by JoneKone »

Hieno ja hyvä juttu! :)
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
joni k
Posts: 1
Joined: 27 Oct 2015, 21:24

Re: ARMA Finland Reserviläinen-lehdessä (7/2015)

Post by joni k »

Ton jutun myötä tieni tänne löysin :)
User avatar
Aspirant
Posts: 1029
Joined: 28 Sep 2013, 10:20

Re: ARMA Finland Reserviläinen-lehdessä (7/2015)

Post by Aspirant »

joni k wrote:Ton jutun myötä tieni tänne löysin :)
Ompas mukava kuulla, että olin väärässä. Olin melkein varma ettei saada yhtäkään uutta pelajaa ko. lehden lukijakunnasta.

Tervetuloa mukaan!
Johnson
Posts: 374
Joined: 07 Dec 2013, 18:02
Location: Espoo

Re: ARMA Finland Reserviläinen-lehdessä (7/2015)

Post by Johnson »

Aspirant wrote:
joni k wrote:Ton jutun myötä tieni tänne löysin :)
Ompas mukava kuulla, että olin väärässä. Olin melkein varma ettei saada yhtäkään uutta pelajaa ko. lehden lukijakunnasta.

Tervetuloa mukaan!
Kyseisen artikkelin kautta on tullut jo useita pelaajia ;)
Post Reply