Mortar savut ja valot

Post Reply
User avatar
Castor
Posts: 1448
Joined: 01 Aug 2013, 13:51
Location: Hämeenlinna

Mortar savut ja valot

Post by Castor »

Teimpä tälläsen langan jotta meidän suuret ja mahtavat johtajat pystyvät jatkossa käyttämään mortaria tehokkaammin.

Testasin Mk6 kranaatinheittimellä ja tässä on testitulokset:

SAVU:
Lentoaika ei vaikuta savuun, savukranaatti kestää maahan iskettyään tasan 60 sekuntia josta 20 menee savuverhon syntymiseen, Todella riippuvainen tuulesta, savuverho on huomattavasti suurempi kuin käsisavulla. Jokainen voi sitten itse spekuloida miten tuota tulisi käyttää.

VALO:
Lentoaika vaikuttaa valoon, valokranaatti kestää lyhyillä etäisyyksillä keskimäärin 90sec josta 30-40 sekuntia valo on ilmassa. Maksimi etäisyydellä valo kestää keskimäärin 60sec mutta on saman ajan ilmassa.

Meidän innostuneet heitinmiehet voi sitten tänne huudella jos on jotain huudeltavaa, toivottavasti KRH savut ja valot yleistyvät tehtävissämme.
TheTaltsi
Posts: 1533
Joined: 14 Nov 2013, 11:14

Re: Mortar savut ja valot

Post by TheTaltsi »

Pitäisi tarkistaa kuinka korkealla flare alkaa.leijumaan jotta saisi tarkkoja flareja mutta itte olen pitänyt nyrkki sääntönä että flare pitää ampua noin 200m pidemmälle jotta se on halutussa paikassa
Tuntematon wrote:Jälleen kerran jos joku pahoittaa tästä viestistä mielensä niin totean nöyrästi ja autuaasti että ei kiinnosta.
Tohtori Kuolema wrote:Joo on Taltsi IHAN kiva.
Lauri wrote:isä poisti afin pois
User avatar
Castor
Posts: 1448
Joined: 01 Aug 2013, 13:51
Location: Hämeenlinna

Re: Mortar savut ja valot

Post by Castor »

TheTaltsi wrote:Pitäisi tarkistaa kuinka korkealla flare alkaa.leijumaan jotta saisi tarkkoja flareja mutta itte olen pitänyt nyrkki sääntönä että flare pitää ampua noin 200m pidemmälle jotta se on halutussa paikassa
Kannattaa testata, nuo tulokset tuli artillery computerilla.
User avatar
Cpl Honkonen
Posts: 657
Joined: 01 Aug 2015, 14:39
Location: Iisalmi

Re: Mortar savut ja valot

Post by Cpl Honkonen »

TheTaltsi wrote:Pitäisi tarkistaa kuinka korkealla flare alkaa.leijumaan jotta saisi tarkkoja flareja mutta itte olen pitänyt nyrkki sääntönä että flare pitää ampua noin 200m pidemmälle jotta se on halutussa paikassa
Varmaan jostain konffista saa kaivettua tai viimeistään testaamalla kuinka korkrealla se syttyy. Sitten kun käyttää vähän grafiikkaa (lentoratalaskenta, saa mun taulukkoon pienellä temppuilulla) ja sen perustellaa nostetaan maalin etäisyyttä saadaan tuo valo oikeaan paikkaan aina kerralla.
Combat Camera
Jos meitsi sanoo jotain siitä ei saa selvää ja jos siitä sais selvää kannattaa olla vähän pelisilmää sen selvän suhteen
Post Reply