Tehtävien tekemisen amatöörit "Tasukete!"

Post Reply
Makketsai
Posts: 8
Joined: 17 Sep 2016, 18:10

Tehtävien tekemisen amatöörit "Tasukete!"

Post by Makketsai »

Elikkäs aattelin tehdä tämmösen minne voi ketä tahansa apua tarvitseva oman tehtävien ja mappejen oleva tulla pyytämään apuja. "jos tämmöinen ketju löytyy joh nii tämän voi poistaa"

Itse olen tässä tehnyt pienelle kaveri porukalleni larppimuotoista peliä. Ideana on että itse toimin Zeuksena ja voin hallinoida peliä ja tarinaa kesken kaiken miten tahdon ja parhaaksi nään jos valmis suunitelma jotenki tökkii tai jotain. Modit joita aattelin käyttää kyseisessä pelissä ovat:

- CBA_A3
- task_force_radio
- Advanced Combat Environment 3.8.3
- Ryan's Zombies & Demons
- Squad hud joka sisältää aika monta eri modia

Kaikki näyttäis toimivan aivan hyvin siihe asti kunnes joku zombi/demoni iskee ketä tahansa vihollista tulee ruudulle pitkä litannia virheilmotuksia. varmaanki johtuen Ace3 modista ja sen medicaali systeemistä. Onko kellään mitään hajua miten asian saisi korjattua?
Temppa
Posts: 699
Joined: 30 Jan 2014, 07:33

Re: Tehtävien tekemisen amatöörit "Tasukete!"

Post by Temppa »

virheilmoitus/rtp logi olis kova sana
Makketsai
Posts: 8
Joined: 17 Sep 2016, 18:10

Re: Tehtävien tekemisen amatöörit "Tasukete!"

Post by Makketsai »

'..."hitHead", _headdamage min 0.95];
_unit |#|setHitPointDamage [hitBody", _torsodama...'
Error Type Number,Not a Number, expected Number
file 2\ace\addons\medical\functions\fnc_handledamage_advancedSetDamage.sqf,
line 15
Temppa
Posts: 699
Joined: 30 Jan 2014, 07:33

Re: Tehtävien tekemisen amatöörit "Tasukete!"

Post by Temppa »

A-Medical käytössä? kokeile b-medicalia
Makketsai
Posts: 8
Joined: 17 Sep 2016, 18:10

Re: Tehtävien tekemisen amatöörit "Tasukete!"

Post by Makketsai »

Hmm miten tämä tapahtuu Editorissa mapin teko vaiheessa? onko siel joku modules josta sitte se vaihetaan ?
Temppa
Posts: 699
Joined: 30 Jan 2014, 07:33

Re: Tehtävien tekemisen amatöörit "Tasukete!"

Post by Temppa »

editorissa on ace medical moduuleja, niistä saa säädettyä
Makketsai
Posts: 8
Joined: 17 Sep 2016, 18:10

Re: Tehtävien tekemisen amatöörit "Tasukete!"

Post by Makketsai »

En näytä onnistuvan saamaa ongelmaa veke vaikkakin olen kokeillu vähän kaiken laista. En ny oikein keksi mitään ratkasua ongelmaani. Olisiko kellään minkään laista listaa tai jotain misä voisi katsoa onko settingit samat kun Afin peleissä kun on pelattu Zombies and demons ja ACE3 modi samaa aikaa päällä?!

Kokeilin laittaa kaikki Ace3 medical modulet kentälle ja kattelin sieltä asetukset kuntoon ja kokeilin erillaisia vaihtoehtoja mutta silti ainakun Zombi lyö pelaajaa tai ketä tahansa nii tulee sama error message jonka linkkasin hieman yllemmäksi.
User avatar
Tuntematon
Posts: 2291
Joined: 19 May 2015, 15:29
Location: Valkeakoski
Contact:

Re: Tehtävien tekemisen amatöörit "Tasukete!"

Post by Tuntematon »

Makketsai wrote:En näytä onnistuvan saamaa ongelmaa veke vaikkakin olen kokeillu vähän kaiken laista. En ny oikein keksi mitään ratkasua ongelmaani. Olisiko kellään minkään laista listaa tai jotain misä voisi katsoa onko settingit samat kun Afin peleissä kun on pelattu Zombies and demons ja ACE3 modi samaa aikaa päällä?!

Kokeilin laittaa kaikki Ace3 medical modulet kentälle ja kattelin sieltä asetukset kuntoon ja kokeilin erillaisia vaihtoehtoja mutta silti ainakun Zombi lyö pelaajaa tai ketä tahansa nii tulee sama error message jonka linkkasin hieman yllemmäksi.
onko sulla siis Zombies and demons modi päällä?
Post Reply