Viikkopelit Ke 10.1.2018

Post Reply
Bummeri
Posts: 3009
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Viikkopelit Ke 10.1.2018

Post by Bummeri »

Image

Tähän ketjuun Keskiviikkona 10.1.2018 pelattavien viikkopelien palaute.

Voit ilmoittautua tähän lankaan, jos haluat johtaa jonkin tehtävän viikkopeleissä. Toiveesi pyritään ottamaan viikkopeleissä huomioon.

Linkki tehtävähistoriaan: Tehtävähistoria

Linkki kaikkien tehtävien listaukseen: Tehtävälista
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
TheTaltsi
Posts: 1533
Joined: 14 Nov 2013, 11:14

Re: Viikkopelit Ke 10.1.2018

Post by TheTaltsi »

On aika paljon viimeaikoina ollut KrKK tehtävissä, voisiko alkaa vaihteleen sitä taikka keksiä jotain miten se olisi mielekäs sekä käyttäjille että vastaanottajille? Ehkä samantapainen nerffi kuin KRH taikka ammuksia vähemmän?
Tuntematon wrote:Jälleen kerran jos joku pahoittaa tästä viestistä mielensä niin totean nöyrästi ja autuaasti että ei kiinnosta.
Tohtori Kuolema wrote:Joo on Taltsi IHAN kiva.
Lauri wrote:isä poisti afin pois
Bummeri
Posts: 3009
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: Viikkopelit Ke 10.1.2018

Post by Bummeri »

TheTaltsi wrote:On aika paljon viimeaikoina ollut KrKK tehtävissä, voisiko alkaa vaihteleen sitä taikka keksiä jotain miten se olisi mielekäs sekä käyttäjille että vastaanottajille? Ehkä samantapainen nerffi kuin KRH taikka ammuksia vähemmän?
KRKK omaavat liian pienen hajonnan staattisissa aseissa olemattomien rekyyllivaikutusten takia. KRKK kranaatit eivät omaa High-low mekanismia joten voivat kantaa sinne 1,5km , mutta tällöin ne rekyylivoimatkin ovat huomattavasti suuremma. Ne ovat myös liian tehokkaita indirecthitrange arvoiltaan. Indirecthitrange pitäisi ehdottomasti muokata pienemmiksi. Pääasiallinen vaikutus pitäisi syntyä Ace fragien kautta, ja sekin asetus tulisi olla m67 käkriä huomattavasti "tuhnumpi".

Asiasta lisää:

https://armafinland.fi/forum/viewtopic. ... 0mm#p26925
Last edited by Bummeri on 10 Jan 2018, 20:48, edited 3 times in total.
Reason: 1
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
User avatar
ruoste
Posts: 583
Joined: 05 Jan 2015, 16:03

Re: Viikkopelit Ke 10.1.2018

Post by ruoste »

Muistaakseni sarjatoimiset härvelit eivät pidä sisällään ace frag -ominaisuutta, koska fps.
"Kolme-neljä RJtä huutelee samaan aikaan jotain vitun 'broken arrowia' tukiverkkoon ihan Mel Gibsonina..." -Härö
Bummeri
Posts: 3009
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: Viikkopelit Ke 10.1.2018

Post by Bummeri »

Hyvä huomio.
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: Viikkopelit Ke 10.1.2018

Post by JoneKone »

Bummeri wrote:
TheTaltsi wrote:On aika paljon viimeaikoina ollut KrKK tehtävissä, voisiko alkaa vaihteleen sitä taikka keksiä jotain miten se olisi mielekäs sekä käyttäjille että vastaanottajille? Ehkä samantapainen nerffi kuin KRH taikka ammuksia vähemmän?
KRKK omaavat liian pienen hajonnan staattisissa aseissa olemattomien rekyyllivaikutusten takia. KRKK kranaatit eivät omaa High-low mekanismia joten voivat kantaa sinne 1,5km , mutta tällöin ne rekyylivoimatkin ovat huomattavasti suuremma. Ne ovat myös liian tehokkaita indirecthitrange arvoiltaan. Indirecthitrange pitäisi ehdottomasti muokata pienemmiksi. Pääasiallinen vaikutus pitäisi syntyä Ace fragien kautta, ja sekin asetus tulisi olla m67 käkriä huomattavasti "tuhnumpi".

Asiasta lisää:

https://armafinland.fi/forum/viewtopic. ... 0mm#p26925
Hyvin niistä selviää hengissä. ;) Kunhan ei turhan jää seisomaan keskellä peltoa.

https://youtu.be/I97dRBnXFLI?t=394

Mutjoo, ehkä joku nerffaus... Bummeri tosiaan linkkasi siihen aikaisempaan 40 mm keskusteluun.
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
Post Reply