Syyskauden avajaiskokous to 25.8. klo 19:00

SpottedBill

Syyskauden avajaiskokous to 25.8. klo 19:00

Post by SpottedBill »

Kehitysryhmä pitää syyskauden avajaiskokouksen torstaina 25.8. klo 19:00 AFI-tessussa. Keskustelemme syksyn suunnitelmista, kehitystarpeista ja kaikesta AFI:n liittyvästä. Kaikki afilaiset ovat tervetulleita mukaan kokoukseen, joten jos teillä on mielessä jotain hyviä kehitysideoita tai uusia ajatuksia yhteisön toimintaan liittyen, tulkaa ihmeessä jakamaan ne muillekin!

Torstaina sitten!
“I do not love the bright sword for its sharpness, nor the arrow for its swiftness, nor the warrior for his glory. I love only that which they defend.” -J.R.R. Tolkien, The Two Towers
SpottedBill

Re: Syyskauden avajaiskokous to 25.8. klo 19:00

Post by SpottedBill »

Kohta aloitellaan.
“I do not love the bright sword for its sharpness, nor the arrow for its swiftness, nor the warrior for his glory. I love only that which they defend.” -J.R.R. Tolkien, The Two Towers
SpottedBill

Re: Syyskauden avajaiskokous to 25.8. klo 19:00

Post by SpottedBill »

Kokous pidetty onnistuneesti, kiitos osallistuneille!

Kokouksessa käsitellyt asiat nähtävissä täällä: https://docs.google.com/document/d/14HU ... sp=sharing