ARMA 3 Dev branch / tulevia päivityksiä

User avatar
Tuntematon
Posts: 2291
Joined: 19 May 2015, 15:29
Location: Valkeakoski
Contact:

Re: ARMA 3 Dev branch / tulevia päivityksiä

Post by Tuntematon »

Cpl Honkonen wrote:Aloitin lukemaan silleen että joo nyt se rhs menee tollasen ja maksaa rahhookin vielä mutta taisi olla jäljempänä että ne ei voi tehä niin. Mutta mikä tärkeintä #Arma4 varmistettu saman jutun alussa.
Harmi että ei voi. Parantaisi varmasti kehityksen nopeutta ja laatua jos saisiva palkkiota työstään. Ei ole kovin ripeää kehitystä ollut make Arma not war kisan jälkeen.
User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: ARMA 3 Dev branch / tulevia päivityksiä

Post by JoneKone »

Tää voi olla kova juttu...

Tweaked: Apex Expansion data are now decrypted and downloaded to all users (Content Licensing applies)

https://forums.bistudio.com/forums/topi ... nt=3250029
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: ARMA 3 Dev branch / tulevia päivityksiä

Post by JoneKone »

Ja huomenna pamahtaa sitten ladattavaa kaikille:

http://store.steampowered.com/app/74495 ... sion_Pack/
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
User avatar
madreizka
Posts: 1213
Joined: 28 Jun 2014, 21:19

Re: ARMA 3 Dev branch / tulevia päivityksiä

Post by madreizka »

JoneKone wrote:Tää voi olla kova juttu...

Tweaked: Apex Expansion data are now decrypted and downloaded to all users (Content Licensing applies)

https://forums.bistudio.com/forums/topi ... nt=3250029
Tarkoittaakos tuo suomeksi että pbot voi viimein avata ja katsoa miten tehtävät ym on tehty?
Friend, were you a hero in the war?' I said 'No...but I served in a company of heroes'."
- Arma Finland
User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: ARMA 3 Dev branch / tulevia päivityksiä

Post by JoneKone »

madreizka wrote:
JoneKone wrote:Tää voi olla kova juttu...

Tweaked: Apex Expansion data are now decrypted and downloaded to all users (Content Licensing applies)

https://forums.bistudio.com/forums/topi ... nt=3250029
Tarkoittaakos tuo suomeksi että pbot voi viimein avata ja katsoa miten tehtävät ym on tehty?
Ymmärsin, että koskee vain Tanoan maastoa. Eli maastoobjektit saadaan editoriin kaikkien käyttöön. Voin toki olla väärässä myös...
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
User avatar
Castor
Posts: 1448
Joined: 01 Aug 2013, 13:51
Location: Hämeenlinna

Re: ARMA 3 Dev branch / tulevia päivityksiä

Post by Castor »

JoneKone wrote:Ja huomenna pamahtaa sitten ladattavaa kaikille:

http://store.steampowered.com/app/74495 ... sion_Pack/
tossa ei taida olla mitään uusia mekaniikkoja armaan? koitin kaivaa mutta ei löytyny, ehkä jotain juttuja COOPpiin
User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: ARMA 3 Dev branch / tulevia päivityksiä

Post by JoneKone »

Castor wrote:
JoneKone wrote:Ja huomenna pamahtaa sitten ladattavaa kaikille:

http://store.steampowered.com/app/74495 ... sion_Pack/
tossa ei taida olla mitään uusia mekaniikkoja armaan? koitin kaivaa mutta ei löytyny, ehkä jotain juttuja COOPpiin
Pelkästään uusia SP tehtäviä, ei mitään assetteja tai featureita.
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
User avatar
Pjetu
Posts: 327
Joined: 25 Nov 2016, 18:28
Contact:

Re: ARMA 3 Dev branch / tulevia päivityksiä

Post by Pjetu »

No ajoneuvot on legendan mukaan nyt tehty ainakin pahvista nitroglyseriinin sijaan.
Image[url=steam://friends/add/'.76561198020606007.']Image[/url]
https://www.youtube.com/user/MrPjetu

-Emmä tiennyt että tää on COTVT t. Elias
-Ei lyhyitä, ei jumalauta.
User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: ARMA 3 Dev branch / tulevia päivityksiä

Post by JoneKone »

"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
User avatar
Nurmi
Posts: 120
Joined: 27 Nov 2016, 20:28
Location: Helsinki

Re: ARMA 3 Dev branch / tulevia päivityksiä

Post by Nurmi »

Added: Animated Briefing Framework (used for creating briefings with animated markers - resizing, non-linear moving, coloring - including a timeline function for better timing and synchronization)
Kiinnostavaa näin SP/COOP tehtäväntekijän näkökulmasta
Post Reply