Tehtävätiimin Threadi

User avatar
Tuntematon
Posts: 2291
Joined: 19 May 2015, 15:29
Location: Valkeakoski
Contact:

Re: Tehtävätiimin Threadi

Post by Tuntematon »

Scotsilla on aika hyviä pointteja. Lainaten sisäselle laitettua pointtia.


Siksi, että standardipäivityksen myötä kaikki tehtävät joka tapauksessa poistetaan kohta.

Tfl tai HLC eivät ole niin välttämättömiä, että niiden takia kannattaisi käydä sama rumba joka tapauksessa tulavaisuudessa läpi. Paljon järkevämpää hoitaa kaikki tehtäviin vaikuttavat muutokset kerralla.

Eli kyse ei ole siitä millä yksiköillä ja aseilla pelataan vaan repon hallinasta.
User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: Tehtävätiimin Threadi

Post by JoneKone »

Pitää testata noi pookit vielä. Alustavasti vaikuttavat jotenkin käyttökelpoiset. Mitä nyt pientä jäykkyyttä käytössä (pitää ottaa inventoryyn ja pudottaa siitä groundiin, ja action menun kautta jos yrittää niin antaa errorrin). Iten näkisin niille käyttöä krh:n ja staattisten peittämisessä... en tiedä kiinnostaako sitten muita, itse voisin kylläkin noita pitää repossa toistaiseksi. :)

Image
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
TheTaltsi
Posts: 1533
Joined: 14 Nov 2013, 11:14

Re: Tehtävätiimin Threadi

Post by TheTaltsi »

Kiinnostaa ehdottomasti, Camonet+entrenching toolilla tehty heitin asema <3
Tuntematon wrote:Jälleen kerran jos joku pahoittaa tästä viestistä mielensä niin totean nöyrästi ja autuaasti että ei kiinnosta.
Tohtori Kuolema wrote:Joo on Taltsi IHAN kiva.
Lauri wrote:isä poisti afin pois
User avatar
Keneraali
Posts: 823
Joined: 26 Jul 2013, 18:15

Re: Tehtävätiimin Threadi

Post by Keneraali »

Toivoisin tarkkuutta tehtävien suunnitteluun ja toteuttamiseen, lähiaikoina ollut useita enemmän tai vähemmän puutteellisia tehtäviä. Yhtenä esimerkkinä T-vaunut vs RPG-7, ja singot hyökkää.......wat?

Ja lisäksi vaikka pieni asia niin silti antaa huonon kuvan viimeistelystä. Pitkä miinus, vaikka tehtävä toimisikin muuten:
Image
kontio
Posts: 18
Joined: 08 Jul 2015, 13:20

Re: Tehtävätiimin Threadi

Post by kontio »

Moi! Tässä pitemmän aikaa miettinyt että ois mukava kyhäillä jotai tehtäviä afille kuitenki kaverin kanssa kyhäilty kymmeniä ellei satojaki tehtäviä omalle klaani/peli/kaveriporukalle sekä tvt tyylisiä et coop missioneita jos joku haluaa auttaa niin kiitän oikein paljon!
User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: Tehtävätiimin Threadi

Post by JoneKone »

kontio wrote:Moi! Tässä pitemmän aikaa miettinyt että ois mukava kyhäillä jotai tehtäviä afille kuitenki kaverin kanssa kyhäilty kymmeniä ellei satojaki tehtäviä omalle klaani/peli/kaveriporukalle sekä tvt tyylisiä et coop missioneita jos joku haluaa auttaa niin kiitän oikein paljon!
AFI wikistä kohdasta tehtävänteko kannattaa aloittaa ja samalla myös lukaista uudet standardit.
https://armafinland.fi/forum/viewtopic.php?f=42&t=1232

Helpoiten yleensä pääsee alkuun sillä, että ottaa Awatsista jonkun simppelin tehtävän oman tehtävän pohjaksi ja muokkaa siitä sitten oman version (vähintään creditit alkup. tekijälle). Sitten kun tehtävä alkaa olemaan valmis ja mielestäsi se täyttää kaikki vaadittavat standardit niin liityt tehtäväntekoryhmään awatsissa ja uppaat sun tehtävän tarkistettavaksi. Kannatta itse myös aktiivisesti osallistua muiden tehtävien testaamiseen jolloinka myös oman tehtävän testausrupeamalle löytyy sitten testaajia. Samalla oppii hyviä niksejä tehtäväntekoon ja pahimmat mokat. Ei kannata lannistua jos vasta versio 3 tai 4 jostain tehtävästä on eka joka menee tarkistuksesta läpi ja pelattavaksi tehtävä voi myös tulla vasta kuukauden tai kahden päästä. Eli pientä malttia pitää olla. :)

Vinkkejä ja neuvoja saa teamspeakistä, mutta homma vaatii kyllä jonkin verran myös omatoimisuutta.
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
Bummeri
Posts: 3009
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: Tehtävätiimin Threadi

Post by Bummeri »

Jos nyt ymmärsin oikein, niin kun saadaan Seuraava versio CBAsta käyttöön, niin tehtävissä ei tarvitsee enää skriptillä laitta group IDtä, vaan 3d editorissa on kenttä "Callsign", johon voi tehtävän tekijä kirjoittaa suroaan ryhmän tunnuksen.

https://github.com/CBATeam/CBA_A3/pull/508
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
User avatar
Castor
Posts: 1448
Joined: 01 Aug 2013, 13:51
Location: Hämeenlinna

Re: Tehtävätiimin Threadi

Post by Castor »

Bummeri wrote:Jos nyt ymmärsin oikein, niin kun saadaan Seuraava versio CBAsta käyttöön, niin tehtävissä ei tarvitsee enää skriptillä laitta group IDtä, vaan 3d editorissa on kenttä "Callsign", johon voi tehtävän tekijä kirjoittaa suroaan ryhmän tunnuksen.

https://github.com/CBATeam/CBA_A3/pull/508
Mahtaako olla siten että samat callsignit eripuolilla ei käy?
Bummeri
Posts: 3009
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: Tehtävätiimin Threadi

Post by Bummeri »

Castor wrote: Mahtaako olla siten että samat callsignit eripuolilla ei käy?
Käy, koska arma laittaa aina siihen eteen jokaisen siden oman kirjainkoodin B,O,I tai C
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
Post Reply