Apex-päivitys

Post Reply
User avatar
SpottedBill
Posts: 948
Joined: 31 Jul 2013, 16:23
Contact:

Apex-päivitys

Post by SpottedBill »

Olemme lisänneet Apex-lisäosan ARMA Finlandin repositoryyn. Tämä tarkoittaa sitä, että viikkopeleissä pelataan myös tehtäviä, jotka sijoittuvat Tanoa-kartalle. Kartalla pelaaminen edellyttää Apex-lisäosan omistamista.

Viikkopeleissä on edelleen mahdollista pelata ilman Apex-lisäosan omistamista, mutta se luonnollisesti tarkoittaa, että kaikkiin tehtäviin ei voi osallistua. Suosittelemme siis kaikkia afilaisia laittamaan kesän terassirahoista sivuun sen verran, että saa lisäosan hankittua.

Tulemme järjestämään kesän aikana AFI:n virallisen Apex-julkaisutapahtuman, kun kaikki tärkeimmät modit ovat päivittyneet yhteensopiviksi.
“I do not love the bright sword for its sharpness, nor the arrow for its swiftness, nor the warrior for his glory. I love only that which they defend.” -J.R.R. Tolkien, The Two Towers
User avatar
granvik
Posts: 7
Joined: 23 Dec 2015, 06:11

Re: Apex-päivitys

Post by granvik »

Ei näytä olevan Tanoaa aar:ssä (kiitos Tikalle tästä mainiosta ohjelmasta!)
SEPE
Posts: 29
Joined: 19 Feb 2014, 23:48

Re: Operation RedAlert COOP (11.9.2016 KLO 18:00)

Post by SEPE »

Itselle tämä ei niin suuri kysymys ole, mutta moni muu opiskelija/työtön varmasti laittaa sen 30€ ennemmin oluseen tai ehkä jopa halpaan viskiin ennenkö muistaa ostaa tämän apexin. Siis ainakin mitä viime keskiviikona kuuntelin tessussa sitä meininkiä. Tämä varmasti lukee jossain "selvästi" että ostakaa se apex jos haluatte pelata, mutta ei ainakaan ole mulle rävähtänyt silmille...
Mutta minä ja moni muu kiitämme mikäli se jää pois tehtävästä.
User avatar
Tuntematon
Posts: 2291
Joined: 19 May 2015, 15:29
Location: Valkeakoski
Contact:

Re: Operation RedAlert COOP (11.9.2016 KLO 18:00)

Post by Tuntematon »

SEPE wrote:Itselle tämä ei niin suuri kysymys ole, mutta moni muu opiskelija/työtön varmasti laittaa sen 30€ ennemmin oluseen tai ehkä jopa halpaan viskiin ennenkö muistaa ostaa tämän apexin. Siis ainakin mitä viime keskiviikona kuuntelin tessussa sitä meininkiä. Tämä varmasti lukee jossain "selvästi" että ostakaa se apex jos haluatte pelata, mutta ei ainakaan ole mulle rävähtänyt silmille...
Mutta minä ja moni muu kiitämme mikäli se jää pois tehtävästä.
Siirsin keskustelun nyt tänne. Toinen ketju josta asiasta löytyy lisää.

Tosiaan. Mielestäni on naurettavaa tulla itkemään että joutuu valitsemaan ryyppäämisen ja pelin lisäosan ostamisen väliltä. Jos on pakko päästä jokaviikonloppu ryyppäämään ja ei pysty yhtä viikonloppua olemaan ilman alkoholia, niin se on oma valinta. Mutta älkää nyt meille siitä valittako että käytätte mielummin rahanne siihen. Sitä varten on ne AA kerhot jossa voi asiasta keskustella muiden samassa tilassa olevien kanssa.
Last edited by Tuntematon on 20 Aug 2016, 00:16, edited 1 time in total.
Reason: sfd
Kortonki
Posts: 94
Joined: 12 Aug 2015, 16:42

Re: Apex-päivitys

Post by Kortonki »

Nyt oikeasti. Pitkään ollut tiedossa että Apex otetaan afilla käyttöön. Hyviä ja hienoja objekteja, ja tietty itse saari, saatiin Tanoan mukana käyttöön tehtäväntekijöille. Pisteet kaikille jotka jaksaa tehtäviä ja eventtejä värkkäillä. Kyseessä olevalle porukalle en soisi yhtään lisähommaa, jos pitää ruveta hieromaan onko niitä Tanoan objekteja vai ei. Tanoa hommataan jos meinataan afissa pelailla.

Ei pitäis tulla yllätyksenä kenellekkään, eikä voi olla taloudellinen este, kun kyseessä on kertaluontoinen 30€ investointi (n. 2,5€/kk jos vaikka vuodenkin afissa pelailet).
Post Reply