ArmA Finland Velcromerkki

TheTaltsi
Posts: 1533
Joined: 14 Nov 2013, 11:14

ArmA Finland Velcromerkki

Post by TheTaltsi »

TSTOS 18 airsoft tapahtumaa varten ostetaan ArmA Finland Velcromerkkejä. Myös muilla Afilaisilla on mahdollisuus ostaa näitä merkkejä tämän google docsin kautta hintaan 5e/kpl+2e postikulut. Ilmoittakaa halukkuus niin tiedetään paljonko tarvitaan!


Image

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp ... rm?c=0&w=1


Muutama juttu myyjän puolesta:

1. Täyttäkää kysely jotta tiedetään oikea ostajien määrä, jottei ostajien määrä mene tarjonnan yli.
2. Osoitteeksi voit laittaa viivan jos noudat, tai parola, jos noudat parolasta.
3. Yhteystiedoista tarvitaan vähintää S-posti, jotta myyjä voi olla yhteydessä noudosta/lähetyksestä sekä lähettää maksua varten tilitiedot. Vain tilisiirto kelpaa jos haluat merkit postitettavan.
Last edited by TheTaltsi on 24 Jan 2018, 20:57, edited 3 times in total.
Reason: asdYou are required to enter an edit reason (at the bottom of the page)You are required to enter an edit reason (at the bottom of the page)
Tuntematon wrote:Jälleen kerran jos joku pahoittaa tästä viestistä mielensä niin totean nöyrästi ja autuaasti että ei kiinnosta.
Tohtori Kuolema wrote:Joo on Taltsi IHAN kiva.
Lauri wrote:isä poisti afin pois
Makela
Posts: 899
Joined: 29 Sep 2013, 11:37

Re: ArmA Finland Velcromerkki

Post by Makela »

Voi juku!!
Tiedän, siinä viestissä on kirjoitusvirheitä! Mitäs sitten!?
Miksu
Posts: 124
Joined: 21 Nov 2015, 15:30

Re: ArmA Finland Velcromerkki

Post by Miksu »

En täytä lomaketta, mutta ostan mielelläni TSTOS paikan päältä kaksi.
User avatar
Elias
Posts: 46
Joined: 13 Dec 2016, 16:41

Re: ArmA Finland Velcromerkki

Post by Elias »

Laitan tämän tänne kun oli tullut valitusta siitä kun en ole ollut erään tahon mielestä selvä julkisesti yhteisölle että itse teen tässä voittoa näiden myynissä ja täten hyväksikäyttänyt AFIn yhteisöä ja AFIa.
Tarve tuli AFI-laisilta, itse lähdin hoitamaan asiaa kun ei kukaan muu sitä vienyt eteenpäin, olen itse discordissa vain softaus piirissä tätä mainostanu ja siellä julkisesti sanonut osto hinnan ja voiton määrän (+posti kulut), ja myös tuttaville Teamspeakissä. Kuvatodisteet alla postattuna.

Image

Image

Image
Acidizer303
Posts: 29
Joined: 12 Apr 2016, 21:19

Re: ArmA Finland Velcromerkki

Post by Acidizer303 »

No voi nyt kyynel, jos joku tällasta puuhastelee ja siitä vaikka pari kybää omaankin taskuun livahtas.
User avatar
Cpl Honkonen
Posts: 657
Joined: 01 Aug 2015, 14:39
Location: Iisalmi

Re: ArmA Finland Velcromerkki

Post by Cpl Honkonen »

Mää varaan hoitovastuun seuraaville merkeille ja myyn ne kiskurihintaan. Hirmu voitto, käshään rahat ja lähen bahamalle, ette saa joolukorttia.
Combat Camera
Jos meitsi sanoo jotain siitä ei saa selvää ja jos siitä sais selvää kannattaa olla vähän pelisilmää sen selvän suhteen
Scottz
Posts: 562
Joined: 14 Aug 2013, 11:48
Location: Hki

Re: ArmA Finland Velcromerkki

Post by Scottz »

Aivan aluksi haluan kiittää Eliasta tämän tilauksen järjestämisestä.

Sen sijaan uhriutuminen ei ole tyylikkäin tapa hoitaa "kohua" vaan olennaista oli tuoda epäileville tuomaille ilmi se, että ihan pro bono ei tätä merkkijärjestelyä tehdä. Mun puolesta tarkat summat tuskin on se olennainen juttu tai että vajaat pari hunttia jää käteen merkkien myynnistä. Yleisesti ottaen perinteisesti AFIn ajoittain suolaisessa ja toksisessa keskustelukulttuurissa helpoimmalla pääsee, kun sanoo asiat suoraan eikä jätä asioita arvailujen varaan. Näin vaan se homma menee, eikä täällä kannata ottaa mitään hirveän henkilökohtaisesti. 8-)
The only hope you have is to accept the fact that you're already dead and the sooner you'll accept that, the sooner you're able to function as a soldier's supposed to function. Without mercy, without compassion, without remorse. All war depends upon it.
User avatar
Attila
Posts: 110
Joined: 19 Nov 2016, 19:13
Location: PKS

Re: ArmA Finland Velcromerkki

Post by Attila »

ihan tällain omat 2 senttiä

en tilannut merkkiä, koska olen köyhä, mutta olin/olen erittäin mielissäni että joku jaksaa tämmöistä järjestää, oli siinä omaa voittoa välissä taikka ei.
näen tämän puhtaasti hyvänä asiana yhteisölle ja henkilöille joilla on nyt tagi jolla mainostaa afia irl

on jopa vähän mielivaltaista valittaa tällaisesta toiminnasta kun on luvat annettu ja yhteisymmärryksessä toteutettu.
"Attila eksä oo värisokee, miten sä voit käyttää väri koodeja :D" -Taltsi
"no siis, aina voi onnettomuuksia tapahtua... kaikille..." -Ramadan Pete
"ois hienoo olla taas 18v ja tsiigailla mimmei oulun tivolis" -Jiizee
TheTaltsi
Posts: 1533
Joined: 14 Nov 2013, 11:14

Re: ArmA Finland Velcromerkki

Post by TheTaltsi »

Käsittääkseni elias nyt puhuu siittä kun tästä asiasta keskusteltiin ennen päätöksen tekoa ja ihmisillä oli eri mielipiteitä
Tuntematon wrote:Jälleen kerran jos joku pahoittaa tästä viestistä mielensä niin totean nöyrästi ja autuaasti että ei kiinnosta.
Tohtori Kuolema wrote:Joo on Taltsi IHAN kiva.
Lauri wrote:isä poisti afin pois
User avatar
Keneraali
Posts: 823
Joined: 26 Jul 2013, 18:15

Re: ArmA Finland Velcromerkki

Post by Keneraali »

Pentti Köyri sen jo tiesi: "Suomalaiset on niin kateellista väkeä, että heti jos täällä on jollain vähänkin massia päällä niin välittömästi alkaa joku läski vinkuun. Vitun kommarit."
Post Reply