AFISync-modienlataustyökalu, avoin beeta (v0.44)

TheTaltsi
Posts: 1076
Joined: 14 Nov 2013, 11:14

Re: AFISync-modienlataustyökalu, avoin beeta (v0.43)

Postby TheTaltsi » 29 Jan 2017, 13:42

Joo modeemi kaatuu. Se miten nyt joudun kiertämään ongelman on se että aina kun repo päivittyy otan dynasoundin talteen, päivitän kaikki modit syncillä, laitan synkin kiinni ja nakkaan dynasoundin kansioon takaisin ja päivitän @afi manuaalisesti, alkoi tekemään sen kanssa samaa että päivittää vanhan version. Sitten modeemi kiinni, afisyncin kautta peli päälle ja modeemi takaisin päälle
Tuntematon wrote:Jälleen kerran jos joku pahoittaa tästä viestistä mielensä niin totean nöyrästi ja autuaasti että ei kiinnosta.

Tohtori Kuolema wrote:Joo on Taltsi IHAN kiva.
User avatar
Cpl Honkonen
Posts: 595
Joined: 01 Aug 2015, 14:39
Location: Iisalmi

Re: AFISync-modienlataustyökalu, avoin beeta (v0.43)

Postby Cpl Honkonen » 23 Feb 2017, 00:33

Saapiko tähän sellasen että koska mun kuuluisa mokkula niin netti poikkasee jopa useasti tunnissa luokkaa sekunneiksi nin tua että afisynk pystyisi jatkamaan tuon lataksen kanssa. Muuten se on aina restart kun netti on poikki. Oliko tarpeeks epäselvä :D
Mentori
Combat Camera
7700k @ 5.1Ghz
Maximus IX HERO
EVGA GTX 1080ti FE
32g Kingston HyperX
Paljo ssd
Vesijäähy @EKwaterblocks
Hoxzer
Posts: 83
Joined: 13 Dec 2013, 00:06

Re: AFISync-modienlataustyökalu, avoin beeta (v0.44)

Postby Hoxzer » 05 Mar 2017, 03:38

Päivitetty versioon 0.44. Versio sisältää kaikki 1.0 ominaisuudet ja bugien löytymisen jälkeen siirrytään beeta-vaiheen ohi.

Torrent-protokolla on todella huono huomaamaan tiedostojen muutoksia eli deltoja. Tässä versiossa on delta-päivitystuki, jolloin AFISync pyrkii ensisijaisesti lataamaan vain tiedostojen muutokset sisältävän patch-tiedoston. Delta-päivityksen käyttöönotto voi pienentää ladattavan datan määrää moninkertaisesti. Kyseessä on kokeellinen ominaisuus, joka tulee ottaa erikseen käyttöön asetuksien kautta.

Päivitys korjaa myös lokirotaatiobugin eli lokien ei tulisi enää kasvaa mahdottomiin kokoihin. Ohjelman käynnistyksen yhteydessä tehtävä lokien pakkaus tehdään rinnakkaisesti, jolloin se vaikuttaa vähemmän käynnistysnopeuteen.
Last edited by Hoxzer on 05 Mar 2017, 03:49, edited 2 times in total.
Reason: t
Skippey
Posts: 7
Joined: 14 Jan 2014, 13:23

Re: AFISync-modienlataustyökalu, avoin beeta (v0.44)

Postby Skippey » 18 Mar 2017, 19:32

Erittäin kätevä vekotin tuo AFISync ja kiitos siitä koodaajille.

Jos saa esittää feature toiveen, niin versio check joka ilmottaisi että onko AFISync versio uusin.

Tuli ennen viikonloppua käytettyä AFISync päällä, että onko modit ajantasalla, mutta eipä sitten tullut tarkastettua onko AFISync ajantasalla, niin jäi pelit tuonnemmalle.
Nopean purkkaviritys chekin saisi varmaan tekemällä jonkin html sivun johonkin, jossa on vaan uusin versionumero jota käsin päivittää. Sitten Afisync käy katsomassa aina sen ja antaa pop-up ikkunan jos ei täsmää.

(en oo lukenu koko topikkia, joten voi olla että on käsitelty jo =)
Hoxzer
Posts: 83
Joined: 13 Dec 2013, 00:06

Re: AFISync-modienlataustyökalu, avoin beeta (v0.44)

Postby Hoxzer » 21 Mar 2017, 09:17

Skippey wrote:Erittäin kätevä vekotin tuo AFISync ja kiitos siitä koodaajille.

Jos saa esittää feature toiveen, niin versio check joka ilmottaisi että onko AFISync versio uusin.

