ARMA 3 viikkopelien yleinen palaute

TheTaltsi
Posts: 1533
Joined: 14 Nov 2013, 11:14

Re: ARMA 3 viikkopelien yleinen palaute

Post by TheTaltsi »

Täytyy myöntää että meni kyllä kuppi nurin itse kullakin sen VT7 tehtävän jälkeen, turha tässä on sormia osoitella, on tämä niin kauan jo muhinut yhteisössä, kumma että ei aikaisemmin käynyt
Tuntematon wrote:Jälleen kerran jos joku pahoittaa tästä viestistä mielensä niin totean nöyrästi ja autuaasti että ei kiinnosta.
Tohtori Kuolema wrote:Joo on Taltsi IHAN kiva.
Lauri wrote:isä poisti afin pois
User avatar
Tonto-
Posts: 1051
Joined: 31 Aug 2013, 19:17

Re: ARMA 3 viikkopelien yleinen palaute

Post by Tonto- »

TheTaltsi wrote:on tämä niin kauan jo muhinut yhteisössä, kumma että ei aikaisemmin käynyt
Mielenkiintoinen huomio. Ilmapiiri, jonka yhteisö luo, niittää mitä kylvää. Siksi kaikki negatiivisuus on äärimmäisen haitallista ilmapiirille..

Etenkin spekta on tunnetusti äärimmäisen tulenarka paikka porukan saapuessa vielä taistelutunnekuohujen vallassa valittamaan ja listaamaan, johtajan tai tehtäväntekijän kuullen, mikä kaikki tehtävässä oli paskaa.
Last edited by Tonto- on 29 Jan 2017, 01:51, edited 2 times in total.
Ja ennemmin lyödä lyötyy kuin joutuu sen kenkiin - lajin luonto vai ajan henki?
User avatar
Riqu
Posts: 35
Joined: 14 Apr 2015, 15:05

Re: ARMA 3 viikkopelien yleinen palaute

Post by Riqu »

Taas saatiin homma näyttään kivalta ku tämäki keskustelu siirrettiin vain "viikkopelit" kansioon.
Trade
Posts: 456
Joined: 09 Jun 2015, 19:20

Re: ARMA 3 viikkopelien yleinen palaute

Post by Trade »

Aina itketään tehtävistä, mutta harvoinpa sitä palautetta laitetaan awatsiin asti.
User avatar
Riqu
Posts: 35
Joined: 14 Apr 2015, 15:05

Re: ARMA 3 viikkopelien yleinen palaute

Post by Riqu »

Trade wrote:Aina itketään tehtävistä, mutta harvoinpa sitä palautetta laitetaan awatsiin asti.
Väläytäppä se afin toimintaan vaikuttava palauta linkki awatsista. Tehtävissä mitään vikaa ole...
Temppa
Posts: 699
Joined: 30 Jan 2014, 07:33

Re: Näin se oli....

Post by Temppa »

Riqu wrote:On hieno yhteisö.... n 2 vuotta sitten itse mukaan tulin ja olin kyllä vakuuttunut toiminnasta. Äärimmäisen hienoa ja taktista toimintaa josta kiinnostuin ja halusin mukaan. Nyt tämänpäivän toiminta on näyttänyt että afin "suodatin" on repeillyt sen verran paljon ja tämä tehtävän syyttely on noussut pinnalle."Saatanan kymmpi... vitun viistoista... RJ saatana sitä... KiloVitunKymmpi" Näitä vaan kuulee liikaa ja se ei kannusta johtorooleihin ja näitä sitten ihmetellään slottingissa. Kiitos kaikille kivoista peleistä, oli kyllä mahtavaa aikaa mutta nyt ei enään jaksa ja meen pelaan vaikka cs... tai jotain missä vittuilu jää teinipojille eikä ne sitäkään osaa.
Tänään oli kyllä niin sekaiset loppuillan pelit, jossa slottauksessa kaikki slottas mihin sattui ennen slotin pyyntämistä. Yritin pitää hommaa kasassa ja oltaisiin otettu tl slotit uusiksi mutta lähdit pois. Ja oikeesti nyt pelaajat kun slotataan, olkaa hiljaa ja asiallisia niin saadaan homma hoidettua ja päästään brieffiin.
User avatar
Tuntematon
Posts: 2291
Joined: 19 May 2015, 15:29
Location: Valkeakoski
Contact:

Re: Näin se oli....

