Repon syyssiivous

User avatar
Tuntematon
Posts: 2291
Joined: 19 May 2015, 15:29
Location: Valkeakoski
Contact:

Re: Repon syyssiivous

Post by Tuntematon »

Temppa wrote:description.ext:

respawnTemplates[] = {"ace_spectator"};

Tämäkö pitää lisätä tehtävään?
Siitä en tiedä.
Ainakin editorissa ne voi helposti määrrittää
Bummeri
Posts: 3009
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: Repon syyssiivous

Post by Bummeri »

Temppa wrote:description.ext:

respawnTemplates[] = {"ace_spectator"};

Tämäkö pitää lisätä tehtävään?
Tuo tekee sen, että kuollessaan pelaaja siiryy ace spektaan.
Vielä tuon lisäki ne normaalit spektaslotit tulee vaihtaa Acen vastaaviin. Sen voi esimerkikis tehdä seuraavalla tavalla muokkaamatta missiota tekstieditorissa:


avaa tehtävän mission.sqm ja käytä tekstieditorisi replace toimintoa korvataksesi kaikki,
type="VirtualSpectator_F";
näin: type="ace_spectator_virtual";

Huomaa, jos tehtävässä on jotain rajoituksia spektassa yms., tulee tehtävään lisätä ace spektaattorin asetus moduuli jossa niitä voi muokata. Harvemmin näin kuiten on.
Last edited by Bummeri on 06 Nov 2017, 12:01, edited 3 times in total.
Reason: 1
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
Temppa
Posts: 699
Joined: 30 Jan 2014, 07:33

Re: Repon syyssiivous

Post by Temppa »

Ace spectatorin voi valita myös editorissa, multiplayer ja raksi pois spectator ja raksi päälle ace spectator.
Samalla kannattaa poistaa virtual spectator slotit ja tehdä uusiksi ace virtual spektator slotit, niin toimii ainakin.

Olisi hyvä jos joku oikeasti testaisi tämän ace spektan servulla ettei tule ylimääräistä hommaa.
User avatar
Ryge
Posts: 83
Joined: 28 Aug 2015, 18:22
Contact:

Re: Repon syyssiivous

Post by Ryge »

Huomasko muut että kun descissä on respawn = 1; niin tuo ACEn specta valittaa että you're in a reserved slot. Omassa MP servussa testasin. Sitten jos ottaa tuon respawn = 1; pois, niin toimii? Mitään muuta ei muutettu. Spektaslotit vaihdettu myös tuohon Ace_spectator entityyn. Onko tuo respawn = 1; tarpeellinen descissä ja onko muilla tätä vai onko tämä vaan joku minun haistapaska errori?

Code: Select all

#include "plank\plank.h"

author = "Ryge";
onLoadName = "Battle of Ilovaisk";
onLoadMission = "[JIP/NoRespawn/Ratio~1:1/NoThermals] Ukrainalaiset ovat piiritettynä Venäläisten ja separatistien toimesta. Tilanne on huono, onko läpimurto ainoa vaihtoehto?";
loadscreen="alkukuva.jpg";

enableDebugConsole = 1;
disabledAI = 0;
respawnButton = 1;
respawn = 1;
respawnTemplates[] = {"ace_spectator"};

class Header
{
	minPlayers = 96;
	maxPlayers = 116;
	gameType = TDM;
};

class Params
{   
    class afi_safeStart_duration
    {
            title = "SafeStart Timer";
            values[] = {0,1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,15};
            texts[] = {"Safe Start Off","1","2","3","4","5","6","7","8","9","10","15"};
            default = 10;
            code = "afi_safeStart_timer = %1";
    };
	
    class planktime
    {
            title = "Plank time";
            values[] = {0,1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,12,15};
            texts[] = {"Safe Start Off","1","2","3","4","5","6","7","8","9","10","12","15"};
            default = 12;
    };

};
kuva[+] Spoiler
Image
Pointtina tässä nyt varmaan oli, että voiko tuon respawn = 1; ottaa pois ja sitten toimii?
Last edited by Ryge on 06 Nov 2017, 17:38, edited 1 time in total.
Tikka
Posts: 993
Joined: 26 Jul 2013, 18:14

Re: Repon syyssiivous

Post by Tikka »

Ryge wrote:Huomasko muut että kun descissä on respawn = 1; niin tuo ACEn specta valittaa että you're in a reserved slot. Omassa MP servussa testasin. Sitten jos ottaa tuon respawn = 1; pois, niin toimii? Mitään muuta ei muutettu. Spektaslotit vaihdettu myös tuohon Ace_spectator entityyn. Onko tuo respawn = 1; tarpeellinen descissä ja onko muilla tätä vai onko tämä vaan joku minun haistapaska errori?

