Yleistä keskustelua tehtävänteosta
Re: Yleistä keskustelua tehtävänteosta
Eiliseen tokaan tehtävään tuli paljon ja rakentavaa palautetta, kiitos kaikille palautteen antajille!
Re: Yleistä keskustelua tehtävänteosta
https://armafinland.fi/wiki/index.php/T ... _Tarkistus
Tämä sivu on päivitetty. Kannattaa käydä kaikki kohdat läpi, jos ei muista tehtävästandardeja kokonaan.
Tämä sivu on päivitetty. Kannattaa käydä kaikki kohdat läpi, jos ei muista tehtävästandardeja kokonaan.
[url=steam://friends/add/'.76561198020606007.'][/url]
https://www.youtube.com/user/MrPjetu
-Emmä tiennyt että tää on COTVT t. Elias
-Ei lyhyitä, ei jumalauta.
https://www.youtube.com/user/MrPjetu
-Emmä tiennyt että tää on COTVT t. Elias
-Ei lyhyitä, ei jumalauta.
Re: Yleistä keskustelua tehtävänteosta
Onko Ju-87 Iron Front modista käyttökelpoinen? Ottaisin vastauksen mielellään henkilöltä joka osaa lentää.
Re: Yleistä keskustelua tehtävänteosta
Onko kukaan tehtäväntekijöistä testannut käyttää "Hide terrain objects" -modulia tehtävän AO:n ulkopuolella? Pikaiset omat testit editorissa ainakin paransi FPS:ää AO:lla merkittävästi.
Itellä takaajatuksena, että turhat kaupungit ja objektirykäelmät AO ulkopuolella, mutta silti viewdistance piirissä voisi "piilottaa"? Samalla myös selkeästi rajoittaisi AO:n reunaa eikä houkuttelisi koukkaamaan alueen ulkopuolelle edes vahingossakaan. Ei tietenkään tarvi olla kuin veitsellä leikattu AO reunalla, mutta esim. 500 m AO:n ulkopuolella tai vain esim. juuri jokin iso kaupunki joka ei ole tehtäväalueella mutta silti tarpeeksi lähellä?
Testasin Altiksella ja Kavalan "poisto" nosti kohti katsoessa FPS:ää 45:stä - > 65.
Pitää vielä testailla vaikutus esim. Tanolla ja Vt5:lla.
Itellä takaajatuksena, että turhat kaupungit ja objektirykäelmät AO ulkopuolella, mutta silti viewdistance piirissä voisi "piilottaa"? Samalla myös selkeästi rajoittaisi AO:n reunaa eikä houkuttelisi koukkaamaan alueen ulkopuolelle edes vahingossakaan. Ei tietenkään tarvi olla kuin veitsellä leikattu AO reunalla, mutta esim. 500 m AO:n ulkopuolella tai vain esim. juuri jokin iso kaupunki joka ei ole tehtäväalueella mutta silti tarpeeksi lähellä?
Testasin Altiksella ja Kavalan "poisto" nosti kohti katsoessa FPS:ää 45:stä - > 65.
Pitää vielä testailla vaikutus esim. Tanolla ja Vt5:lla.
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
Re: Yleistä keskustelua tehtävänteosta
Näin mielestäni tehtiin, kun pelattiin Taunuksella eventti.
Re: Yleistä keskustelua tehtävänteosta
Onpas simppelin nerokas idea!
Vaatii varmasti lisätyötä tehtäväntekijältä, mutta kai me pelaajatkin voimme sopeutua ajatukseen että "taistelualueen" ulkopuolella voi näyttää vähän karummalta jos sattuu kävelemään sitä kuuluisaa rajaa pitkin.
Vaatii varmasti lisätyötä tehtäväntekijältä, mutta kai me pelaajatkin voimme sopeutua ajatukseen että "taistelualueen" ulkopuolella voi näyttää vähän karummalta jos sattuu kävelemään sitä kuuluisaa rajaa pitkin.
"AFI on syy alkoholismiini..."
- Scottz
- Scottz
Re: Yleistä keskustelua tehtävänteosta
Mulla oli aikoinaan projektina tehdä scripti mikä poistaa kaikki turhat objektit AO:n ulkopuolelta, mutta jonkun rajan ylitettyä servu jäätyi todella pitkäksi ajaksi. Kannattaa servulla asti testata jos tyhjentää useita neliökilometrejä.
Re: Yleistä keskustelua tehtävänteosta
Nopeasti tänne muutama lyhyt havainto nykyisten ACE NVG:eiden käytöstä ilmaasseteissa (porukalla testattu nyt torstaina).:
- Vaikuttaa huomattavasti insturmenttien, UI:n (nopeus / korkeus) sekä horisontin näkyvyyteen. Tehtäviin mukaan ACE microdagr suunnistamiseen ja karttavalo (kaiken varalta, sisävaloilla näkee myös).
- Mielellään tähtitaivas ja riittävästi kohti aamua jotta on riittävästi valoa käytössä.
- Pilotit pitää osata käyttää collision lightit ja spotlight/valoheitin, sekä tehtävä mahdollistaa niiden käytön laskeutumisissa.
- Maajoukoille flareja ja IR strobeja merkkaamaan kohteita ja LZ... muuten ei oikein mitään mahdollisuutta saada visuaali kohteeseen / laskeutumispaikalle.
- Piloteille myös flare ja Savu taskuun jotta saa evacin tarvittaessa.
- Vaikuttaa huomattavasti insturmenttien, UI:n (nopeus / korkeus) sekä horisontin näkyvyyteen. Tehtäviin mukaan ACE microdagr suunnistamiseen ja karttavalo (kaiken varalta, sisävaloilla näkee myös).
- Mielellään tähtitaivas ja riittävästi kohti aamua jotta on riittävästi valoa käytössä.
- Pilotit pitää osata käyttää collision lightit ja spotlight/valoheitin, sekä tehtävä mahdollistaa niiden käytön laskeutumisissa.
- Maajoukoille flareja ja IR strobeja merkkaamaan kohteita ja LZ... muuten ei oikein mitään mahdollisuutta saada visuaali kohteeseen / laskeutumispaikalle.
- Piloteille myös flare ja Savu taskuun jotta saa evacin tarvittaessa.
Last edited by JoneKone on 04 Jan 2018, 22:40, edited 1 time in total.
Reason: ..
Reason: ..
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
Re: Yleistä keskustelua tehtävänteosta
Hmmm.... toimii myös kaikilla muillakin launchereilla.
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
Re: Yleistä keskustelua tehtävänteosta
Ai PV ja IT mönkijät?
Tuntematon wrote:Jälleen kerran jos joku pahoittaa tästä viestistä mielensä niin totean nöyrästi ja autuaasti että ei kiinnosta.
Tohtori Kuolema wrote:Joo on Taltsi IHAN kiva.
Lauri wrote:isä poisti afin pois