Re: ARMA 3 Päivittynyt
Posted: 09 Nov 2017, 21:57
Ilmeisesti nämä tuli jo? Ilmeisesti BI on myös heittänyt asetukset vakiona aivan vituilleen...Bummeri wrote:Uusia asetuksia tulossa server CFG. Noita kannattaa ilmeisesti säätää ettei porukka lentele pois:
https://forums.bohemia.net/forums/topic ... nt-3353919
Joo, niin taitaa olla, kun uusi arma versio on nyt 1.92? Ja nuo tuli 1.90 perf.Tikka wrote:Ilmeisesti nämä tuli jo? Ilmeisesti BI on myös heittänyt asetukset vakiona aivan vituilleen...Bummeri wrote:Uusia asetuksia tulossa server CFG. Noita kannattaa ilmeisesti säätää ettei porukka lentele pois:
https://forums.bohemia.net/forums/topic ... nt-3353919
Servu sammuu/restarttaa 8 mission jälkeen?missionsToShutdown = 8;
missionsToServerRestart = 8;
idlaat lobbyssää niin kick?lobbyIdleTimeout = 300;
Tekevät jotain kickkejä ehkä?debBriefingTimeOut = 45; or
debriefingTimeOut[] = {45, 60};
briefingTimeOut = 60; or
briefingTimeOut[] = {60, 90};
roleTimeOut = 90; or
roleTimeOut[] = {90, 120};
votingTimeOut = 60; or
votingTimeOut[] = {60, 90};
Saat vääristä modeista yms. kickeistä bannit 3 minuutiksi?kickTimeout[] = { {0, -1}, {1, 180}, {2, 180}, {3, 180} };
No johan on! (mitäköhän sieltä tulee tällä kertaa).
Kuulostaa ihan järkevältä ja oli vissiin myös painostettu GM:ää aikataulun suhteen joka myös selittyisi tällä. Toivottavasti tässä tulevassa "hieman erillaisessa" laajennuksessa olisi meille edes jotain käyttökelpoista. Edes konepellin alle.Tuntematon wrote:Heitän villin teorian miksi gm dlc ei saanutkaan sitä moottori tukea mitä niille luvattiin koska bis oli tää työn alla johon tulee itsessään jo "paljon " moottori päivityksiä. Joten ei ollut järkeä tehdä vanhaan muutoksia kun uusi rikkoo ja eivät olleet kertoneet gm tiimille tästä mitään koska ne kuitenkin ei osaa pitää sitä salassa.