ARMA 3 Päivittynyt

User avatar
Anssi
Posts: 597
Joined: 21 Feb 2014, 19:43
Location: Vantaa

Re: ARMA 3 Päivittynyt

Post by Anssi »

Päivitystä pukkaa: https://dev.arma3.com/post/spotrep-00062

10GB ladattavaa.
Image[url=steam://friends/add/'.76561197962033881.']Image[/url]
http://www.twitch.tv/berillis
https://www.youtube.com/user/TheBerillis
User avatar
Castor
Posts: 1448
Joined: 01 Aug 2013, 13:51
Location: Hämeenlinna

Re: ARMA 3 Päivittynyt

Post by Castor »

Fixed: Tracked amphibious vehicles were not able to move in water

Tätä on ootettu
User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: ARMA 3 Päivittynyt

Post by JoneKone »

Saattaa olla vanha jo, mut käyttäytyykö singot vähän oudosti päivityksen jälkeen?
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
Arska
Posts: 533
Joined: 30 Sep 2013, 17:09
Location: PKS

Re: ARMA 3 Päivittynyt

Post by Arska »

JoneKone wrote:Saattaa olla vanha jo, mut käyttäytyykö singot vähän oudosti päivityksen jälkeen?
Jooh, airFriction vissii hajalla

"10 tonni nii hoidan molemmilta polvilumpiot" -VarjoV3
Bummeri
Posts: 3009
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: ARMA 3 Päivittynyt

Post by Bummeri »

Hotfixi tulossa

Modaajat taas repii persettä varmaan kun on "kaikki" rikki. En teidä onko tuo airfriction mukana siinä korjauksessa.
Arska wrote:Jooh, airFriction vissii hajalla
Teitkö bugiraportin?
Last edited by Bummeri on 06 Dec 2016, 13:58, edited 2 times in total.
Reason: 1
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
Temppa
Posts: 699
Joined: 30 Jan 2014, 07:33

Re: ARMA 3 Päivittynyt

Post by Temppa »

arma 3 hotfix julkaastu

•Fixed: The selectPlayer script command did not work properly in some cases (https://feedback.bistudio.com/T121736)
•Fixed: Incoming missile warnings were not audible in some cases (https://feedback.bistudio.com/T121793)
•Fixed: A rare crash when switching from the Main Menu to a campaign selection and back
•Fixed: Fired missiles would rotate incorrectly in the multiplayer environment
Bummeri
Posts: 3009
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: ARMA 3 Päivittynyt

Post by Bummeri »

Dev Branchissa:
Added: Missiles now support sub-munitions. Previously, such feature was reserved only for CfgAmmo classes with simulation "shotSubmunitions". Now "shotMissile" works with it as well. See https://community.bistudio.com/wiki/Arm ... and_on_hit for more details.
Tällä saadaan PST ja Armor hommat toimimaan paremmiin. Esim RAM tyypit on hajoillut tämän puutteseen aijemmin.
Added: 64-bit client executables (OPREP with details coming shortly)
Stutterointia ja tekstuurien poppailua vähemmän!=?!?!?
Last edited by Bummeri on 14 Dec 2016, 17:34, edited 2 times in total.
Reason: 1
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
User avatar
Nummi
Posts: 1589
Joined: 26 Nov 2013, 01:52
Location: Stadi

Re: ARMA 3 Päivittynyt

Post by Nummi »

Last edited by Nummi on 14 Dec 2016, 19:47, edited 1 time in total.
Reason: Typo
Furean wrote:Pitää muistaa, että ruotsalaisethan pani melkein koko Suomen kansaa.
ruoste wrote:Dataa on saatava.
User avatar
Anssi
Posts: 597
Joined: 21 Feb 2014, 19:43
Location: Vantaa

Re: ARMA 3 Päivittynyt

Post by Anssi »

Arma päivittynyt taas, 9,7GB ladattavaa. Muistakaahan laittaa ajoissa latautumaan.
Image[url=steam://friends/add/'.76561197962033881.']Image[/url]
http://www.twitch.tv/berillis
https://www.youtube.com/user/TheBerillis
Post Reply