Uutta lihaa myllyyn

slanoth
Posts: 2
Joined: 17 Apr 2018, 16:33

Uutta lihaa myllyyn

Post by slanoth »

Moro 35v tykkimies etsii uusia arma kokemuksia. Katselin noita teitin videoita ja kiinnostus heräsi organisoidusta tiimi pelaamisesta.
Peli kokemusta on jo 20 vuoden takaa ja itse FPS pelejä tullut jauhettua reilusta. Esim Arma 2 dayz modi oli hyvää settiä. Hieman olen Arma 3 exilee pelaillut.
Tossa ton modi paketin latailin ja ohjeita lueskelin. Mitä seuraavaksi että pääsis mukaan kähinoihin?
- Slano -
User avatar
Tuntematon
Posts: 2291
Joined: 19 May 2015, 15:29
Location: Valkeakoski
Contact:

Re: Uutta lihaa myllyyn

Post by Tuntematon »

slanoth wrote:Moro 35v tykkimies etsii uusia arma kokemuksia. Katselin noita teitin videoita ja kiinnostus heräsi organisoidusta tiimi pelaamisesta.
Peli kokemusta on jo 20 vuoden takaa ja itse FPS pelejä tullut jauhettua reilusta. Esim Arma 2 dayz modi oli hyvää settiä. Hieman olen Arma 3 exilee pelaillut.
Tossa ton modi paketin latailin ja ohjeita lueskelin. Mitä seuraavaksi että pääsis mukaan kähinoihin?
- Slano -
https://armafinland.fi/uusille-pelaajille/

Tiistaisin on uusienkoulutus (vapaaehtoinen mutta ainoa tapa saada afi tägi)
Viikkopeleihin saa vapaasti tulla.
TheTaltsi
Posts: 1533
Joined: 14 Nov 2013, 11:14

Re: Uutta lihaa myllyyn

Post by TheTaltsi »

slanoth wrote:Moro 35v tykkimies etsii uusia arma kokemuksia. Katselin noita teitin videoita ja kiinnostus heräsi organisoidusta tiimi pelaamisesta.
Peli kokemusta on jo 20 vuoden takaa ja itse FPS pelejä tullut jauhettua reilusta. Esim Arma 2 dayz modi oli hyvää settiä. Hieman olen Arma 3 exilee pelaillut.
Tossa ton modi paketin latailin ja ohjeita lueskelin. Mitä seuraavaksi että pääsis mukaan kähinoihin?
- Slano -
Ei muutakun tule tänään peleille katsomaan setit, ja tiistaina uusien koulutkseen, vahvasti suosittelen käymään siellä. Jos apua tarvit niin kysyä saa ja jos tiistaisin et millään pääse niin keksitään joku korvaava päivä

https://armafinland.fi/wiki/index.php/Buutcamp

Tuolta löytyy ohjeita uusille pelaajille, esimerkiksi nuo buutcamp videot ovat todella hyviä
Last edited by TheTaltsi on 21 Apr 2018, 15:08, edited 1 time in total.
Reason: asd
Tuntematon wrote:Jälleen kerran jos joku pahoittaa tästä viestistä mielensä niin totean nöyrästi ja autuaasti että ei kiinnosta.
Tohtori Kuolema wrote:Joo on Taltsi IHAN kiva.
Lauri wrote:isä poisti afin pois
User avatar
Paavo
Posts: 1005
Joined: 26 Jul 2013, 18:17

Re: Uutta lihaa myllyyn

Post by Paavo »

Kuten yllä mainittiin, uusien koulutus antaa kaikki perustiedot ja taidot joilla pääsee alkuun peleissä. Sen eräs funktio on myös varmistua että kaikki modit ja asetukset toimivat, kun niiden korjailemiseen ei usein ole aikaa ke ja la viikkopeleissä.

Sitten vaan rohkeasti mukaan peleihin - yhteisössä pelaa todella avuliasta väkeä jotka osaavat huomioida uudet pelaajat. Uusien koulutuksissa lisäksi kerrotaan mahdollisuudesta saada mentorointia, joka helpottaa sisään pääsyä vielä entisestään.
Last edited by Paavo on 21 Apr 2018, 20:49, edited 1 time in total.
Reason: edit
slanoth
Posts: 2
Joined: 17 Apr 2018, 16:33

Re: Uutta lihaa myllyyn

Post by slanoth »

Kiitokset illan peleistä. hyvin saatiin homma alkuun. Pitänee osallistua useamminkin. ja tietty käydä tuo tiistain koulutus
User avatar
Pip
Posts: 6
Joined: 28 Apr 2018, 17:12

Re: Uutta lihaa myllyyn

Post by Pip »

