Re: Tushino event | SU 15.4.2018 | 18.00

Bummeri
Posts: 3009
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: Tushino event | SU 15.4.2018 | 18.00

Post by Bummeri »

Keneraali wrote:
Bummeri wrote:
Ilmeisesti tämä perustuu johonkin palautteeseen tai jtn. Ok, ei kai siinä. Kohdistuuko ongelma tiettyihin rooleihin? Kivääriryhmässä harvoin on mitään erikoista...
Lainaus 7.9.2017 yhteisöpalaverin epäonnistumiset osiosta: wrote:Assetteja tuntuvat usein rohmuavan samat peliporukat, myös weapons squadit menevät heille.
Lisäksi olen saanut sanallista palautetta useampana kertana isäntänä ollessa, että on tympeää kun usein peliporukat vievät Assetit/Ryhmien erikoisroolit. Ryhmien erikoisrooleilla sitten viitataan DRM/KK/RPG.

Ja nyt kun katselen tuota slottilistaa tuolla tushinon listassa, niin huomaan ettei kukaan paskaksista ole varannut paikkaa. Poislukien Enzio. Ettekö löydä mieleistä, vai onko tämä nyt jonkun muotoinen protesti? Jos sitten aiotte jättäytyä kokonaan pois tapahtumasta, niin toivon että unsignaatte itsennen pois tapahtumasta AWATsissa.
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
User avatar
Keneraali
Posts: 823
Joined: 26 Jul 2013, 18:15

Re: Tushino event | SU 15.4.2018 | 18.00

Post by Keneraali »

Bummeri wrote:
Lainaus 7.9.2017 yhteisöpalaverin epäonnistumiset osiosta: wrote:Assetteja tuntuvat usein rohmuavan samat peliporukat, myös weapons squadit menevät heille.
Lisäksi olen saanut sanallista palautetta useampana kertana isäntänä ollessa, että on tympeää kun usein peliporukat vievät Assetit/Ryhmien erikoisroolit. Ryhmien erikoisrooleilla sitten viitataan DRM/KK/RPG.
Harmittavaa yleistämistä, koska omasta mielestäni omassa ryhmässä ei ainakaan systemaattisesti yritetä päästä aina assetteihin/erikoisrooleihin. Itse ennemmin pyrin peruskivääriryhmään. DRM/KK/RPG "assetetit" pitääkin varmasti paikkansa, voihan niitäkin yrittää jättää muille.
Peliporukoilta pois etuoikeus assetteihin? Ei varmasti miellytä kaikkia. Pitäisikö siihen sitten puuttua jos samat peliporukat pyrkii ja pääsee aina assetteihin?

Lisäksi yksi perustelu alunperin taisi olla että peliporukan ottaessa johtaja paikan saavat he porukkana slotata tämän alle, ja tällä pyrittiin sitten lyhentämään slottausaikaa, mikä on mielestäni toiminut aika hyvin. Voisihan sitä kokeilla joku viikkopeli että porukat ei ota RJ:tä tai ainakaan eivät slottaa siihen alle etukäteen vaan yhtäaikaa kaikki. Kasvaako slottausaika RJ paikkoihin merkittävästi?
Bummeri wrote: Ja nyt kun katselen tuota slottilistaa tuolla tushinon listassa, niin huomaan ettei kukaan paskaksista ole varannut paikkaa. Poislukien Enzio. Ettekö löydä mieleistä, vai onko tämä nyt jonkun muotoinen protesti? Jos sitten aiotte jättäytyä kokonaan pois tapahtumasta, niin toivon että unsignaatte itsennen pois tapahtumasta AWATsissa.
Itsellä ei ollut alkujaankaan aikomusta tapahtumaan osallistua, omat syyt. Muiden puolesta en osaa sanoa, ei ole ollut keskustelua porukan sisällä tapahtumaan liittyen.

Ilmeisesti meni alunperin aivan väärään topicciin, mutta alkuperäisessä kysymyksessä toivoin jatkossa tapahtumiin infoa siitä kuinka slottaus hoidetaan, erityisesti peliporukoiden suhteen. Jos joku tietty linjaus on tehty asian suhteen enkä sitä tiedä niin komento takas, itse kuitenkin kuullut muutamankin eri version mm. jatkossa tapahtumiin ei peliporukoille ole mitään etuajo-oikeuksia tai tapahtuman järjestävä voisi tämän itse määrittää.
Bummeri
Posts: 3009
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: Tushino event | SU 15.4.2018 | 18.00

Post by Bummeri »

Keneraali wrote:Ilmeisesti meni alunperin aivan väärään topicciin, mutta alkuperäisessä kysymyksessä toivoin jatkossa tapahtumiin infoa siitä kuinka slottaus hoidetaan, erityisesti peliporukoiden suhteen. Jos joku tietty linjaus on tehty asian suhteen enkä sitä tiedä niin komento takas, itse kuitenkin kuullut muutamankin eri version mm. jatkossa tapahtumiin ei peliporukoille ole mitään etuajo-oikeuksia tai tapahtuman järjestävä voisi tämän itse määrittää.
Kaivelin noita asiakirjoja, että onko siellä viittauksia aiheeseen. Sen tiedän että asiasta on puhuttu keharien kesken kokouksissa ja mitään ei ole vielä päätetty varmasti. Sen takia sanoin että nyt kannattaa aina mennä sen kyseisen tapahtuman ohjeen mukaan ilman mitään ennakko-odotuksia toimintatapojen suhteen. Tapahtumien kehittämisen suhteen painopiste on tämä ohje

Henkilökohtaisesti toivoisin ja olen näin myös paltsuissa sanonut, että tapahtumien ennakkoslottausta ei monivaiheistettaisi tai eriarvoisettaisi millään peliporukoiden erillisellä slottauksella.
Viikkopeleissä se saa mielestäni olla ja siellä se ajaa sitä asiaa, ettei tarvitse pelata kenentahansa kanssa sattuu.
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
User avatar
Tuntematon
Posts: 2291
Joined: 19 May 2015, 15:29
Location: Valkeakoski
Contact:

Re: Tushino event | SU 15.4.2018 | 18.00

Post by Tuntematon »

Kuten oli joskus puhetta ja pitänyt sitä itse testata.
Slotatessa vain osa ryhmistä ja asseteieta peliporukoille.

Kannatan myös sitä että jos samat naamat aina rohmuaa parhaimmat niin siitäkin voisi mainita
Post Reply