Post by Tuntematon »

Ahteri wrote:
Riqu wrote:On hieno yhteisö.... n 2 vuotta sitten itse mukaan tulin ja olin kyllä vakuuttunut toiminnasta. Äärimmäisen hienoa ja taktista toimintaa josta kiinnostuin ja halusin mukaan. Nyt tämänpäivän toiminta on näyttänyt että afin "suodatin" on repeillyt sen verran paljon ja tämä tehtävän syyttely on noussut pinnalle."Saatanan kymmpi... vitun viistoista... RJ saatana sitä... KiloVitunKymmpi" Näitä vaan kuulee liikaa ja se ei kannusta johtorooleihin ja näitä sitten ihmetellään slottingissa. Kiitos kaikille kivoista peleistä, oli kyllä mahtavaa aikaa mutta nyt ei enään jaksa ja meen pelaan vaikka cs... tai jotain missä vittuilu jää teinipojille eikä ne sitäkään osaa.
Tänään oli kyllä niin sekaiset loppuillan pelit, jossa slottauksessa kaikki slottas mihin sattui ennen slotin pyyntämistä. Yritin pitää hommaa kasassa ja oltaisiin otettu tl slotit uusiksi mutta lähdit pois. Ja oikeesti nyt pelaajat kun slotataan, olkaa hiljaa ja asiallisia niin saadaan homma hoidettua ja päästään brieffiin.
Eihän slotting kanavalla voi puhua kuin ne tägilliset?
Temppa
Posts: 699
Joined: 30 Jan 2014, 07:33

Re: ARMA 3 viikkopelien yleinen palaute

Post by Temppa »

Ei ole oikeuksia-->waiting roomin kautta.
User avatar
Tuntematon
Posts: 2291
Joined: 19 May 2015, 15:29
Location: Valkeakoski
Contact:

Re: ARMA 3 viikkopelien yleinen palaute

Post by Tuntematon »

Ahteri wrote:Ei ole oikeuksia-->waiting roomin kautta.
Aina voi pyytää ja eikö modditiimille ole annettu vielä oikeuksia ;)
Bummeri
Posts: 3009
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: ARMA 3 viikkopelien yleinen palaute

Post by Bummeri »

Aloitetaanpa...
Riqu wrote:Taas saatiin homma näyttään kivalta ku tämäki keskustelu siirrettiin vain "viikkopelit" kansioon.
Näin se oli.... otsikko on aika huono kun ei kuvaa sisältöä lainkaan. Toisaalta yleistä palautetta viikkopeleistä kuvaa sitä hieman paremmin. Se on vain sitä järjestyksen pitoa mitä täällä aina silloittällöin tehdään. Jotenkin epäilen, että tikkaa ei ole motivoitunut tahto saada homma näyttään kivalta kun se tämän threadin merges.
On hieno yhteisö.... n 2 vuotta sitten itse mukaan tulin ja olin kyllä vakuuttunut toiminnasta. Äärimmäisen hienoa ja taktista toimintaa josta kiinnostuin ja halusin mukaan.