Tuli ennen viikonloppua käytettyä AFISync päällä, että onko modit ajantasalla, mutta eipä sitten tullut tarkastettua onko AFISync ajantasalla, niin jäi pelit tuonnemmalle.
Nopean purkkaviritys chekin saisi varmaan tekemällä jonkin html sivun johonkin, jossa on vaan uusin versionumero jota käsin päivittää. Sitten Afisync käy katsomassa aina sen ja antaa pop-up ikkunan jos ei täsmää.

(en oo lukenu koko topikkia, joten voi olla että on käsitelty jo =)

AFISync on taaksepäin yhteensopiva aina versioon 0.41 asti. Todennäköisesti moditiedostostoissa oli vain jotain häikkää, joka korjaantuisi normaaliin tapaan "Fix Kicked from Server" -nappia painamalla. Päivityksiin liittyen on kaksi ohjeistusta käyttäjätyypistä riippuen.
1. Bugeja raportoivan käyttäjän toivottaisiin päivittävän aina uusimpaan versioon ja mahdollisesti käyttävän RC-julkaisua.
2. Bugeja salaavan käyttäjän toivotaan käyttävän versiota, joka toimii hänen kohdallaan.
Mitään autoupdateria tai vastaavaa ei siis tulla toteuttamaan, koska ohjelman päivitykselle on harvoin kovia vaatimuksia. Tottakai jos joku nyt haluaa pysyä ajan mukana, niin voi vaikka säätää selaimeen update scannerin, joka tarkastelee tämän langan ensimmäistä sivua changelogin muutoksien varalta.
Arska
Posts: 507
Joined: 30 Sep 2013, 17:09
Location: PKS

Re: AFISync-modienlataustyökalu, avoin beeta (v0.44)

Postby Arska » 19 Jul 2017, 19:09

Huomasin pienen issuen kun viikkopeleissä ei jollakulla toiminut. Jos polut yms. kusee tai steam ei ole päällä, ei tule mitään herja viestiä. Käynnistysnappulat ei vaan tee mitään.

Edit: Sorsat löytyykin jo, niin poistan turhan ps:n etten näytä idiootilta
"10 tonni nii hoidan molemmilta polvilumpiot" -VarjoV3
Miccosx
Posts: 82
Joined: 10 Feb 2015, 10:19

Re: AFISync-modienlataustyökalu, avoin beeta (v0.44)

Postby Miccosx » 01 Sep 2017, 08:45

Tänään tuli vastaan tämmönen kun käynnistin ARMAa Afisync:n kautta

Steamiin tuli tämmöinen popup ikkuna, joka jäi kaikkien aktiivisten ikkunoiden alle piiloon.
Image

Ei ole itelle aiemmin tullut vastaan. OK napilla lähti kyllä eteenpäin kiltisti..
Bummeri
Posts: 2193
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: AFISync-modienlataustyökalu, avoin beeta (v0.44)

Postby Bummeri » 01 Sep 2017, 11:03

Joo se taisi tuo uusi steamin patchi lisätä tällaisen "ominaisuuden"
"Dataa on saatava." -DataNummi
User avatar
madreizka
Posts: 1187
Joined: 28 Jun 2014, 21:19

Re: AFISync-modienlataustyökalu, avoin beeta (v0.44)

Postby madreizka » 01 Sep 2017, 21:42

Mulla kanssa ollu käynnistysongelmia mutta saanu divertattua:
Mulla on ollu jo semmonen bugi tuossa käynnistyksessä että pitää ensin arma 3 launcherin kautta käynnistää arma 3 (eli steamista ns. normaalisti), sitten sammuttaa peli kun päässyt menuun, ja sitten vasta AFI syncn kautta käynnistää arma 3.
Taitaa muuten jäädä johonkin battleye launcher looppiin jumiin.
Friend, were you a hero in the war?' I said 'No...but I served in a company of heroes'."
- Arma Finland
Tikka
Posts: 890
Joined: 26 Jul 2013, 18:14

Re: AFISync-modienlataustyökalu, avoin beeta (v0.44)

Postby Tikka » 01 Sep 2017, 23:50

madreizka wrote:Mulla kanssa ollu käynnistysongelmia mutta saanu divertattua:
Mulla on ollu jo semmonen bugi tuossa käynnistyksessä että pitää ensin arma 3 launcherin kautta käynnistää arma 3 (eli steamista ns. normaalisti), sitten sammuttaa peli kun päässyt menuun, ja sitten vasta AFI syncn kautta käynnistää arma 3.
Taitaa muuten jäädä johonkin battleye launcher looppiin jumiin.
Jumissa oleva arma käyttää ~10 megaa muistia ja yhden coren käyttö tapissa? Ongelma esiintyy itsellä vaikka pelin käynnistää ilman modeja, joten ei se ainakaan AFISyncistä johdu. Mitään varsinaista ratkaisua en ole ongelmaan löytänyt, mutta ongelma esiintyy pelkästään x64 armalla.

Return to “Tiedotteet”



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest