Page 14 of 18

Re: AFISync-modienlataustyökalu, avoin beeta (v0.43)

Posted: 29 Jan 2017, 13:42
by TheTaltsi
Joo modeemi kaatuu. Se miten nyt joudun kiertämään ongelman on se että aina kun repo päivittyy otan dynasoundin talteen, päivitän kaikki modit syncillä, laitan synkin kiinni ja nakkaan dynasoundin kansioon takaisin ja päivitän @afi manuaalisesti, alkoi tekemään sen kanssa samaa että päivittää vanhan version. Sitten modeemi kiinni, afisyncin kautta peli päälle ja modeemi takaisin päälle

Re: AFISync-modienlataustyökalu, avoin beeta (v0.43)

Posted: 23 Feb 2017, 00:33
by Cpl Honkonen
Saapiko tähän sellasen että koska mun kuuluisa mokkula niin netti poikkasee jopa useasti tunnissa luokkaa sekunneiksi nin tua että afisynk pystyisi jatkamaan tuon lataksen kanssa. Muuten se on aina restart kun netti on poikki. Oliko tarpeeks epäselvä :D

Re: AFISync-modienlataustyökalu, avoin beeta (v0.44)

Posted: 05 Mar 2017, 03:38
by Hoxzer
Päivitetty versioon 0.44. Versio sisältää kaikki 1.0 ominaisuudet ja bugien löytymisen jälkeen siirrytään beeta-vaiheen ohi.

Torrent-protokolla on todella huono huomaamaan tiedostojen muutoksia eli deltoja. Tässä versiossa on delta-päivitystuki, jolloin AFISync pyrkii ensisijaisesti lataamaan vain tiedostojen muutokset sisältävän patch-tiedoston. Delta-päivityksen käyttöönotto voi pienentää ladattavan datan määrää moninkertaisesti. Kyseessä on kokeellinen ominaisuus, joka tulee ottaa erikseen käyttöön asetuksien kautta.

Päivitys korjaa myös lokirotaatiobugin eli lokien ei tulisi enää kasvaa mahdottomiin kokoihin. Ohjelman käynnistyksen yhteydessä tehtävä lokien pakkaus tehdään rinnakkaisesti, jolloin se vaikuttaa vähemmän käynnistysnopeuteen.

Re: AFISync-modienlataustyökalu, avoin beeta (v0.44)

Posted: 18 Mar 2017, 19:32
by Skippey
Erittäin kätevä vekotin tuo AFISync ja kiitos siitä koodaajille.

Jos saa esittää feature toiveen, niin versio check joka ilmottaisi että onko AFISync versio uusin.

Tuli ennen viikonloppua käytettyä AFISync päällä, että onko modit ajantasalla, mutta eipä sitten tullut tarkastettua onko AFISync ajantasalla, niin jäi pelit tuonnemmalle.
Nopean purkkaviritys chekin saisi varmaan tekemällä jonkin html sivun johonkin, jossa on vaan uusin versionumero jota käsin päivittää. Sitten Afisync käy katsomassa aina sen ja antaa pop-up ikkunan jos ei täsmää.

(en oo lukenu koko topikkia, joten voi olla että on käsitelty jo =)

Re: AFISync-modienlataustyökalu, avoin beeta (v0.44)

Posted: 21 Mar 2017, 09:17
by Hoxzer
Skippey wrote:Erittäin kätevä vekotin tuo AFISync ja kiitos siitä koodaajille.

Jos saa esittää feature toiveen, niin versio check joka ilmottaisi että onko AFISync versio uusin.

Tuli ennen viikonloppua käytettyä AFISync päällä, että onko modit ajantasalla, mutta eipä sitten tullut tarkastettua onko AFISync ajantasalla, niin jäi pelit tuonnemmalle.
Nopean purkkaviritys chekin saisi varmaan tekemällä jonkin html sivun johonkin, jossa on vaan uusin versionumero jota käsin päivittää. Sitten Afisync käy katsomassa aina sen ja antaa pop-up ikkunan jos ei täsmää.