Code: Select all

#include "plank\plank.h"

author = "Ryge";
onLoadName = "Battle of Ilovaisk";
onLoadMission = "[JIP/NoRespawn/Ratio~1:1/NoThermals] Ukrainalaiset ovat piiritettynä Venäläisten ja separatistien toimesta. Tilanne on huono, onko läpimurto ainoa vaihtoehto?";
loadscreen="alkukuva.jpg";

enableDebugConsole = 1;
disabledAI = 0;
respawnButton = 1;
respawn = 1;
respawnTemplates[] = {"ace_spectator"};

class Header
{
	minPlayers = 96;
	maxPlayers = 116;
	gameType = TDM;
};

class Params
{   
    class afi_safeStart_duration
    {
            title = "SafeStart Timer";
            values[] = {0,1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,15};
            texts[] = {"Safe Start Off","1","2","3","4","5","6","7","8","9","10","15"};
            default = 10;
            code = "afi_safeStart_timer = %1";
    };
	
    class planktime
    {
            title = "Plank time";
            values[] = {0,1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,12,15};
            texts[] = {"Safe Start Off","1","2","3","4","5","6","7","8","9","10","12","15"};
            default = 12;
    };

};
Bugi scriptissä, korjattu seuraavaan versioon.
Temppa
Posts: 699
Joined: 30 Jan 2014, 07:33

Re: Repon syyssiivous

Post by Temppa »

TVT35 - Lebanon - Altis
TVT35 - Smugglers hideout - Malden
TVT35 - Temple ruins - Tanoa
TVT36 - Hide and Fight - Tanoa
TVT40 - Battle of Benghazi - DYA
TVT50 - Dead or alive - Sahrani
TVT53 - Subrig - Stratis
TVT56 - Castle of thirsk - Thirsk
TVT60 - Oilrig - Sugarlake
TVT60 - Stealth mission - Podagorsk
TVT69 - Saddam airport - Bozcaada
TVT69 - Summer of 69 - Chernarus
TVT71 - Evidence - Utes
TVT73 - Operaatio Shilka - VT7
TVT75 - Battle of la pessagne - Malden
TVT75 - Conflict in la Riviere - Malden
TVT75 - Forte Alma - Capraia
TVT75 - Guns of darkness - Podagorsk
TVT76 - Roadblocks - Altis
TVT78 - Taistelu tuulensuojasta - Thirsk
TVT79 - Turmion tie - VT5
TVT80 - Bloody Trenches - Podagorsk
TVT81 - Night of fire - VT5
TVT83 - Last hour - Podagorsk
TVT83 - T-Day - Tanoa
TVT85 - Propaganda center - Caribou
TVT85 - Research center - Podagorsk
TVT86 - Bears hideout - Podagorsk
TVT86 - Isku rajalla - VT5
TVT86 - Jungle camp - Tanoa
TVT86 - Red Oasis - Zargabad
TVT89 - Red Snow - ThirskW
TVT90 - Wood camp - Beketov
TVT94 - Taistelu varuskunnasta - VT5
TVT95 - Syria conflict - Altis
TVT96 - Foxhole blues - Woodland_acr
TVT96 - Red Train - Podagorsk
TVT97 - Battle of the mansion - VT7
TVT97 - Porozhniy fermy - Beketov
TVT97 - 9th Company - Operation Cyclone - Torabora
TVT98 - Gorka must fall - Chernarus
TVT98 - Hill 210 - pja314
TVT98 - White desert - Shapur
TVT99 - Guglovon taistelu - Chernarus
TVT99 - Karjalan kunnaat - Woodland_acr
TVT100 - Battle of Mount Longdon - altis
TVT100 - Camp Queen - VT7
TVT100 - Taistelu varuskunnasta II - VT5
TVT100 - Invasion of Gotland - pja314
TVT101 - Battle of Rogovo - Chernarus
TVT102 - Taistelu haavistosta - vt7
TVT105 - Radio Moskova - VT5
TVT108 - Black site - VT5
TVT109 - Lopatino line - Chernarus
TVT123 - Bloody cold - pja314
Väyrynen
Posts: 141
Joined: 25 Oct 2015, 00:33

Re: Repon syyssiivous

Post by Väyrynen »

Tuntematon wrote:Päivitetty wikiin ACE Spekta vaatimus
Luotu uusi wiki sivu https://armafinland.fi/wiki/index.php/ACE_Spectator
Spekta ei lähde käyntiin pelkällä täpällä ACE Spectator kohtaan.
User avatar
Tuntematon
Posts: 2291
Joined: 19 May 2015, 15:29
Location: Valkeakoski
Contact:

Re: Repon syyssiivous

Post by Tuntematon »

Väyrynen wrote:
Tuntematon wrote:Päivitetty wikiin ACE Spekta vaatimus
Luotu uusi wiki sivu https://armafinland.fi/wiki/index.php/ACE_Spectator
Spekta ei lähde käyntiin pelkällä täpällä ACE Spectator kohtaan.
Testausten perustella jokin on muuttunut. Joko meidän modit vaikuttaa tai jokin muu. Jokatapauksessa se ei käynnisty enään samalla tapaa kuin aikaisemmin testatessani.

Tehtävät vaatii nyt myös että Spectator on määritelty editorissa seuraavasti
20171112235445_1.jpg
20171112235445_1.jpg (57.23 KiB) Viewed 6060 times
tai description.ext
respawnTemplates[] = {"ace_spectator","Spectator"};
Post Reply