ARMA 3 Päivittynyt

User avatar
Tonto-
Posts: 1051
Joined: 31 Aug 2013, 19:17

Re: ARMA 3 Päivittynyt

Post by Tonto- »

Dev-branch:

Image
Ja ennemmin lyödä lyötyy kuin joutuu sen kenkiin - lajin luonto vai ajan henki?
User avatar
Cpl Honkonen
Posts: 657
Joined: 01 Aug 2015, 14:39
Location: Iisalmi

Re: ARMA 3 Päivittynyt

Post by Cpl Honkonen »

Joku tubettaja kusetti että perustuu sellaseen saareen kun Lihir. Ei näytä yhtään tolta joten mahto olla kusetusta.
Combat Camera
Jos meitsi sanoo jotain siitä ei saa selvää ja jos siitä sais selvää kannattaa olla vähän pelisilmää sen selvän suhteen
User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: ARMA 3 Päivittynyt

Post by JoneKone »

Cpl Honkonen wrote:Joku tubettaja kusetti että perustuu sellaseen saareen kun Lihir. Ei näytä yhtään tolta joten mahto olla kusetusta.
https://youtu.be/JLLdrpbvQpA?t=53

https://youtu.be/JLLdrpbvQpA?t=183
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
User avatar
Cpl Honkonen
Posts: 657
Joined: 01 Aug 2015, 14:39
Location: Iisalmi

Re: ARMA 3 Päivittynyt

Post by Cpl Honkonen »

Olisko aika kova sana jos laittais testiservurille sen preview buildin?
Combat Camera
Jos meitsi sanoo jotain siitä ei saa selvää ja jos siitä sais selvää kannattaa olla vähän pelisilmää sen selvän suhteen
User avatar
Tonto-
Posts: 1051
Joined: 31 Aug 2013, 19:17

Re: ARMA 3 Päivittynyt

Post by Tonto- »

Uusin patchi rikkoi kuulema pyöräajoneuvot. Toivotaan, että korjaavat lauantaihin mennessä.

EDIT: Ahteri kerkesi korjaamaan jo! 8-)
Last edited by Tonto- on 23 Sep 2016, 13:50, edited 1 time in total.
Reason: asdasd
Ja ennemmin lyödä lyötyy kuin joutuu sen kenkiin - lajin luonto vai ajan henki?
Temppa
Posts: 699
Joined: 30 Jan 2014, 07:33

Re: ARMA 3 Päivittynyt

Post by Temppa »

Since 1.64 update, wheeled vehicles cannot move when
_veh disableAI "MOVE"
is defined for vehicle.

Pika hotfix:
Tehtävän alussa admin naputtelee konsoliin {_x enableAI "move"} forEach vehicles; ja suorittaa sen globalilla.
Temppa
Posts: 699
Joined: 30 Jan 2014, 07:33

Re: ARMA 3 Päivittynyt

Post by Temppa »

1.64 versios näyttää jo tulleen voimaan:
As of version 1.65 dev., disableAI "MOVE" will also stop vehicles driven by AI.

Meidän @afi paketis on afi_jip_v2.pbo:
sen sisällä on skripti:
fnc_disable_ai.sqf
jonka sisältä löytyy:

#include "script_component.hpp"

params ["_AIs"];

// diag_log format["DISABLE_AI - %1 - %2", _AIs, time];

{
_x disableAI "AUTOTARGET";
_x disableAI "TARGET";
_x disableAI "MOVE";
_x disableAI "ANIM";
} forEach _AIs;

Uskoisin että tuo _x disableAI "MOVE"; aiheuttaa autojen liikkumis ongelman.
Jos sen ottaa pois, AI ukot alussa liikkuvat ja seuraavat slotattua johtajaa?
Entä jos laittaa tuohon jatkoksi sen:
{_x enableAI "move"} forEach vehicles; tai jotain
Temppa
Posts: 699
Joined: 30 Jan 2014, 07:33

Re: ARMA 3 Päivittynyt

Post by Temppa »

•Fixed: Using disableAI "PATH" and "MOVE" would not work correctly for vehicles driven by players (https://feedback.bistudio.com/T120346)

Korjattu dev branciin
Temppa
Posts: 699
Joined: 30 Jan 2014, 07:33

Re: ARMA 3 Päivittynyt

Post by Temppa »

Raimon avulla räpelsin skriptin:

{_x addEventHandler ["GetIn", {( _this select 0) enableAI "move";}];}foreach vehicles;

Tuon kun admin ajaa tehtävän alussa konsolilla globalilla, niin pitäisi ajoneuvot toimia kaikilla.
Last edited by Temppa on 09 Oct 2016, 14:13, edited 2 times in total.
Bummeri
Posts: 3009
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: ARMA 3 Päivittynyt

Post by Bummeri »

Pitäisi toimia jos suoritetaan kaikilla pelaajilla. Jos suorittaa pelkästään serverillä, on lisätään eventhandleri serverille, joka ei voi hypätä ajoneuvon kyytiin.
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
Post Reply