Masochist Mayhem ( COOP LOVERS <3)

User avatar
Paavo
Posts: 1005
Joined: 26 Jul 2013, 18:17

Re: Masochist Mayhem ( COOP LOVERS <3)

Post by Paavo »

Kannattaa yrittää saada enemmän näkyvyyttä tälle, sillä uskon että kiinnostuneita on varmasti enemmän kun se 5-6...
User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: Masochist Mayhem ( COOP LOVERS <3)

Post by JoneKone »

Soppa wrote: Olen myös pitkään kuuluttanut että AI:n sekaan kun lisää muutaman ihmispelaajan ns. roolipelaamaan (ei tapporamboilemaan) niin mielenkiinto AI tehtävissäkin nousee ihan toiselle tasolle.
+1
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
TugeX
Posts: 293
Joined: 26 Jul 2013, 18:49

Re: Masochist Mayhem ( COOP LOVERS <3)

Post by TugeX »

Mukana ollaan millon ehditään.
Soppa wrote: Olen myös pitkään kuuluttanut että AI:n sekaan kun lisää muutaman ihmispelaajan...
Kakkosen puolellahan tätä tuli harrastettua välillä ilman että juuri kukaan tiesi. Aar? ja spektaattori joskus paljastivat ja rikkoivat illuusion supressaavasta älykkäästä AI:sta ja hiljaisten hetkien/odottelun vähyydestä. Muutaman kerran kyllä oma arviointikykykin petti kun katseli miten arcademaista cooppia sillon pelattiin ja teki mieli rokottaa virheistä jotka olisivat olleet todellisemmassa ympäristössä tuhoisia. No näitähän tehdään edelleen joten vaihtelua kaivataan. Zeus ja pari rope-ihmispelaajaa eivät korvaa toisiaan.
User avatar
Keneraali
Posts: 823
Joined: 26 Jul 2013, 18:15

Re: Masochist Mayhem ( COOP LOVERS <3)

Post by Keneraali »

Ja itse vartin myöhässä paikalle....
User avatar
Keneraali
Posts: 823
Joined: 26 Jul 2013, 18:15

Re: Masochist Mayhem ( COOP LOVERS <3)

Post by Keneraali »

Palaveri, "vapaa keskustelu", saatiin pidettyä. Kommentteja, ideoita, palautetta, kaikkea tuli ja kaiken kaikkiaan erittäin positiivista. Mielenkiintoa löytyy. Tästä on hyvä jatkaa. Aiheeseen liittyvää materiaaliin saa linkin kysymällä. En yleisesti linkitä mitään, ja toivon ettei kukaan linkin saaneista myöskään jaa sitä eteenpäin.

Ensimmäistä pelikertaa pyritään saamaan 1-2 viikon aikana, riippuen kuinka saadaan tehtävää muokkailtua. Mahdollinen yllätys avaus ensi viikolle, katsotaan miten ehtii/onnistuu...
User avatar
Blahh
Posts: 556
Joined: 17 May 2015, 14:12

Re: Masochist Mayhem ( COOP LOVERS <3)

Post by Blahh »

Ilmaisen täten kiinnostukseni.
User avatar
JP-9000
Posts: 464
Joined: 08 Aug 2013, 10:51

Re: Masochist Mayhem ( COOP LOVERS <3)

Post by JP-9000 »

Kiinnostaa ehdottomasti!

Itsellä on tässä viime aikoina pelailut AFI:ssa jääneet aika minimiin koska viikkopelit on pelkkää TvT:tä tai juosten kustua cooppia jonka aikana jengi huutaa naama punaisena, että coopit on perseeestä koska TvT:tä. Eli joo, kiinnostaa aivan ehdottomasti rauhassa ja ajan kanssa toteutettu cooppipelailu. Jotain tehtävääkin voisin mahdollisesti tuollaiseen tarkoitukseen kyhäillä.

Tosin kun pitkistä tehtävistä on kyse, pitää taas ottaa puheeksi se mielipiteitä jakava juttu, eli respa. Itse olen ehdottomasti sitä mieltä, että pitkiin ja monivaiheisiin tehtäviin tarvitaan ehdottomasti jonkinlainen respa. Ei juurikaan edes pelaajaviihtyvyyden takia, vaan ihan puhtaasti sen takia, että muuten joukkojen taistelukyky tyrehtyy ihan liian nopeasti, AI:ta vastaan kun koko ajan tulee jonkin verran hävikkiä. Itse näkisin, että tällaisiin peleihin voisi sopia hyvin joku sellainen systeemi, että medic paikkaa pikkuhaavat, kirurgi isot (eli käytännössä herättää takasin henkiin). Tai joku sellainen systeemi, että jokainen kentältä pois haettu kaatunut antaa yhden tai kaksi respa-tikettiä. Tai miksei molemmat.
Temppa
Posts: 699
Joined: 30 Jan 2014, 07:33

Re: Masochist Mayhem ( COOP LOVERS <3)

Post by Temppa »

Medevac käyttöön, säädetään vain niin ettei kuole. Eli isoissa haavoissa pitää kuljettaa baseen parannettavaksi.
User avatar
Castor
Posts: 1448
Joined: 01 Aug 2013, 13:51
Location: Hämeenlinna

Re: Masochist Mayhem ( COOP LOVERS <3)

Post by Castor »

Eiköhän tuo ole taas täysin tehtävä kohtaista :) Medevac sinänsä toimii pelityyliä miettien, toisaalta medevac imee sitä miesvoimaa jolla sais enemmän taistelevia osia.
Arska
Posts: 533
Joined: 30 Sep 2013, 17:09
Location: PKS

Re: Masochist Mayhem ( COOP LOVERS <3)

Post by Arska »

Itse olen medevacia/ei-kuole -systeemiä vastaan, tuntuu varsin järjettömältä jäädä ydinaseen vieressä räjähtämisen jälkeen odottamaan sitä että joku kantaa medevacille. Mielummin suoraan vaan se respa ja asiallinen täydennysten kuljetus.

Advanced medical sytemin myötä kuitenkin varmaan jonkinlainen medevac (siis nyt normaalitilanteessa EI KUOLLEILLE) järjestää, koska veri jääkaapissa jne. Tämä on pelkkää plussaa
"10 tonni nii hoidan molemmilta polvilumpiot" -VarjoV3
Post Reply