Kartan häviäminen Apex päivityksen jälkeen

Post Reply
Miksu
Posts: 124
Joined: 21 Nov 2015, 15:30

Kartan häviäminen Apex päivityksen jälkeen

Post by Miksu »

Eilen viikkopeleissä tuli todettua, että karttoja ei ilmeisesti ilmesty pelaajille tietyissä tilanteissa.

Testailan tänään tehtävää tehdessäni, että moista ongelmaa ei ollut, kunnes nimesin tehtävän uusiksi ja kopoin tiedotot uuteen tehtäväkansioon, jolloin ensimmäisellä koeponnistuksella huomasin kartan taas hävineen. Toisella koeponnistuksella, se kuitenkin taas latautui onnistuneesti.

Eilisissä peleissä ensimmäisen tanoa tehtävän käynnistyksessä sain jonkinlaisen mission failedin, ja kun JIPpasin servulle uudestaan, niin minulla näkyi kartta. Toisen tehtävän käynnistyksen yhteydessä (ensimäistä kertaa) karttaa taas ei ollut.

Voisikohan näillä oireilla todeta, että se voisi mahdollisesti tapahtua silloin kun tehtävää käännetään binääriksi? Tai jotain sen osia?

Käytin Ahterin tehtävää pohjana Tanoa tehtävässäni ja jokaisessa infor unitin initissä on seuraava pätkä:

Code: Select all

call compile preprocessFileLineNumbers "loadouts\INSkit.sqf";
Arska
Posts: 533
Joined: 30 Sep 2013, 17:09
Location: PKS

Re: Kartan häviäminen Apex päivityksen jälkeen

Post by Arska »

Tehtäviä ei käännetä, pelkästään pakataan (ellei oo apexin myötä muuttunu).

Tuo skripti kutsu tuskin myöskään on syy, on vain perus gear skriptikutsu
"10 tonni nii hoidan molemmilta polvilumpiot" -VarjoV3
Tikka
Posts: 992
Joined: 26 Jul 2013, 18:14

Re: Kartan häviäminen Apex päivityksen jälkeen

Post by Tikka »

Toimiko gear scriptit muuten? Tuliko muut rensselit vai puuttuiko pelkästään kartat?
Temppa
Posts: 699
Joined: 30 Jan 2014, 07:33

Re: Kartan häviäminen Apex päivityksen jälkeen

Post by Temppa »

Vain kartat puuttui joiltain (random). Mun gear skriptis se on ensimmäinen itemi joka spawnataan ukolle.
Miksu
Posts: 124
Joined: 21 Nov 2015, 15:30

Re: Kartan häviäminen Apex päivityksen jälkeen

Post by Miksu »

Arska wrote:Tehtäviä ei käännetä, pelkästään pakataan (ellei oo apexin myötä muuttunu).
OK, "compile" sana sitte vaan hämäsi.
Ahteri wrote:Vain kartat puuttui joiltain (random). Mun gear skriptis se on ensimmäinen itemi joka spawnataan ukolle.
Oisko tuohon sitten workaroundiksi joku:

Code: Select all

for "_i" from 1 to 2 do {_unit linkItem "ItemMap";};
...sillä välin kun selviää mikä modi mahtais olla?
Väyrynen
Posts: 141
Joined: 25 Oct 2015, 00:33

Re: Kartan häviäminen Apex päivityksen jälkeen

Post by Väyrynen »

Itse sain korjattua kun kutsui sen _unit linkItem "ItemMap"; joka "loadoutissa". Tämän jälkeen ei ilmennyt ongelmaa kun testailin.
User avatar
Tuntematon
Posts: 2291
Joined: 19 May 2015, 15:29
Location: Valkeakoski
Contact:

Re: Kartan häviäminen Apex päivityksen jälkeen

Post by Tuntematon »

Ongelma on ihan Arman puolella kun itse en poista karttaa keneltäkään joten en turhaan sitä lisää geari scriptissä. Ja tähän asti ei ole ollut ongelmia.
Furrezi
Posts: 23
Joined: 23 Nov 2015, 11:27

Re: Kartan häviäminen Apex päivityksen jälkeen

Post by Furrezi »

Itselläni on loadout-scripteissä sekä alussa että lopussa karttojen lisäys uniteille. Ei ole ollut ongelmia ainakaan mun tehtävissä tämän lisäyksen jälkeen. Eli jos tehtävistänne puuttuu kartat niin kokeilkaa laittaa loadout-scriptin alkuun ja loppuun _unit linkItem "ItemMap";
User avatar
Castor
Posts: 1448
Joined: 01 Aug 2013, 13:51
Location: Hämeenlinna

Re: Kartan häviäminen Apex päivityksen jälkeen

Post by Castor »

Väyrynen wrote:Itse sain korjattua kun kutsui sen _unit linkItem "ItemMap"; joka "loadoutissa". Tämän jälkeen ei ilmennyt ongelmaa kun testailin.
Samat tulokset itelläki.
Post Reply