(en oo lukenu koko topikkia, joten voi olla että on käsitelty jo =)
AFISync on taaksepäin yhteensopiva aina versioon 0.41 asti. Todennäköisesti moditiedostostoissa oli vain jotain häikkää, joka korjaantuisi normaaliin tapaan "Fix Kicked from Server" -nappia painamalla. Päivityksiin liittyen on kaksi ohjeistusta käyttäjätyypistä riippuen.
1. Bugeja raportoivan käyttäjän toivottaisiin päivittävän aina uusimpaan versioon ja mahdollisesti käyttävän RC-julkaisua.
2. Bugeja salaavan käyttäjän toivotaan käyttävän versiota, joka toimii hänen kohdallaan.
Mitään autoupdateria tai vastaavaa ei siis tulla toteuttamaan, koska ohjelman päivitykselle on harvoin kovia vaatimuksia. Tottakai jos joku nyt haluaa pysyä ajan mukana, niin voi vaikka säätää selaimeen update scannerin, joka tarkastelee tämän langan ensimmäistä sivua changelogin muutoksien varalta.

Re: AFISync-modienlataustyökalu, avoin beeta (v0.44)

Posted: 19 Jul 2017, 19:09
by Arska
Huomasin pienen issuen kun viikkopeleissä ei jollakulla toiminut. Jos polut yms. kusee tai steam ei ole päällä, ei tule mitään herja viestiä. Käynnistysnappulat ei vaan tee mitään.

Edit: Sorsat löytyykin jo, niin poistan turhan ps:n etten näytä idiootilta

Re: AFISync-modienlataustyökalu, avoin beeta (v0.44)

Posted: 01 Sep 2017, 08:45
by Miccosx
Tänään tuli vastaan tämmönen kun käynnistin ARMAa Afisync:n kautta

Steamiin tuli tämmöinen popup ikkuna, joka jäi kaikkien aktiivisten ikkunoiden alle piiloon.
Image

Ei ole itelle aiemmin tullut vastaan. OK napilla lähti kyllä eteenpäin kiltisti..

Re: AFISync-modienlataustyökalu, avoin beeta (v0.44)

Posted: 01 Sep 2017, 11:03
by Bummeri
Joo se taisi tuo uusi steamin patchi lisätä tällaisen "ominaisuuden"

Re: AFISync-modienlataustyökalu, avoin beeta (v0.44)

Posted: 01 Sep 2017, 21:42
by madreizka
Mulla kanssa ollu käynnistysongelmia mutta saanu divertattua:
Mulla on ollu jo semmonen bugi tuossa käynnistyksessä että pitää ensin arma 3 launcherin kautta käynnistää arma 3 (eli steamista ns. normaalisti), sitten sammuttaa peli kun päässyt menuun, ja sitten vasta AFI syncn kautta käynnistää arma 3.
Taitaa muuten jäädä johonkin battleye launcher looppiin jumiin.

Re: AFISync-modienlataustyökalu, avoin beeta (v0.44)

Posted: 01 Sep 2017, 23:50
by Tikka
madreizka wrote:Mulla kanssa ollu käynnistysongelmia mutta saanu divertattua:
Mulla on ollu jo semmonen bugi tuossa käynnistyksessä että pitää ensin arma 3 launcherin kautta käynnistää arma 3 (eli steamista ns. normaalisti), sitten sammuttaa peli kun päässyt menuun, ja sitten vasta AFI syncn kautta käynnistää arma 3.
Taitaa muuten jäädä johonkin battleye launcher looppiin jumiin.
Jumissa oleva arma käyttää ~10 megaa muistia ja yhden coren käyttö tapissa? Ongelma esiintyy itsellä vaikka pelin käynnistää ilman modeja, joten ei se ainakaan AFISyncistä johdu. Mitään varsinaista ratkaisua en ole ongelmaan löytänyt, mutta ongelma esiintyy pelkästään x64 armalla.