No hei,

Post Reply
Ocelot
Posts: 157
Joined: 27 Jul 2013, 16:50

No hei,

Post by Ocelot »

Meikän bannit loppui vihdoin.
On ihmeellistä nähdä että kaverit on edelleen koossa.

Hoxzerin, ileen, Heikkilän, Fureanin, Tikkan, Paavon ja muiden kanssa vuonna 2011 oli ensimmäiset AFI pelit.
Yritin monta kertaa, että saataisiin yksi elämä, yksi tavoite, yksi kaikkeus.

Se onnistui.

Arma Finland kukoisti ja ehkä kukoistaa vielä edelleenkin.

Pääsimme reserviläisien lehteen ja aktiivisien sotilaiden mainoksiin.
Kuka olisi voinut odottaa moista alaikäisen toiveista että yritetään nyt edes jotain?

Jos kellään mietityttää niin me tehtiin Euroopan suurin saavutus ikinä simulaatiossa.

Suomalaiset halusivat pelata.
Mutta me tehtiin jotain syvää ja aitoa.
Se on totta. Me tehtiin enemmän kuin taisteltiin ja tapeltiin. Me tehtiin kumppanuuksia, kavereita, me tehtiin me.

Me tehtiin tästä mikä Suomalaisuus on. Perinkoiten. Me tehtiin se.

Tämä on kaikki tässä.
Tämä on se hetki katsoa takaisin 8 vuotta historiaa ja ihmetellä miten tämä on mahdollista.
Tämä on se milloin yhteisö muovautuu pelkästä tekemisestä muistoksi lopun elämää.

En tule koskaan unohtamaan teitä ettekä te tule unohtamaan toisiamme.

Eeppinen tarina Suomalaisesta tahdosta elää pelkästään videopelin ja yhteneväisyyden kautta.

Olen erittäin ylpeä tästä mitä pienimpääkään siementä asetin maahan jotta tämä yhteisö syntyisi.

Me ei olla mitään tuntemattomia(sori tuntematon no offence) mutta olemme ylittäneet mitä yhteisö internetissä tarkoittaa.

Kaiken nähneeni alusta loppuun olen erittäin ylpeä jokaisesta teistä ja tämä on elämäni saavutus, teidänkin, että me ollaan me.
Last edited by Ocelot on 04 Dec 2019, 09:27, edited 1 time in total.
Ocelot
Posts: 157
Joined: 27 Jul 2013, 16:50

Re: No hei,

Post by Ocelot »

Minä rakastan teitä kaikkia elämäni saavutuksena, te olette minulle rakkaimpia ihmisiä.
Tekisin mitä vain että tämä yhteisö ei mene.

Ihan mitä vain.

Tämä on elämäni parhain kokoontuminen ja toivottavasti olette mukanani kun tulen viikkopeleihin taas.
korpirane
Posts: 11
Joined: 19 Apr 2016, 03:28

Re: No hei,

Post by korpirane »

Tosi syvällinen tarina, respect.

Kyllähän tää AFI:n yhteisö on itsellekin paljon antanut ja toivottavasti olen myös sille jotain antanut.

t: jani
Post Reply