ARMA 3 viikkopelien yleinen palaute

User avatar
Nummi
Posts: 1589
Joined: 26 Nov 2013, 01:52
Location: Stadi

Re: ARMA 3 viikkopelien yleinen palaute

Post by Nummi »

Olen noissa minun viimeaikaisissa tehtävissä lähtenyt siitä, jota on pitkään toitotettu afin peleissä, eli "hyökkääjän pitäisi oletuksena voittaa". En vaan tosiaan huomioinut tuota että Blufor voi tuhota opforin toiselta vuorelta niin helposti optiikkansa ansiosta.
Ne optiikat lähtee nyt pois tehtävästä ja kokeillaan joskus uudestaan mitä sitten tapahtuu!
Furean wrote:Pitää muistaa, että ruotsalaisethan pani melkein koko Suomen kansaa.
ruoste wrote:Dataa on saatava.
User avatar
ilee
Posts: 268
Joined: 31 Aug 2013, 19:20

Re: ARMA 3 viikkopelien yleinen palaute

Post by ilee »

Mistähän helvetistä nämä kirjottamattomat säännöt "hyökkääjän pitää aina voittaa" ja "optiikat on vitusta" on oikein tullut? Niistä vois hankkiutua kertaheitolla eroon.
Image Image
User avatar
Nummi
Posts: 1589
Joined: 26 Nov 2013, 01:52
Location: Stadi

Re: ARMA 3 viikkopelien yleinen palaute

Post by Nummi »

ilee wrote:Mistähän helvetistä nämä kirjottamattomat säännöt "hyökkääjän pitää aina voittaa" ja "optiikat on vitusta" on oikein tullut? Niistä vois hankkiutua kertaheitolla eroon.
Ei ne ole kirjoittamattomia sääntöjä vaan minun tehtäviini muodostuneita trendejä palautteen perusteella tehtäväkohtaisesti.
Kukaan ei pakota arvon herraa käyttämään sellaisia omassa tehtävässään.
Furean wrote:Pitää muistaa, että ruotsalaisethan pani melkein koko Suomen kansaa.
ruoste wrote:Dataa on saatava.
User avatar
Blahh
Posts: 556
Joined: 17 May 2015, 14:12

Re: ARMA 3 viikkopelien yleinen palaute

Post by Blahh »

Osallistuin eilen ekaan tehtävään. Kiitoksia JoneKoneelle ja Reizkalle, sekä muulle ryhmälle. Oltiin tehoikkaita. Laitoin missionista kehitysehdotusta sitä koskevaan aiheeseen.

Saatto näyttää IDF-vyörytys helpolta, mutta kyllä meidän ryhmällä oli tovin pasmat sekaisin, kun Kärki puski yllättäen kylkeen.
Bummeri
Posts: 3009
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: ARMA 3 viikkopelien yleinen palaute

Post by Bummeri »

Oliko fob missiossa paljon ammuttaessa huono fps, vai poistuiko ongelma blastcoren mukana ?
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
User avatar
madreizka
Posts: 1213
Joined: 28 Jun 2014, 21:19

Re: ARMA 3 viikkopelien yleinen palaute

Post by madreizka »

Blahh wrote:Osallistuin eilen ekaan tehtävään. Kiitoksia JoneKoneelle ja Reizkalle, sekä muulle ryhmälle. Oltiin tehoikkaita.
Kiitos samoin, oli hyvä vyörytys.
Bummeri wrote:Oliko fob missiossa paljon ammuttaessa huono fps, vai poistuiko ongelma blastcoren mukana ?
Ainakin siinä ekassa tehtävässä oli mäet täynnä savua ja traceria, ei minulla ainakaan nykinyt sen kummemmin.
Friend, were you a hero in the war?' I said 'No...but I served in a company of heroes'."
- Arma Finland
User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: ARMA 3 viikkopelien yleinen palaute

Post by JoneKone »

madreizka wrote:
Bummeri wrote:Oliko fob missiossa paljon ammuttaessa huono fps, vai poistuiko ongelma blastcoren mukana ?
Ainakin siinä ekassa tehtävässä oli mäet täynnä savua ja traceria, ei minulla ainakaan nykinyt sen kummemmin.
Jep, sama, en ainakaan huomannut että olisi menny diashowksi. Varmasti kyllä hieman tippu.
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
User avatar
Aspirant
Posts: 1029
Joined: 28 Sep 2013, 10:20

Re: ARMA 3 viikkopelien yleinen palaute

Post by Aspirant »

Itselläni oli tehtävän alusta asti huono fps, n. 30, normisti 50+
Bummeri
Posts: 3009
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: ARMA 3 viikkopelien yleinen palaute

Post by Bummeri »

Täytyy varmaan tehdä sellainen skripti joka pelin alettua nostaa kaikkia kartalla olevia helikoptereita ilmaan joitai desimetrejä automaattisesti.

Pitäis varmaan joku tikettikin tehdä sinne Feedback trackkeriin.
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
Post Reply