Tätä ei kyl herätetä enää henkiin.Tuntematon wrote:Tonto käski herättää tän ketjun taas tämän päivän viikkopelien takia.
Edit: Mutta pilotti aikovaksi voi hyvin kyllä lukea tän läpi.
Tätä ei kyl herätetä enää henkiin.Tuntematon wrote:Tonto käski herättää tän ketjun taas tämän päivän viikkopelien takia.
Mielestäni se on hyvä asia että porukka joutuu laittamaan syyn. Näkee kuinka monta kertaa joku on kämmännyt.Tonto- wrote:jotain höpöhöpöä
MWS:ä on kytketty pois meidän repossa koska se ilmoittaa jo lukituksesta (katos AFI:n sisäiset modit threadi). IRL niin käytetään joko tutkaperusteisia tai optisia sensoreita havaitsemaan mahdollisesti konetta kohti ammuttua ohjusta josta sitten järjestelmä vielä antaa hälyn ja parhaassa tapauksessa suunnan lähestyvästä ohjuksesta. Meidän peleissä joutuu pärjäämään ilman hälytystä, mutta se auttaa tasapainottamaan assetteja.niemih wrote:Eikös se niin mennyt, että IR-ohjusta ei voi havaita etukäteen, joten siitä ei tule hälyä ohjaamoon. Voisi testata, että pystyykö pilotti näkemään IR ohjuksen laukaisun ja väistämään sen flareilla. Vaatii toki taitoa ja tilannetietoa, eli pitää tietää missä vihollista voi olla ja skannata jatkuvasti maastoa. Sitten pitää osata myös väistää oikein.
Bummerilla oli hyvää settiä kopteriparin toimintaan. Heti treenaamaan tuota bootcampille!
Avoin yhteisö... Vaikka oonkin sun kanssa pitkälti samaa mieltä. Toi advanced on juuri sun maintsemista syistä hankala. Kaikki modit ei tue sitä ja on joissain rikki salakavalasti.Noperaattori wrote: Balanssikysymyshän tuo lopulta kai on – halutaanko kynnystä nostaa kuitenkaan niin paljoa?