Page 15 of 18

Re: ARMA 3 Päivittynyt

Posted: 17 Mar 2017, 11:21
by Bummeri
Serverillekkin ohje, kuinka se saapi 64 bittiseksi:

https://www.reddit.com/r/arma/comments/ ... erver_faq/
https://twitter.com/FoltynD/status/842440020573208576

Tosiaan kaikki modit on mahdollista saada pyörimään nyt ilmeisesti 64-bittisellä. Pitäis vain testata repoa.

Re: ARMA 3 Päivittynyt

Posted: 17 Mar 2017, 11:35
by Anssi
Aiheuttaako ongelmia niille, joilla ei oo 64bit?

Re: ARMA 3 Päivittynyt

Posted: 17 Mar 2017, 11:42
by Nummi
Anssi wrote:Aiheuttaako ongelmia niille, joilla ei oo 64bit?
Image

Re: ARMA 3 Päivittynyt

Posted: 18 Mar 2017, 00:45
by Trade
Tweaked: Smaller buildings are now overall less durable than the large ones, especially against high caliber shells
Tweaked: Particular building hit points are now easier to destroy
Tweaked: All buildings now receive 25% more explosive damage
Kaikki talot paskaks.

Re: ARMA 3 Päivittynyt

Posted: 28 Mar 2017, 00:27
by Cpl Honkonen
Huomasko joku eroa 64 pittisessä ruotsi eventissä?

Re: ARMA 3 Päivittynyt

Posted: 28 Mar 2017, 07:30
by Tarmo
Cpl Honkonen wrote:Huomasko joku eroa 64 pittisessä ruotsi eventissä?
Samaa kuraa.

Re: ARMA 3 Päivittynyt

Posted: 28 Mar 2017, 08:44
by Tuntematon
Tarmo wrote:
Cpl Honkonen wrote:Huomasko joku eroa 64 pittisessä ruotsi eventissä?
Samaa kuraa.
Testasitko molempia? Vai miten vertaat näitä kahta?

Itsellä on pysynyt fps paljon tasaisempana ja ei eventissäkään tullut mitään isoja fps droppeja. Jos siis joku vielä luulee että 64bit nostaisi fps niin valitettavasti asia ei ole näin koska asiat ei toimi niin.

Re: ARMA 3 Päivittynyt

Posted: 28 Mar 2017, 09:16
by Tarmo
Tuntematon wrote:
Tarmo wrote:
Samaa kuraa.
Testasitko molempia? Vai miten vertaat näitä kahta?

Itsellä on pysynyt fps paljon tasaisempana ja ei eventissäkään tullut mitään isoja fps droppeja. Jos siis joku vielä luulee että 64bit nostaisi fps niin valitettavasti asia ei ole näin koska asiat ei toimi niin.
Vertasin edellisiin eventteihin/yli 120 pelaajan tvt matseihin. En huomannut juuri kehitystä parempaan suuntaan.

edit. Public servuilla tosin olen huomannut edistystä(?), ilman suurempia modeja tosin. Pelaajamäärät 50-100.

Re: ARMA 3 Päivittynyt

Posted: 28 Mar 2017, 10:42
by Cpl Honkonen
Niinhän ne sitä vähän sano että aikas yksilöllistä se ero? Mulla ei oo vertailukohtaa kun oo pelannukkaan niin pitkään aikaan ja koko tietokone ehtinnä vaihtua sillä aikaa. Mutta kaipa tuohonkin vaikuttaa taas rossu, missä arma on asennettu ja tuulettimien asento ja rpg ledien määrä ynnä muut kosmiset ilmiöt.

Re: ARMA 3 Päivittynyt

Posted: 28 Mar 2017, 11:03
by Tuntematon
Tarmo wrote:
Tuntematon wrote: Testasitko molempia? Vai miten vertaat näitä kahta?

Itsellä on pysynyt fps paljon tasaisempana ja ei eventissäkään tullut mitään isoja fps droppeja. Jos siis joku vielä luulee että 64bit nostaisi fps niin valitettavasti asia ei ole näin koska asiat ei toimi niin.
Vertasin edellisiin eventteihin/yli 120 pelaajan tvt matseihin. En huomannut juuri kehitystä parempaan suuntaan.

edit. Public servuilla tosin olen huomannut edistystä(?), ilman suurempia modeja tosin. Pelaajamäärät 50-100.
Eli sulla tuli edelleen sellasia fps drop piikkejä? Onks sulla peli/moddit ssd? Voiko OBS viedä sen verran esim cpu tehoja että vaikuttaisi armaan?

Itsellä oli eventissä sen ~15 fps huonompi kuin viikkopelit. Mutta olihan siellä 50 pelaajaa enemmän. Fps ei siis ole noussut käytännössä yhtään 64 myötä itselläni.

-Muutkin voisi kertoa että onko ollut enään 64bit jälkeen mitään isoja fps drop piikkejä.
-Onko peli/moddit ssd. Ja paljon ramia.