Diwako's ACE Ragdolling - Testiviikko

User avatar
Pjetu
Posts: 327
Joined: 25 Nov 2016, 18:28
Contact:

Diwako's ACE Ragdolling - Testiviikko

Post by Pjetu »

kuva[+] Spoiler
Image
https://forums.bohemia.net/forums/topic ... romLogin=1

Viikolla 6 on tarkoitus testata Diwako's ACE Ragdolling -modia. Päämääräinen testailu tapahtuu keskiviikon 6.2 viikkopeleissä.
Modin seurauksena pelaajien sekä tekoälyn mennessä tajuttomaksi on muutuman sekunnin kestävä ragdoll-tila, samanlainen kun kuollessa.
Ragdoll-tilan päätyttyä pelaajahahmo on erilaisessa staattisessa animaatiossa, kuin ACE:ssa.

Modin tarkoitus on viikkopelissä vaikeuttaa hahmottamaan onko vihollinen tai oma oikeasti kuollut.
Tällä hetkellä tajuttomuudessa hahmot menevät välittömästi maahan, mikä on helposti huomattavissa.

Silmällä pidettäviä asioita:

- Menevätkö pelaajat tajuttomuuden alkaessa kivien, puiden, seinien ja jne. sisään.
- Pystyykö pelaajia lääkitsemään ACE Interaction -valikon kautta, vaikka he olisivat lievästi jonkin objektin sisällä.
- Muita omituisia bugeja tajuttomuuden alkaessa, kuten ruumiin lentämistä.
Image[url=steam://friends/add/'.76561198020606007.']Image[/url]
https://www.youtube.com/user/MrPjetu

-Emmä tiennyt että tää on COTVT t. Elias
-Ei lyhyitä, ei jumalauta.
Bummeri
Posts: 3009
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: Diwako's ACE Ragdolling - Testiviikko

Post by Bummeri »

Kannattaa varmaan vielä tähän kerrata miten tunnistaa että joku on kuollut sieltä medikal systeemin puolelta.

Eikö se ole , ettei kuolleelta löydy pulssia tai verenpainetta.
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
User avatar
Pjetu
Posts: 327
Joined: 25 Nov 2016, 18:28
Contact:

Re: Diwako's ACE Ragdolling - Testiviikko

Post by Pjetu »

Bummeri wrote:Kannattaa varmaan vielä tähän kerrata miten tunnistaa että joku on kuollut sieltä medikal systeemin puolelta.

Eikö se ole , ettei kuolleelta löydy pulssia tai verenpainetta.
Täysin varmoja tapoja tunnistaa kuolleet:

- Ei pulssia.
- Ei verenpainetta.

Vähemmän varmoja:

- Ruumis ei yhtään liiku, esim. pää ei nytkähtele, suu liiku ja ei silmien räpsäyttelyä.

Check response ei kerro onko kuollut vai elossa.
Kuolleet eivät aina muutu veltoiksi (rigor mortis on aika nopea ilmeisesti), jolloin pulssin tai verenpaineen tarkistaminen on ainoa tapa olla varma.
Image[url=steam://friends/add/'.76561198020606007.']Image[/url]
https://www.youtube.com/user/MrPjetu

-Emmä tiennyt että tää on COTVT t. Elias
-Ei lyhyitä, ei jumalauta.
Bummeri
Posts: 3009
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: Diwako's ACE Ragdolling - Testiviikko

Post by Bummeri »

Toimiko se? Laittoko joku sen päälle Servun CBA asetuksista?
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
User avatar
Pjetu
Posts: 327
Joined: 25 Nov 2016, 18:28
Contact:

Re: Diwako's ACE Ragdolling - Testiviikko

Post by Pjetu »

Bummeri wrote:Toimiko se? Laittoko joku sen päälle Servun CBA asetuksista?
Kyllä se päällä näytti olevan. Itse menin tajuttomaksi niin toimi. Yhdessä rakennuksessa oli tulitaistelu ja tajuttomaksi menneet eivät menneet seinien tai lattian läpi.
Image[url=steam://friends/add/'.76561198020606007.']Image[/url]
https://www.youtube.com/user/MrPjetu

-Emmä tiennyt että tää on COTVT t. Elias
-Ei lyhyitä, ei jumalauta.
Bummeri
Posts: 3009
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: Diwako's ACE Ragdolling - Testiviikko

Post by Bummeri »

Pjetu wrote:
Bummeri wrote:Toimiko se? Laittoko joku sen päälle Servun CBA asetuksista?
Kyllä se päällä näytti olevan. Itse menin tajuttomaksi niin toimi. Yhdessä rakennuksessa oli tulitaistelu ja tajuttomaksi menneet eivät menneet seinien tai lattian läpi.
No entä oliko se hyvä lisä?
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
Bargo
Posts: 29
Joined: 29 Aug 2013, 22:28

Re: Diwako's ACE Ragdolling - Testiviikko

Post by Bargo »

Keskiviikkona pelattiin yksi tehtävä, joten hirveän suuria johtopäätöksiä ei varmaan sen perusteella kannata vielä tehdä. Luultavasti aika harva pelaaja ehti edes nähdä moddia toiminnassa. Vaikutti kuitenkin hyvältä.
User avatar
Pjetu
Posts: 327
Joined: 25 Nov 2016, 18:28
Contact:

Re: Diwako's ACE Ragdolling - Testiviikko

Post by Pjetu »

Bummeri wrote: No entä oliko se hyvä lisä?
Minun mielestäni lisää immersiota tarpeeksi, että kannattaa pitää repossa.
Tarvitaan lisää kokemusta miten modi vaikuttaa pelillisesti muuten kuin vaikuttamalla tappojen varmuuteen.
Image[url=steam://friends/add/'.76561198020606007.']Image[/url]
https://www.youtube.com/user/MrPjetu

-Emmä tiennyt että tää on COTVT t. Elias
-Ei lyhyitä, ei jumalauta.
Bummeri
Posts: 3009
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: Diwako's ACE Ragdolling - Testiviikko

Post by Bummeri »

Toi on ihan hyvä lisä kun ei tiedä onko porukka kuollut vai ei. Montakertaa ammuin ja ragdollas ja sitten jäi epävarmaksi, että onko ne död.
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
User avatar
Tuntematon
Posts: 2291
Joined: 19 May 2015, 15:29
Location: Valkeakoski
Contact:

Re: Diwako's ACE Ragdolling - Testiviikko

Post by Tuntematon »

En oo päässy peleihin. Mutta itteäni mietityttää että miten näille tajuttomille käy. Jätetäänkö ne vaan sinne makaan vai tuleeko porukka tarkistaa onko elossa?
Post Reply