ARMA 3 VIDEOT

User avatar
Cpl Honkonen
Posts: 657
Joined: 01 Aug 2015, 14:39
Location: Iisalmi

Re: ARMA 3 VIDEOT

Post by Cpl Honkonen »

Combat Camera
Jos meitsi sanoo jotain siitä ei saa selvää ja jos siitä sais selvää kannattaa olla vähän pelisilmää sen selvän suhteen
TheTaltsi
Posts: 1533
Joined: 14 Nov 2013, 11:14

Re: ARMA 3 VIDEOT

Post by TheTaltsi »

Last edited by TheTaltsi on 15 Jul 2017, 00:34, edited 1 time in total.
Reason: saatana
Tuntematon wrote:Jälleen kerran jos joku pahoittaa tästä viestistä mielensä niin totean nöyrästi ja autuaasti että ei kiinnosta.
Tohtori Kuolema wrote:Joo on Taltsi IHAN kiva.
Lauri wrote:isä poisti afin pois
User avatar
Konzig
Posts: 416
Joined: 08 Jan 2014, 07:57

Re: ARMA 3 VIDEOT

Post by Konzig »

Semmoista olen miettinyt, että harmittavasti AFI-videoiden määrä tuntuu pudonneen jo pidemmän aikaa. Twitch-feedejäkään en tiedä juuri muita olevan kuin Tuntemattoman.

Haluan vain sanoa, että itse olen ainakin saanut valtavan paljon kaikista videoista, varsinkin niistä, joissa kuvaaja on itse RJ-tai ylempi, jotta radioliikenne on kuultavissa videossa. Itse ainakin koen kehittyneeni johtamisessa sitä kautta, että pelikerran jälkeen on voinut katsoa AAR:n synkronoituna jonkun videoon, jossa kuulee radioliikenteen ja näkee mitä muualla tapahtui. Myös käskyjen ja informaation välittämisen haasteista oppii paljon, kun on ensin itse yrittänyt välittää jonkun ajatuksen ja saa nähdä videolta millaisena se on välittynyt vaikka yksittäiseen ryhmään.

Eli striimatkaa vaan rohkeasti enemmän. Videoissa ei tarvitse tapahtua mitään erikoista tai unohtumattoman hauskaa, ja silti niistä voi olla paljon iloa ja hyötyä. Erityiskiitos Tuntemattomalle Twitch-striimeistä ja Miki:lle Youtube-videoista, teiltä on mielestäni tullut eniten materiaalia jakoon.
Bummeri
Posts: 3009
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: ARMA 3 VIDEOT

Post by Bummeri »

Komppaan konsia. Lisäksi haluaisin vielä lisätä, että videoissa esiintyy usein vauhdikkaita tilanteita, mutta se video on leikattu vain siihen pikku tilanteeseen. Toivoisin niiden pikku pätkien lisäksi sitten videoita miten tilanteeseen päädyttiin ja mitä sen jälkeen tapahtui. Jos voisitte niitä uppailla vaikka sitten rinnalle sinne?
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
IsaiahCortez
Posts: 340
Joined: 29 Jul 2013, 00:09
Location: Keskimmäinen sormi

Re: ARMA 3 VIDEOT

Post by IsaiahCortez »

Bummeri wrote:Komppaan konsia. Lisäksi haluaisin vielä lisätä, että videoissa esiintyy usein vauhdikkaita tilanteita, mutta se video on leikattu vain siihen pikku tilanteeseen. Toivoisin niiden pikku pätkien lisäksi sitten videoita miten tilanteeseen päädyttiin ja mitä sen jälkeen tapahtui. Jos voisitte niitä uppailla vaikka sitten rinnalle sinne?
Konzig wrote:Semmoista olen miettinyt, että harmittavasti AFI-videoiden määrä tuntuu pudonneen jo pidemmän aikaa. Twitch-feedejäkään en tiedä juuri muita olevan kuin Tuntemattoman.

Haluan vain sanoa, että itse olen ainakin saanut valtavan paljon kaikista videoista, varsinkin niistä, joissa kuvaaja on itse RJ-tai ylempi, jotta radioliikenne on kuultavissa videossa. Itse ainakin koen kehittyneeni johtamisessa sitä kautta, että pelikerran jälkeen on voinut katsoa AAR:n synkronoituna jonkun videoon, jossa kuulee radioliikenteen ja näkee mitä muualla tapahtui. Myös käskyjen ja informaation välittämisen haasteista oppii paljon, kun on ensin itse yrittänyt välittää jonkun ajatuksen ja saa nähdä videolta millaisena se on välittynyt vaikka yksittäiseen ryhmään.

Eli striimatkaa vaan rohkeasti enemmän. Videoissa ei tarvitse tapahtua mitään erikoista tai unohtumattoman hauskaa, ja silti niistä voi olla paljon iloa ja hyötyä. Erityiskiitos Tuntemattomalle Twitch-striimeistä ja Miki:lle Youtube-videoista, teiltä on mielestäni tullut eniten materiaalia jakoon.
Itse olen niin tavattoman laiska uppimaan videoita sekä editoimaan niitä. Tehdääs nyt tälläinen pien setti tähän jossa on videoita joita en tänne ole laittanut sekä aikaisemmin nähtyjä. Kategorisoin niitä vähän aseman mukaan.

