Muutoksia tehtävästandardeihin

Temppa
Posts: 699
Joined: 30 Jan 2014, 07:33

Re: Muutoksia tehtävästandardeihin

Post by Temppa »

Voisko joku viisaampi selittää näitä:

afi_jip_enabled = true; // koko systeemi päällä
- false == voi jipata koko pelin ajan vai jip on täysin pois päältä?

afi_jip_allowed = true; // jip sallittu
- false == voi jipata koko pelin ajan vai jip on täysin pois päältä?

Etsin vain cooppiin oikeaa yhdistelmää.
Temppa
Posts: 699
Joined: 30 Jan 2014, 07:33

Re: Muutoksia tehtävästandardeihin

Post by Temppa »

Tällä hetkellä tehtävien spekta vaatii:

Init.sqf:ään:

player addEventHandler ["killed", {
[] spawn {
sleep 3;
["Initialize", [player, [], true]] call BIS_fnc_EGSpectator;
};
}];
Temppa
Posts: 699
Joined: 30 Jan 2014, 07:33

Re: Muutoksia tehtävästandardeihin

Post by Temppa »

Jipeillä ei toimi spekta. lauantaina toimi?
Team rosterit ei toimi.

Olisko spekta fix tämä:

if (!isNull player) then {
player addEventHandler ["killed", {
[] spawn {
sleep 3;
["Initialize", [player, [], true]] call BIS_fnc_EGSpectator;
};
}];

};

if (!isServer && isNull player) then { //JIP
waitUntil {!isNull player};
sleep 5;
player addEventHandler ["killed", {
[] spawn {
sleep 3;
["Initialize", [player, [], true]] call BIS_fnc_EGSpectator;
};
}];

};
Temppa
Posts: 699
Joined: 30 Jan 2014, 07:33

Re: Muutoksia tehtävästandardeihin

Post by Temppa »

Jipin esto ei muuten toimi enää.
Temppa
Posts: 699
Joined: 30 Jan 2014, 07:33

Re: Muutoksia tehtävästandardeihin

Post by Temppa »

Ahteri wrote:
if (!isNull player) then {
player addEventHandler ["killed", {
[] spawn {
sleep 3;
["Initialize", [player, [], true]] call BIS_fnc_EGSpectator;
};
}];

};

if (!isServer && isNull player) then { //JIP
waitUntil {!isNull player};
sleep 5;
player addEventHandler ["killed", {
[] spawn {
sleep 3;
["Initialize", [player, [], true]] call BIS_fnc_EGSpectator;
};
}];

};
Tämä skripti toimii, myös jipit pääsi spektaan.
User avatar
Tuntematon
Posts: 2291
Joined: 19 May 2015, 15:29
Location: Valkeakoski
Contact:

Re: Muutoksia tehtävästandardeihin

Post by Tuntematon »

RHS päivityksen jälkeen niiden savut eivät oikein ole enään yhteensopivia blastcore savu effektin kanssa. Suosittelen että jokainen tehtäväntekijä korvaa tehtävänsä savut vanilla savuilla.

Code: Select all

"SmokeShell"
"SmokeShellYellow"
"SmokeShellRed"
"SmokeShellGreen"
"SmokeShellPurple"
"SmokeShellBlue"
"SmokeShellOrange"
		
Temppa
Posts: 699
Joined: 30 Jan 2014, 07:33

Re: Muutoksia tehtävästandardeihin

Post by Temppa »

Ace tekee jotain muutoksia savuihin, ehkä jo seuraavassa päivityksessä mukana:
https://github.com/acemod/ACE3/pull/3940
User avatar
Tuntematon
Posts: 2291
Joined: 19 May 2015, 15:29
Location: Valkeakoski
Contact:

Re: Muutoksia tehtävästandardeihin

Post by Tuntematon »

Ahteri wrote:Ace tekee jotain muutoksia savuihin, ehkä jo seuraavassa päivityksessä mukana:
https://github.com/acemod/ACE3/pull/3940
Joo o. Noh pitänee katsoa miten vaikuttaa. Helpommin me otetaan ace savut pois päältä kuin puukotetaan rhs.


Päivitin myös ohjeisiin tämän hetkisen specta scriptin.

Miten jipin esto. Oliko siinä vikaa vai onko vain huhu puhetta.
User avatar
Tuntematon
Posts: 2291
Joined: 19 May 2015, 15:29
Location: Valkeakoski
Contact:

Re: Muutoksia tehtävästandardeihin

Post by Tuntematon »

Tehtävä stadardeihin tulee taas pieni muutos.

Jatkossa tehtävissä ei saa olla näitä juttuja. Niitä ei enään tarvita ja ne aiheuttaa spektoissa ongelmia.

OnPlayerKilled.sqf jonka sisällä seuraava rivi.

Code: Select all

["Initialize", [player, [], true]] call BIS_fnc_EGSpectator;
Sekä init.sqf ei tarvitse enään tätä.

Code: Select all

if (!isNull player) then {
player addEventHandler ["killed", {
[] spawn {
sleep 3;
["Initialize", [player, [], true]] call BIS_fnc_EGSpectator;
};
}];

};

if (!isServer && isNull player) then { //JIP
waitUntil {!isNull player};
sleep 5;
player addEventHandler ["killed", {
[] spawn {
sleep 3;
["Initialize", [player, [], true]] call BIS_fnc_EGSpectator;
};
}];

};
Post Reply