Task Force Radio

Tekniset asiat kuten asetukset, asennusongelmat jne.
User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: Task Force Radio

Post by JoneKone »

JoneKone wrote:
Arska wrote:Muokkaa suoraan config filuun userconfig/tfar/radio_keys.hpp
....multa näköjään puuttuu koko radio_keys.hpp filu. :shock:
Noni, ja tääkin ratkesi. Eli jos TFAR näppäinasetusvalikko puuttuvat täysin niin homman saa kuntoon PWS:ssä poistamalla TFAR modin levyltä ja sitten install.
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
User avatar
PeNaX
Posts: 62
Joined: 17 Nov 2014, 11:00

Re: Task Force Radio

Post by PeNaX »

Nyt tarvittais jonkinlaista tekniikan ihmelasta kun yritän käynnistää arma:n PWS:n kautta tulee ilmoitus että include file userconfig\task_force_radio\radio_settings.hpp not found. Enkä löydä itse vastausta tuohon
Tulisivat huoltoukot ite laittamaan paskansa.

Image
Temppa
Posts: 699
Joined: 30 Jan 2014, 07:33

Re: Task Force Radio

Post by Temppa »

Kokeippa tätä:

There might be a better way to solve it, but I fixed it on my end by googleing Task Force Radio, downloading the most recent version (134 MBs), and then extracting the Userconfig files from that.

Simple process, easy to do, though if anyone know of a way to only get the Userconfig files and not the entire mod package, do feel free to chime in

Just in case you need a step-by-step:

http://www.radio.task-force.ru/en/

Download the most recent version.

Locate the Userconfig folder inside it, which should house the infamous radio_settings.hpp

Copy the .hpp into your Steam\SteamApps\Common\Arma 3\Userconfig folder

Boot up the game
StoBe
Posts: 21
Joined: 22 Apr 2015, 20:33

Re: Task Force Radio

Post by StoBe »

PeNaX wrote:Nyt tarvittais jonkinlaista tekniikan ihmelasta kun yritän käynnistää arma:n PWS:n kautta tulee ilmoitus että include file userconfig\task_force_radio\radio_settings.hpp not found. Enkä löydä itse vastausta tuohon
Mulla ei toiminut Arma juurikin samasta syystä ja missasin meidän hienot 48MI vs AFI taistelut tämän takia... En nyt tarkalleen muista polkua, mutta vika löytyi siitä, että minulta puuttui task_force_radio kansio arma 3 kansioista. Eli piti yksinkertaisesti luoda vain sen niminen kansio ja radio_settings_hpp sinne. Voin yrittää katsoa, miten homma hoitui kun pääsen omalle koneelleni.
Arska
Posts: 533
Joined: 30 Sep 2013, 17:09
Location: PKS

Re: Task Force Radio

Post by Arska »

StoBe wrote:
PeNaX wrote:Nyt tarvittais jonkinlaista tekniikan ihmelasta kun yritän käynnistää arma:n PWS:n kautta tulee ilmoitus että include file userconfig\task_force_radio\radio_settings.hpp not found. Enkä löydä itse vastausta tuohon
Mulla ei toiminut Arma juurikin samasta syystä ja missasin meidän hienot 48MI vs AFI taistelut tämän takia... En nyt tarkalleen muista polkua, mutta vika löytyi siitä, että minulta puuttui task_force_radio kansio arma 3 kansioista. Eli piti yksinkertaisesti luoda vain sen niminen kansio ja radio_settings_hpp sinne. Voin yrittää katsoa, miten homma hoitui kun pääsen omalle koneelleni.
Virheilmoituksessahan lukee, mikä puuttuu. Filu userconfig kansiosta. Tarkista tfr modin kansio, jos sieltä löytyis. Kopioi (ctrl+c) ja liitä (ctrl+v) virheilmoituksen polun mukaiseen paikkaan. Userconfig kansion tulisi löytyä arman asennuskansiosta .../arma3/userconfig
"10 tonni nii hoidan molemmilta polvilumpiot" -VarjoV3
User avatar
PeNaX
Posts: 62
Joined: 17 Nov 2014, 11:00

Re: Task Force Radio

Post by PeNaX »

Juu sain arman toimimaan nuolla teidän ohjeilla. Kiitos avusta jälleen
Tulisivat huoltoukot ite laittamaan paskansa.

Image
Post Reply