Repon syyssiivous

Temppa
Posts: 699
Joined: 30 Jan 2014, 07:33

Re: Repon syyssiivous

Post by Temppa »

Voisiko joku oikeudet omistava poistaa filemanagerista noi mun ylläolevien tehtävien viimeiset versiot, ettei mun tarvi vaihtaa taas versio numeroita kun korjaan tuon spektan. Joudutte ne kuitenkin poistamaan.
Väyrynen
Posts: 141
Joined: 25 Oct 2015, 00:33

Re: Repon syyssiivous

Post by Väyrynen »

Temppa wrote:Voisiko joku oikeudet omistava poistaa filemanagerista noi mun ylläolevien tehtävien viimeiset versiot, ettei mun tarvi vaihtaa taas versio numeroita kun korjaan tuon spektan. Joudutte ne kuitenkin poistamaan.
Hoidettu.
TheTaltsi
Posts: 1533
Joined: 14 Nov 2013, 11:14

Re: Repon syyssiivous

Post by TheTaltsi »

Spectan äänet oli ainakin ekassa särki. Ja TURNBACKNOWTURNBACKNOWTURNBACKNOWTURNBACKNOW
Tuntematon wrote:Jälleen kerran jos joku pahoittaa tästä viestistä mielensä niin totean nöyrästi ja autuaasti että ei kiinnosta.
Tohtori Kuolema wrote:Joo on Taltsi IHAN kiva.
Lauri wrote:isä poisti afin pois
Bummeri
Posts: 3009
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: Repon syyssiivous

Post by Bummeri »

Joo ne ukot vissiin siirtyy 0,0,0 joka on pelialueen ulkopuolella ja skripti katsoo vissiin myös muiden kuin ind blu ja opf sijainnin ja imoittaa pelialuuen olevan ulkopuolella.
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
Sahtor
Posts: 138
Joined: 05 Aug 2015, 18:46
Location: Lahti

Re: Repon syyssiivous

Post by Sahtor »

Bummeri wrote:Joo ne ukot vissiin siirtyy 0,0,0 joka on pelialueen ulkopuolella ja skripti katsoo vissiin myös muiden kuin ind blu ja opf sijainnin ja imoittaa pelialuuen olevan ulkopuolella.
https://github.com/acemod/ACE3/blob/mas ... ctator.sqf

Code: Select all

    // Position defaults to [0,0,0] if marker doesn't exist
    _unit setPos (markerPos QGVAR(respawn));
Temppa
Posts: 699
Joined: 30 Jan 2014, 07:33

Re: Repon syyssiivous

Post by Temppa »

Units will be gathered at marker ace_spectator_respawn (or [0,0,0] by default) testiin
Temppa
Posts: 699
Joined: 30 Jan 2014, 07:33

Re: Repon syyssiivous

Post by Temppa »

Jos 0.0.0 on vesialue, spektassa edelleen muminaa. Jos pelaaja on virtual spekta slotissa kuulee se spekta slottien puheen muttei toisinpäin.
Tikka
Posts: 992
Joined: 26 Jul 2013, 18:14

Re: Repon syyssiivous

Post by Tikka »

Sahtor wrote:
Bummeri wrote:Joo ne ukot vissiin siirtyy 0,0,0 joka on pelialueen ulkopuolella ja skripti katsoo vissiin myös muiden kuin ind blu ja opf sijainnin ja imoittaa pelialuuen olevan ulkopuolella.
https://github.com/acemod/ACE3/blob/mas ... ctator.sqf

Code: Select all

    // Position defaults to [0,0,0] if marker doesn't exist
    _unit setPos (markerPos QGVAR(respawn));
Vanhentunut funktio mitä ei enää käytetä.
Väyrynen
Posts: 141
Joined: 25 Oct 2015, 00:33

Re: Repon syyssiivous

Post by Väyrynen »

Temppa wrote:Jos 0.0.0 on vesialue, spektassa edelleen muminaa. Jos pelaaja on virtual spekta slotissa kuulee se spekta slottien puheen muttei toisinpäin.
Saiko sen paikan siirrettyä sille ace_spectator_respawn markkerilla?
Tikka
Posts: 992
Joined: 26 Jul 2013, 18:14

Re: Repon syyssiivous

Post by Tikka »

Väyrynen wrote:
Temppa wrote:Jos 0.0.0 on vesialue, spektassa edelleen muminaa. Jos pelaaja on virtual spekta slotissa kuulee se spekta slottien puheen muttei toisinpäin.
Saiko sen paikan siirrettyä sille ace_spectator_respawn markkerilla?
Ei.

e: Virittelin purkkaa repoon millä korjautuisi ongelma, mutta ei vaikuta toimivan. Pitää kehitellä lisää virityksiä.
e2: Purkan määrää lisätty, ehkä toimii?
Last edited by Tikka on 18 Nov 2017, 01:51, edited 2 times in total.
Reason: y
Post Reply