ARMA 3 Päivittynyt

Post Reply
User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: ARMA 3 Päivittynyt

Post by JoneKone »

Muutakin mielenkiintoista.

Koko: 1,8 GB (PÄIVITÄ NYT!)

Added: New distant shooting SFX (configuration of soundShaders and soundSets)

Tweaked: SFX for weapons and explosives (MX:n paskat äänet saisi jo lopulta lähteä, mut lienee liikaa toivottua)

Tweaked: Characters of all factions passed the advanced ninja training course and should now be able to survive falling from reasonable heights

Tweaked: Explosive resistance of aircraft so they can be properly damaged and / or destroyed by HE and HEAT tank shells and launcher rockets on a direct hit (AA ammunition explosive performance was scaled accordingly) @Johnson

Fixed: Excessive camera shake in UAV sensors (http://feedback.arma3.com/view.php?id=22394)

Fixed: Scaled down tank death explosion damage to more reasonable levels so that nearby armored vehicles and their crews are able to survive it

Added: Vehicle weapon switching controls (not yet mapped in presets)

Tweaked: AIs in helicopters should be able to land (e.g. unload cargo) even under fire

Fixed: Careless AI jet pilots would ignore flyInHeight when they noticed enemies
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
User avatar
Nummi
Posts: 1589
Joined: 26 Nov 2013, 01:52
Location: Stadi

Re: ARMA 3 Päivittynyt

Post by Nummi »

HOLD ON TO YOUR BUTTS BOYS
Furean wrote:Pitää muistaa, että ruotsalaisethan pani melkein koko Suomen kansaa.
ruoste wrote:Dataa on saatava.
Temppa
Posts: 699
Joined: 30 Jan 2014, 07:33

Re: ARMA 3 Päivittynyt

Post by Temppa »

Ja rikkoi kaikki/osan modeista?
Rikkoi osan/kaikki tehtävät?
:?:
User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: ARMA 3 Päivittynyt

Post by JoneKone »

Ahteri wrote:Ja rikkoi kaikki/osan modeista?
Rikkoi osan/kaikki tehtävät?
:?:
Onneksi tuli tehtyä vanilla-tehtävä. :D (ilman alien CSAT)
Last edited by JoneKone on 18 Feb 2016, 17:10, edited 1 time in total.
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
User avatar
Tuntematon
Posts: 2291
Joined: 19 May 2015, 15:29
Location: Valkeakoski
Contact:

Re: ARMA 3 Päivittynyt

Post by Tuntematon »

JoneKone wrote:
Ahteri wrote:Ja rikkoi kaikki/osan modeista?
Rikkoi osan/kaikki tehtävät?
:?:
Onneksi tuli tehtyä vanilla-tehtävä. :D
VanillaMasterRace
User avatar
Cpl Honkonen
Posts: 657
Joined: 01 Aug 2015, 14:39
Location: Iisalmi

Re: ARMA 3 Päivittynyt

Post by Cpl Honkonen »

Hetken pyörin 3DENissä ja kävin tutoriaalit läpi, kehtaan väittää että on melko plajon helpomi tehä tehtäviä nyt kun mitä se on ollu kun aika plajon sitä pelin ulkopuolista skriptaamista on siirretty editoriin. Lähinnä hienot skriptit ja briffit (yms?) joutuu tekemään käsipeliilä. Täyttyy joskus tehä taas rikkinäisiä tehtäviä niin näkee kunnolla sen eron.
Combat Camera
Jos meitsi sanoo jotain siitä ei saa selvää ja jos siitä sais selvää kannattaa olla vähän pelisilmää sen selvän suhteen
User avatar
Castor
Posts: 1448
Joined: 01 Aug 2013, 13:51
Location: Hämeenlinna

Re: ARMA 3 Päivittynyt

Post by Castor »

Eden <3
User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: ARMA 3 Päivittynyt

Post by JoneKone »

Nyt kun vaan ehdittäis edes pelata puolet meidän uusist tehtävistä.
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: ARMA 3 Päivittynyt

Post by JoneKone »

Ekat fiilikset 1.56:sta:

Äänet: Vanillaäänet lopulta kahden vuoden odottelun jälkeen siedettävällä tasolla. Ei toki täydellistä vieläkään, mutta nyt jaksaa jo kaikkia vanillaääniä jotenkin kuunnella. Pitää vielä testailla varsinaisessa pelissä, mutta vaikuttaisi, että äänien dynamiikka toimii nyt paremmin. Pystyy pitämään efectit melkein täysillä ja silti kuuluu puhe läpi. Lähelle tulevat räjähdykset on sellaisia tärykalvoja repiviä kuten pitäisi olla ja sonic-crackit eivät enää revi pää irti luodin lentäessä ohi.

Editori: Päivän kokeilujen perusteella toimii kuin unelma... varmasti siellä joku bugi piilee vielä. Zeuksessa vissiin pieniä murheita modien käsittelyssä?

Fontti: Ihan sama, mitä nyt HUD:ssa olevat tekstit näyttävät vähän hassuilta.

Kaikki muut suorituskykyyn yms. liittyvät jutut pitää sitten melkein kokeilla servulla. Tänään vissiin jotkut epäviralliset testipelit? ;)
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
Trade
Posts: 456
Joined: 09 Jun 2015, 19:20

Re: ARMA 3 Päivittynyt

Post by Trade »

Onko se eden nyt normiarmassakin? Eipä tarvii vaihdella devbuildin ja normaalin välillä enää.
Post Reply