Yleinen viikkopeli palaute v2.0

User avatar
Cpl Honkonen
Posts: 657
Joined: 01 Aug 2015, 14:39
Location: Iisalmi

Re: Yleinen viikkopeli palaute v2.0

Post by Cpl Honkonen »

Tota hiffattiin siinä tapahtuman jälkeen ja tultiin tulokseen arma tai miina. Siellä oli joku jamppa meijän edessä mut oli vaan jokki tiedustelu kello. Ne puut mitkä on maassa ilmeisesti on rikki koska syyt.
Combat Camera
Jos meitsi sanoo jotain siitä ei saa selvää ja jos siitä sais selvää kannattaa olla vähän pelisilmää sen selvän suhteen
User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: Yleinen viikkopeli palaute v2.0

Post by JoneKone »

Häikäilemätöntä oman tekeleen mainostusta, mutta jos huomenna on 60-70 pelaajan tehtävää hakusessa niin Wings of Gloryn vois olla yksi vaihtoehto. Tehtävä muutettu aika paljon edellisestä kerrasta ja olisi muutama slotti ja assettikombo mitä olisi mielenkiintoista nähdä miten toimii pelaajien käsissä viikkopeliympäristössä.

https://armafinland.fi/awats/index.php?page=MO&mid=985
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
Scottz
Posts: 562
Joined: 14 Aug 2013, 11:48
Location: Hki

Re: Yleinen viikkopeli palaute v2.0

Post by Scottz »

Millähän euronjuusto grafiikoilla siellä taas pelataan kun ammutaan selin kohteen suuntaan olevia omia raskaalla singolla? Eipä siinä, rapatessa roiskuu, mutta hommatkaa joko parempi näyttis ja/tai tilannetieto. 8-)

Ja jotta ei totuus unohdu :lol: :
The only hope you have is to accept the fact that you're already dead and the sooner you'll accept that, the sooner you're able to function as a soldier's supposed to function. Without mercy, without compassion, without remorse. All war depends upon it.
User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: Yleinen viikkopeli palaute v2.0

Post by JoneKone »

Hotel mayhem 1.12

Hyvät setit, tunnelmallinen tehtävä bluforin A1 TL:n osalta.

Respawn toimi omasta näkökulmasta täydellisesti. Etelän insertiossa kopteri joutuu tulen alle ja meistä suoraan 4 heppua respawniin. Tuossa vaiheessa kun oli jo kulunut slottaus ja briiffi yhteenlaskettuna varmaan lähemmäksi 40 min. niin olisi ollut erittäin masentavaa siirtyä suoraan spektaan ja todennäköisesti taas aiheuttanut fiiliksen että tauko peleistä voisi olla paikallaan. Saatiin respassa muodostettua uusi ryhmä ja partiojaot tehty ilman ongelmia ja kun ticketit loppui (tehtävään countteri!) niin tultiin yhtenä ryhmänä uudestaan tehtäväalueelle.

Mun puolesta lisää pikkurespoja tehtäviin (~sen ryhmän verran). Vähentää ensimäisten joukossa kuoleiden v*tutusta ja tuo ehkä jossain määrin myös johtajille hieman liikkumavaraa jos eka hyökkäysaalto epäonnistuukin?

Ja Nilssonille kiitokset hyvästä aketuksesta lopussa. :)
Last edited by JoneKone on 01 Dec 2018, 22:43, edited 1 time in total.
Reason: ..
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
User avatar
Konzig
Posts: 416
Joined: 08 Jan 2014, 07:57

Re: Yleinen viikkopeli palaute v2.0

Post by Konzig »

JoneKone wrote:Hotel mayhem 1.12

Mun puolesta lisää pikkurespoja tehtäviin (~sen ryhmän verran). Vähentää ensimäisten joukossa kuoleiden v*tutusta ja tuo ehkä jossain määrin myös johtajille hieman liikkumavaraa jos eka hyökkäysaalto epäonnistuukin?
Respa kannattaa ehkä kuitenkin pitää voittopuolisesti hyökkääjän reservinä. Säätää vaikka ratiota sitten tiukemmaksi. Tai jotenkin muuten varmistaa, että puolustajan toinen aalto ei päädy hyökkääjän taakse, vaan vallattavaa kohdetta puolustamaan. Hyökkäyksen loppuvaiheessa, jolloin reservit saapuvat, riittää huonosti miehiä selustan suojaamistehtäviin, jotka ovat myös yleensä tylsiä tehtäviä kenellekään antaa.
User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: Yleinen viikkopeli palaute v2.0

Post by JoneKone »

Konzig wrote: Tai jotenkin muuten varmistaa, että puolustajan toinen aalto ei päädy hyökkääjän taakse, vaan vallattavaa kohdetta puolustamaan. Hyökkäyksen loppuvaiheessa, jolloin reservit saapuvat, riittää huonosti miehiä selustan suojaamistehtäviin, jotka ovat myös yleensä tylsiä tehtäviä kenellekään antaa.
Hyvä pointti. Laita palautetta awatsiin? voi kyllä olla haastavaa muuttaa tohon tehtäävään maastosta johtuen.
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
TheTaltsi
Posts: 1533
Joined: 14 Nov 2013, 11:14

Re: Yleinen viikkopeli palaute v2.0

Post by TheTaltsi »

Spektassa on jotain häikkää, puolet porukasta ei kuule toisiansa, esim Krisu ei kuule minua mutta minä kuulen Krisun.
Tuntematon wrote:Jälleen kerran jos joku pahoittaa tästä viestistä mielensä niin totean nöyrästi ja autuaasti että ei kiinnosta.
Tohtori Kuolema wrote:Joo on Taltsi IHAN kiva.
Lauri wrote:isä poisti afin pois
User avatar
Tuntematon
Posts: 2291
Joined: 19 May 2015, 15:29
Location: Valkeakoski
Contact:

Re: Yleinen viikkopeli palaute v2.0

Post by Tuntematon »

Ei oo spektassa vika vaan tfar kuten jo monessa paikassa ilmoitettu ja pyydetyt rpt logeja.

Nyt pitäisi toimia kun on downgradattu tfar versio
Bummeri
Posts: 3009
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: Yleinen viikkopeli palaute v2.0

Post by Bummeri »

Image

Oli toi experimental vehicle isolation päällä.
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
Trade
Posts: 456
Joined: 09 Jun 2015, 19:20

Re: Yleinen viikkopeli palaute v2.0

Post by Trade »

Ensimmäinen tehtävä 16.2(Tie Pohjoiseen):
Komentoverkko ei kuulunut lyhyen additionaalilla tänään. Ei toiminut reppuradiokaan, eikä auton radio. Ei kuulunut komentoverkko, eikä lähetyspainiketta painaessa kuulunut asiankuuluvaa ääntä. Ilmeisesti kuitenkin ääntä sai lähetettyä(?). Ryhmän sisäisesti käytettynä lyhyt radio toimi ongelmitta.

Mutta kun reppuradio oli selässä ja ajoneuvoradio aktiivisena, niin sai yhteyden komentoverkossa ajoneuvoradiolla.

Toisessa tehtävässä ei ongelmia.

Logeja ei ole eikä tule, koska -nologs päällä.
Post Reply