Hyvä, että se tuntunut siltä ja olet nauttinut. Itse tykkään vieläkin paljon. On mukavaa olla johtajana ja kokeilla aina uusia juttuja ja kehittää taktiikoita sekä johtamista. Mikään muu peli ei vaan tarjoa samaa. Tämä touhu se jaksaa vuodesta toiseen viehättää. Ne monet muut pelit on niin pinnallisia ja helppoja hallita, tai sitten vaativat liikaa fyysisiä taitoja kuten motoriikkaa ja hyviä refleksejä. Arman pelaaminen onkin enemmänkin asenteesta ja ajattelusta kiinni. Sama pätee siihen sosiaaliseen aspektiin.
Nyt tämänpäivän toiminta on näyttänyt että afin "suodatin" on repeillyt sen verran paljon ja tämä tehtävän syyttely on noussut pinnalle."Saatanan kymmpi... vitun viistoista... RJ saatana sitä... KiloVitunKymmpi" Näitä vaan kuulee liikaa ja se ei kannusta johtorooleihin ja näitä sitten ihmetellään slottingissa. Kiitos kaikille kivoista peleistä, oli kyllä mahtavaa aikaa mutta nyt ei enään jaksa ja meen pelaan vaikka cs... tai jotain missä vittuilu jää teinipojille eikä ne sitäkään osaa.
Afissa pelaaminen kuten monet muutkin asiat elämässä on käytännössä täysin kiinni siitä, että mitä siitä itteleen tekee. Sinä et merkittävästi voi vaikuttaa muihin ihmisiin, mutta vähän kuitenkin. Jos nyt seuraat jotain häiritsevää toimintaa sivusta, etkä siihen mitenkään puutu, niin se on ongelma myös omalla tontilla. On sellainen sanonta, että salliminen on aktiivinen teko ja olen samaa mieltä. Toisaalta olen kokenut itsekkin mielekkääksi sen ettei esimerkiksi jää spektaan kuuntelemaan vaan keräilee sieltä mieleistä seuraa jonnekkin toiselle kanavalle ja juttelee siellä. Yritän sitten vaikuttaa foorumien kautta ja juttelemalla suoraan sitten henkilöille vaikkapa debriiffien aikana. Toisaalta itseltäkin joskus pinna palaa, mutta olen sitten pyrkinyt asian osaisten kanssa jälkikäteen asioista puhua vaihtelevalla menestyksellä.

En tiedä kuinka olet henkilökohtaisesti yrittänyt vaikuttaa yhteisön toimintaan, mutta itse olen kokenut tällaiset "Olen nyt kypsä ja lähden pois" hieman ehkä turhina jos ei ole pyrkinyt aktiivisesti asialle jotain tekemään. Eri asia olla turhautunut ja vihainen jos on laittanut itsensä oikeasti likoon sekä panostanut touhuun ja sitten kokee sen panostuksen valuvan sormien välistä hukkaan.
Harmi vain että koet, että tähän pisteeseen on tultu. Se on ihan hyvä mennä pelaan esim. CS jos ei oikeasti kiinnosta enää afissa pelata. Ei täällä kenenkään kannata omaa elämäänsä tuhlata jos se tuhlaamiselta tuntuu, varsinkin kun sekin sitten heijjastuu muihin pelaajiin.

Olen ollut mukana tässä touhussa alusta alkaen ja itse koen että kauas on tultu, mutta nyt eletään passivoitumisen kautta, jossa sitten ääneen pääsee sellaiset kovaääniset ja komeahiuksiset ihmiset jotka tietävät tasantarkkaan missä mättää. Lisäksi koen, että esimerkiksi klaani toiminta on tehnyt enemmän haittaa entä hyvää tällä yhteisölle. Harmittaa kun edes testattiin tätä kun se on saavutettuna etuna mahdoton ottaa pois.
Tonto- wrote: Etenkin spekta on tunnetusti äärimmäisen tulenarka paikka porukan saapuessa vielä taistelutunnekuohujen vallassa valittamaan ja listaamaan, johtajan tai tehtäväntekijän kuullen, mikä kaikki tehtävässä oli paskaa.
Niin. Täällä varmaan isoimmat ylilyönnit sattuu. Kuten Tonto keksi, niin voisi harkita sen muokkaamista siten etei siellä voi puhua. Jos haluaisi jutella, niin menisi erilliselle kanvalle sitten. Aika vähän on TFAR apissa ilmiselviä keinoja tämän tekemiseen pikaisella simäyksellä. Vaatis varmaan oman DLL ja Teamspeakin APIn käyttämistä, jolloin plugareitakin pitäisi päivitää aina kun API versio vaihtuu tessussa. Saattaahan se olla että tessun asetuksista sen saisi jotenkin tehyä myöskin, jos TFAR pystyy kuitenkin pelin ajaksi unmutettamaan pelaajan...
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
Post Reply