Kuoleminen bugeihin

Post Reply
User avatar
Riqu
Posts: 35
Joined: 14 Apr 2015, 15:05

Kuoleminen bugeihin

Post by Riqu »

Onko tämä tulossa ihan nykyaikaan? Kuolet pelissä arma kuolemaan ja kun jippinä yrität takaisin "you are dead... tms". Itse kesken KK kuljetuksen aivan pelien alussa kuolo korjaa eikä takaisin millään koska "you are dead... bla blaa blaa". Nyt olisi ihan kiva tietää jos tämmöinen standardi on tulossa koska jos moinen on niin itse ainakin pysyn loppullisesti kaikista staattisista/assetit ainakin erossa koska arma.
User avatar
Riqu
Posts: 35
Joined: 14 Apr 2015, 15:05

Re: Kuoleminen bugeihin

Post by Riqu »

Riqu wrote:Onko tämä tulossa ihan nykyaikaan? Kuolet pelissä arma kuolemaan ja kun jippinä yrität takaisin "you are dead... tms". Itse kesken KK kuljetuksen aivan pelien alussa kuolo korjaa eikä takaisin millään koska "you are dead... bla blaa blaa". Nyt olisi ihan kiva tietää jos tämmöinen standardi on tulossa koska jos moinen on niin itse ainakin pysyn loppullisesti kaikista staattisista/assetit ainakin erossa koska arma.

Ja tämähän siis koskee epävirallisia. Virallisissahan ei kuolla bugeihin joista jippaillaan.
User avatar
Castor
Posts: 1448
Joined: 01 Aug 2013, 13:51
Location: Hämeenlinna

Re: Kuoleminen bugeihin

Post by Castor »

Riqu wrote:
Riqu wrote:Onko tämä tulossa ihan nykyaikaan? Kuolet pelissä arma kuolemaan ja kun jippinä yrität takaisin "you are dead... tms". Itse kesken KK kuljetuksen aivan pelien alussa kuolo korjaa eikä takaisin millään koska "you are dead... bla blaa blaa". Nyt olisi ihan kiva tietää jos tämmöinen standardi on tulossa koska jos moinen on niin itse ainakin pysyn loppullisesti kaikista staattisista/assetit ainakin erossa koska arma.

Ja tämähän siis koskee epävirallisia. Virallisissahan ei kuolla bugeihin joista jippaillaan.
Ilmoittele saman tien kun löytyy bugeja jotka vie hengen! tämä helpottaa tehtävientekijöiden hommaa

pätee siis myös virallisia myös
Trade
Posts: 456
Joined: 09 Jun 2015, 19:20

Re: Kuoleminen bugeihin

Post by Trade »

Maan ja rakennusten sisään bugaaminen on kyllä paskinta paskaa ikinä.
User avatar
Nummi
Posts: 1589
Joined: 26 Nov 2013, 01:52
Location: Stadi

Re: Kuoleminen bugeihin

Post by Nummi »

On se kumma on itse koko AFI:ssa pelaamisen aikana en ole kuollut bugiin kuin kerran. Vaunu räjähti kerran kun se putosi maan läpi.

Tämä oli joskus muinaisaikana vuonna 2015.

Ehkä näissä bugeissa suurin juttu mitä ihmisten pitäisi oppia on Arman "kirjoittamattomat säännöt". Eli tietää etukäteen mitkä ovat bugejen vaara-aluetta, mitä rajoja ei kannata yrittää venyttää. Itselle ainakin nämä tuli tutuiksi satojen DayZ (modi) tuntien aikana, monet Arma 2:n bugipesäkkeistä ovat lievempinä Arma 3:ssa.

Bugeja tulee tällaisesta pelistä aina löytymään. Niiden ympärillä pitää oppia pelaamaan mahdollisimman turvallisesti.
Furean wrote:Pitää muistaa, että ruotsalaisethan pani melkein koko Suomen kansaa.
ruoste wrote:Dataa on saatava.
User avatar
Castor
Posts: 1448
Joined: 01 Aug 2013, 13:51
Location: Hämeenlinna

Re: Kuoleminen bugeihin

Post by Castor »

Nummi wrote:Bugeja tulee tällaisesta pelistä aina löytymään. Niiden ympärillä pitää oppia pelaamaan mahdollisimman turvallisesti.
Jees, tässä harkitsen projektia jolla listattaisiin yleisimmät bugit meidän peleissä, lanka jossa eka postauksessa on kaikki todistetut bugit ja johon voi tulla satakaupalla ilmoituksia bugeista.
Emppu
Posts: 57
Joined: 17 Mar 2014, 16:10
Location: Laitila

Re: Kuoleminen bugeihin

Post by Emppu »

Nummi wrote:On se kumma on itse koko AFI:ssa pelaamisen aikana en ole kuollut bugiin kuin kerran. Vaunu räjähti kerran kun se putosi maan läpi.

Tämä oli joskus muinaisaikana vuonna 2015.

Ehkä näissä bugeissa suurin juttu mitä ihmisten pitäisi oppia on Arman "kirjoittamattomat säännöt". Eli tietää etukäteen mitkä ovat bugejen vaara-aluetta, mitä rajoja ei kannata yrittää venyttää. Itselle ainakin nämä tuli tutuiksi satojen DayZ (modi) tuntien aikana, monet Arma 2:n bugipesäkkeistä ovat lievempinä Arma 3:ssa.

Bugeja tulee tällaisesta pelistä aina löytymään. Niiden ympärillä pitää oppia pelaamaan mahdollisimman turvallisesti.
tämä kyllä niin totta, armassa oppii ensimmäiseksi sellaiset rakennukset/kivet joiden viereen ei kannata mennä, eikä todellakaan Vaultata niiden vieressä koska hyvällä lykyllä bugaat sen sisään ja kuolet sinne
Post Reply