Vaunujohtaja:

(muitten äänet päin vittua)

(Alussa vaunutoimintaa ja asioita joita ei kannata tehdä. Lopussa JV mähinää itsensä irtiottamisessa)

(Passiivista komentamista sekä huonoja päätöksiä)

(Pusketaan Bemmillä uraa pitkin. Hyvin menee paitsi lopun metsään ajo)


JV Johtamista JJ/RJ:

(JJ:nä JV:tä vastaan. Ei kummoisempia pelisuunnitelmia)

(JJ:nä Kiikareiden kanssa mekanisoitua/motorisoitua JV:tä vastaan. Oma taidonnäyte joukkujen siirtelystä ja vihollisen toimintasuunitelman arvauksesta.)

(Uusien pelaajien ryhmä. Opettamista, neuvomista sekä satunnaisia jenkkejä)

(Wepons ryhmän johtamista pirunmoisella kiireellä)


Jos näillä pääsee alkuun?
“If you don’t have enough artillery, quit.”
– General Richard Cavasos
"Kylmä, nälkä ja väsymys ovat siviilin harhaluuloja, sotilas tuntee puutetta ainoastaan ampumatarvikkeista."
User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: ARMA 3 VIDEOT

Post by JoneKone »

Konzig wrote:Semmoista olen miettinyt, että harmittavasti AFI-videoiden määrä tuntuu pudonneen jo pidemmän aikaa. Twitch-feedejäkään en tiedä juuri muita olevan kuin Tuntemattoman.

Haluan vain sanoa, että itse olen ainakin saanut valtavan paljon kaikista videoista, varsinkin niistä, joissa kuvaaja on itse RJ-tai ylempi, jotta radioliikenne on kuultavissa videossa. Itse ainakin koen kehittyneeni johtamisessa sitä kautta, että pelikerran jälkeen on voinut katsoa AAR:n synkronoituna jonkun videoon, jossa kuulee radioliikenteen ja näkee mitä muualla tapahtui. Myös käskyjen ja informaation välittämisen haasteista oppii paljon, kun on ensin itse yrittänyt välittää jonkun ajatuksen ja saa nähdä videolta millaisena se on välittynyt vaikka yksittäiseen ryhmään.

Eli striimatkaa vaan rohkeasti enemmän. Videoissa ei tarvitse tapahtua mitään erikoista tai unohtumattoman hauskaa, ja silti niistä voi olla paljon iloa ja hyötyä. Erityiskiitos Tuntemattomalle Twitch-striimeistä ja Miki:lle Youtube-videoista, teiltä on mielestäni tullut eniten materiaalia jakoon.
Otin siitä keskviikon ekasta tehtäväst vähän videota spekatasta (kun en ehtinyt mukaan). Muutamassa kohdassa näkyy aika hyvin kuinka hyvin häiritsevä ja lamauttava tuli vaikuttaa puolustajaan. Koitan saada upittua tässä jossain välissä tällä viikolla

Heittäisin myös pallon takaisin Konzille ja Bummerille. ;) Olisi todella mielenkiintoista myös saada Kilo ja JJ hommista videota. Vaikka yhdistettynä niin, että videossa näkyviin/kuuluviin tapahtumiin yhdistetään subtitelillä hieman sitä millaisi ajatuksa x-hetkenä on päässä. Kilolla ei nyt muutenkaan ole tarvetta kovalle FPS:lle niin voi hyvin laittaa jonkun softan taustalle pyörimään. :)
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
User avatar
Konzig
Posts: 416
Joined: 08 Jan 2014, 07:57

Re: ARMA 3 VIDEOT

Post by Konzig »

JoneKone wrote:Heittäisin myös pallon takaisin Konzille ja Bummerille.
On vaan aika vieras alue tuo videoiden käsittely ja uppiminen. Että millä laadulla jne. että ei tieodostokoot kasva ihan älyttömiksi. Pitää kai perehtyä asiaan.
Bummeri
Posts: 3009
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: ARMA 3 VIDEOT

Post by Bummeri »

Mulla ei ole osaamista, hirveästi resursseja opetteluun ja konekkin on kyllä sellainen juustoraastin että en usko toimivan ihan hirveän hyvin.
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
User avatar
Cpl Honkonen
Posts: 657
Joined: 01 Aug 2015, 14:39
Location: Iisalmi

Re: ARMA 3 VIDEOT

Post by Cpl Honkonen »

Ite en niin tykkää älyttömän pitkiä videoita katella ja lataankin vaan sellasia perseilypätkiä.

Jos uppaa sellasia kokonaisia pelejä niin se ei vaadi älyttömästi editointia, lähinnä jos sinne laittaa välillä just sellasta tekstiä mitä on ollu ideana jne. Siinä tulee sitten vaan se tilan tarve. Mutta itekkin sillon kun alotin alotin tyhjältä pöydältä. Premiren opetteluun ei mun käytöllä ole menny montaa tuntia ja kun kaiken pitkälti voi kattoa tubesta miten tehää jos tarvii tehä jotain mitä ei osaa. Premirekin on vaan vielä maksullinen niin jotain silläkin on tehtävä ettei se toimi pelkkänä kooderina siinä välissä.

Maksakaa mulle lunnaksia että saa laittaa jonni känpän missä on saatavilla kunnon netti niin rupeen laittamaan triimiä pystyyn ja olemaan jj ;P
Combat Camera
Jos meitsi sanoo jotain siitä ei saa selvää ja jos siitä sais selvää kannattaa olla vähän pelisilmää sen selvän suhteen
User avatar
Konzig
Posts: 416
Joined: 08 Jan 2014, 07:57

Re: ARMA 3 VIDEOT

Post by Konzig »


Ensimmäinen kokeilutaltiointi. Epätoivoista etenemistä, radiojumppaa, hyppy 10:ksi ja Maatissin murhayritys.
Post Reply