Page 7 of 9

Re: ARMA 3 Dev branch / tulevia päivityksiä

Posted: 01 Dec 2017, 14:41
by Cpl Honkonen
Se briiffi on varmaan aika hiton töiläs tehä kun katin sen wikin.

Nää oli mun mielestä aika kinostavia. Viimeinen varsinkin makrot tulille :D

Added: Vehicle commanders can now control their vehicles directly by the WASD keys without AI responsibility delays (there should be no difference between driving from driver or commander positions, though AI crew still needs to be present)
Added: A new 'Anti-Air' map marker
Added: HoldKey Function (executes a user-defined code when a key has been held down for a specified period of time)

Re: ARMA 3 Dev branch / tulevia päivityksiä

Posted: 01 Dec 2017, 16:46
by Nurmi
Cpl Honkonen wrote:Se briiffi on varmaan aika hiton töiläs tehä kun katin sen wikin
Onhan se vaikeata tehdä, mutta jos oot pelannut niitä tac-ops tehtäviä niin huomaat että lopputulos on ihan saatanan hienoa.

Re: ARMA 3 Dev branch / tulevia päivityksiä

Posted: 01 Dec 2017, 16:51
by Cpl Honkonen
Oon pelloonnu. Hiton hienoja ne on ja kun ne on vielä spiikattu niin on aika uuuhhh. Johkin isompaan eventtiin toi vois kans toimia.

Re: ARMA 3 Dev branch / tulevia päivityksiä

Posted: 15 Dec 2017, 22:05
by Väyrynen


Uudet mallinnetut sisätilat dev branchissä.

Re: ARMA 3 Dev branch / tulevia päivityksiä

Posted: 15 Dec 2017, 22:57
by JoneKone
Väyrynen wrote:
Uudet mallinnetut sisätilat dev branchissä.
Nyt on nättii!

Re: ARMA 3 Dev branch / tulevia päivityksiä

Posted: 17 Dec 2017, 23:52
by Arska
Onko prismat PIP vai miten toteutettu?

Re: ARMA 3 Dev branch / tulevia päivityksiä

Posted: 18 Dec 2017, 00:52
by Bummeri
Näkyvät olevan pitkälti vain aukkoja suoraan pelimaailmaan. Eli oletettavasti se miehistön sisätila on mallissa hieman todellisuutta korkeammalla jotta ne luukut ovat kohdillaan niiden prismojen yläpäiden tasalla.

Tämätyylisesti...

Re: ARMA 3 Dev branch / tulevia päivityksiä

Posted: 18 Dec 2017, 14:16
by Thororin
Väyrynen wrote:
Uudet mallinnetut sisätilat dev branchissä.
Hauskaa että jaksavat nyt viimeinkin sisätilat tehdä! Immersion lisäksi niin onhan tuo kaiken kaikkiaan aika kätsyä!

Re: ARMA 3 Dev branch / tulevia päivityksiä

Posted: 18 Dec 2017, 18:19
by Arska
Bummeri wrote:Näkyvät olevan pitkälti vain aukkoja suoraan pelimaailmaan. Eli oletettavasti se miehistön sisätila on mallissa hieman todellisuutta korkeammalla jotta ne luukut ovat kohdillaan niiden prismojen yläpäiden tasalla.

Tämätyylisesti...
Jes loistavaa, näin toivoinkin :)

Re: ARMA 3 Dev branch / tulevia päivityksiä

Posted: 18 Dec 2017, 20:58
by Bummeri
Arska wrote:
Bummeri wrote:Näkyvät olevan pitkälti vain aukkoja suoraan pelimaailmaan. Eli oletettavasti se miehistön sisätila on mallissa hieman todellisuutta korkeammalla jotta ne luukut ovat kohdillaan niiden prismojen yläpäiden tasalla.

Tämätyylisesti...
Jes loistavaa, näin toivoinkin :)
Joo se tekee varsinkin ajajan roolista paljon mielekkäämpää. Samoiten ne automaattisesti tulevat peruutuskamerat. Ne peruutuskamerat tosin olivat PIP ruutuja.