Täälläkin uusi pelaaja (tai siis pelisarjaa tullut pelattua jo Operation Flashpointista lähtien). Eilen en ehtinyt uusien koulutukseen ja kone tällä hetkellä raksuttaa AFISyncin päivityksiä, joten iltapeliin en tänään ilmeisesti pääse. Muutenkin osallitumiseni on satunnaista, koska kuljen kahden eri paikkakunnan väliä säännöllisen epäsäännöllisesti ja toisella paikkakunnalla ei ole pelaamiseen soveltuvaa konetta. Arma 2 ja 3 oon ollut muutamallakin ulkomaisella servulla adminina. Nyt peli oli taas heinäkuusta lähtien pelaamatta, kunnes taas tuli hinku tähän. Oon aiemminkin yrittänyt löytää suomalaisia yhteisöjä, mutta ovat olleet (kuten tämäkin yhteisö) jotenkin piilotettuina, vaikka yrittänytkin googlen ja tuben kautta etsiskellä.
Tarmo
Posts: 289
Joined: 22 Jan 2015, 22:22
Location: Joensuu
Contact:

Re: Uutta lihaa myllyyn

Post by Tarmo »

Pip wrote:. Oon aiemminkin yrittänyt löytää suomalaisia yhteisöjä, mutta ovat olleet (kuten tämäkin yhteisö) jotenkin piilotettuina, vaikka yrittänytkin googlen ja tuben kautta etsiskellä.
Tervetuloa.

Kiitos vinkistä, koitamme saada näkyvyyttä ja löydettävyyttä paranneltua.
- Asus GTX1080Ti FE, 11GB
- Intel Haswell i7-4790K
- Kingston 16GB (2x8GB) HyperX Fury, DDR3 1866MHz
- Z97-A-CORATOR
- NaturalPoint Head Tracker, TrackIR
- Asus PG279AQ

Image
User avatar
Pip
Posts: 6
Joined: 28 Apr 2018, 17:12

Re: Uutta lihaa myllyyn

Post by Pip »

Tarmo wrote:
Pip wrote:. Oon aiemminkin yrittänyt löytää suomalaisia yhteisöjä, mutta ovat olleet (kuten tämäkin yhteisö) jotenkin piilotettuina, vaikka yrittänytkin googlen ja tuben kautta etsiskellä.
Tervetuloa.

Kiitos vinkistä, koitamme saada näkyvyyttä ja löydettävyyttä paranneltua.
Kyse tuskin on teistä, tai halustani löytää tätä paikkaa. Uskon vilpittömästi googlen yhteistyöhaluttomuuteen. ;)
VarjoV2
Posts: 79
Joined: 19 Jan 2014, 23:17

Re: Uutta lihaa myllyyn

Post by VarjoV2 »

Pip wrote:Eilen en ehtinyt uusien koulutukseen ja kone tällä hetkellä raksuttaa AFISyncin päivityksiä, joten iltapeliin en tänään ilmeisesti pääse.

Ei tuo uusienkoulutus ilmeisestikään mikään pakollinen ole että saa osallistua viikkopeleihin. Siellä vaan autetaan modien asennuksen kanssa, kerrotaan ja opetetaan kaikennäköistä hyödyllistä joka parantaa pelikokemusta huomatavasti ja lisää todennäköisyyttä että uudet pelaajat tulee pelaamaan myös sen ensinmäisen kerran jälkeen. Jos on modit asennettuna ja kaikki toimii niin tervetuloa peleihin tänään klo 19:00 (team speak serverille saa tulla jo pyörimään aikasemmin).
User avatar
Pip
Posts: 6
Joined: 28 Apr 2018, 17:12

Re: Uutta lihaa myllyyn

Post by Pip »

VarjoV2 wrote:
Pip wrote:Eilen en ehtinyt uusien koulutukseen ja kone tällä hetkellä raksuttaa AFISyncin päivityksiä, joten iltapeliin en tänään ilmeisesti pääse.

Ei tuo uusienkoulutus ilmeisestikään mikään pakollinen ole että saa osallistua viikkopeleihin. Siellä vaan autetaan modien asennuksen kanssa, kerrotaan ja opetetaan kaikennäköistä hyödyllistä joka parantaa pelikokemusta huomatavasti ja lisää todennäköisyyttä että uudet pelaajat tulee pelaamaan myös sen ensinmäisen kerran jälkeen. Jos on modit asennettuna ja kaikki toimii niin tervetuloa peleihin tänään klo 19:00 (team speak serverille saa tulla jo pyörimään aikasemmin).
Kiitoksia, eiköhän tuo tuosta jo kohta ole itsensä ladannut ja asentanut, niin ilmestyn tessuun huutelemaan.
Post Reply