ARMA 3 Dev branch / tulevia päivityksiä

User avatar
JoneKone
Posts: 2473
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

ARMA 3 Dev branch / tulevia päivityksiä

Postby JoneKone » 20 Dec 2016, 10:55

Ihan mielenkiintoista keskustelua BI foorumeilla tulevasta Jets DLC:stä. mm. uusi tutka ja lentsikoiden vahinkomallinnus. Vaikka ite tykkään lentovehkeistä, niin jotenkin olisin kuitenkin sitä mieltä, että esim. Tanks DLC olisi voinut olla korkeammalla prioriteetillä kun sitä myötä, tod. näk. vaunutoimintaan taas tulisi lisää hyödynnettäviä ominaisuuksia. Toisaalta, tämä ehkä tarkoittaa, että kaikki vaunumodit ei ole heti alkuvuodesta rikki. Ilman lentokoneita ollaan pärjätty hyvin tähän asti.

https://forums.bistudio.com/forum/178-a ... nt-branch/
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
Bummeri
Posts: 2963
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: ARMA 3 Dev branch / tulevia päivityksiä

Postby Bummeri » 20 Dec 2016, 11:34

Muttakun se sensori päivitys vaikuttaa niihin vaunuihinkin. Olisiko sellaisia synergia etuja tehdä tässä järjestyksessä?
Last edited by Bummeri on 20 Dec 2016, 11:44, edited 1 time in total.
Reason: 1
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
User avatar
JoneKone
Posts: 2473
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: ARMA 3 Dev branch / tulevia päivityksiä

Postby JoneKone » 20 Dec 2016, 11:50

Bummeri wrote:Muttakun se sensori päivitys vaikuttaa niihin vaunuihinkin. Olisiko sellaisia synergia etuja tehdä tässä järjestyksessä?


Totta toikin...
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
User avatar
Tuntematon
Posts: 2260
Joined: 19 May 2015, 15:29
Location: Valkeakoski
Contact:

Re: ARMA 3 Dev branch / tulevia päivityksiä

Postby Tuntematon » 20 Dec 2016, 12:43

Mielestäni ihan hyvä että tekevät lentokoneiden vahinko pisteet & mallinnuksen samalle tasolle kun vaunut on nyt. Vaunujen kun vahinko systeemi toimii ihan riittävän hyvin nykyisellään.

Ja kuten bummeri sanoi. Tuo dlc tulee antamaan paljon muutakin ja oletettavasti suurimman osan hienoista uudistuksista tulee kaikille ilmaiseksi ja vain pieni osa sisällöstä tulee olemaan maksullista ja menee samaan kategoriaan kuin muut dlc tähän asti. Ne ostaa jotka haluaa lähinnä tukea tätä peliä rahallisesti ja loput jättää ostamatta kun ei ole kiinnostunut.


Mutta saa nähdä miten tuo 64bit versio tuo tullessaan. Ei se mikään Jeesuksen kolmaskymmenes tuleminen ole.


Ja tuo kartta mikä tulossa niin vaikuttaa todella hyvältä mitä nyt vähän Project Argossa päässyt näkemään.
User avatar
JoneKone
Posts: 2473
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: ARMA 3 Dev branch / tulevia päivityksiä

Postby JoneKone » 22 Dec 2016, 11:07

Ensimmäiset draftit configeista vaikuttavat tutkien osalta aika lupaavilta.

https://community.bistudio.com/wiki/Arma_3_Sensors

https://community.bistudio.com/wiki/A3_ ... _reference
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
User avatar
JoneKone
Posts: 2473
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: ARMA 3 Dev branch / tulevia päivityksiä

Postby JoneKone » 06 Mar 2017, 16:55

Vaunujen FCS featureita Dev Branchiin.

https://forums.bistudio.com/topic/20260 ... ol-system/
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
User avatar
JoneKone
Posts: 2473
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: ARMA 3 Dev branch / tulevia päivityksiä

Postby JoneKone » 15 Mar 2017, 10:58

Jets DLC:n myötä näköjään tulossa mukavia parannuksia HUD:eihin.

http://imgur.com/a/pkvRQ

Threadi:
https://forums.bistudio.com/topic/14393 ... nt=3163605
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
User avatar
JoneKone
Posts: 2473
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: ARMA 3 Dev branch / tulevia päivityksiä

Postby JoneKone » 28 Mar 2017, 11:21

Jengi on jo innostunut tekemään low poly / no object karttoja jets DLC:tä ajatellen. Karttakoot 40km*40km -> 143 km * 143 km

https://forums.bistudio.com/forums/topi ... -terrains/

Arma ei tuu koskaan olemaan mikään HC ilmasimulaattori, mut ei heti uskois tän kuvan perusteella, että puhutaan edes samasta pelistä:

Image
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
Bummeri
Posts: 2963
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: ARMA 3 Dev branch / tulevia päivityksiä

Postby Bummeri » 13 Apr 2017, 22:34

"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi

Return to “ARMA 3”



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest