EG Spectator

Post Reply
TugeX
Posts: 293
Joined: 26 Jul 2013, 18:49

EG Spectator

Post by TugeX »

Tulisiko testata ja siirtyä käyttämään uutta pelin omaa spektaattoria?
https://community.bistudio.com/wiki/EG_Spectator_Mode

Tulisiko harkita myös pelkkien spektaslottien lisäämistä uusiin tehtäviin?
User avatar
SpottedBill
Posts: 948
Joined: 31 Jul 2013, 16:23
Contact:

Re: EG Spectator

Post by SpottedBill »

Fure on laittanut sunnuntain tehtäviin ton spektan. Päästään siellä testaamaan.
“I do not love the bright sword for its sharpness, nor the arrow for its swiftness, nor the warrior for his glory. I love only that which they defend.” -J.R.R. Tolkien, The Two Towers
User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: EG Spectator

Post by JoneKone »

UI UI! :D Hyvä syy kuolla ekana...!
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
TugeX
Posts: 293
Joined: 26 Jul 2013, 18:49

Re: EG Spectator

Post by TugeX »

Tässäpä vielä init.sqf laitettava pätkä että tän saa toimii

Code: Select all

player addEventHandler ["Killed",{["Initialize", [player]] call BIS_fnc_EGSpectator;}];
player addEventHandler ["Respawn",{["Terminate"] call BIS_fnc_EGSpectator;}];
Post Reply