ARMA 3 Päivittynyt

User avatar
JoneKone
Posts: 2465
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: ARMA 3 Päivittynyt

Postby JoneKone » 09 Nov 2017, 21:57

30.11 pukkaa taas lisää ladattavaa

https://arma3.com/dlc/tacops
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
Bummeri
Posts: 2954
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: ARMA 3 Päivittynyt

Postby Bummeri » 03 May 2019, 13:55

Uusia asetuksia tulossa server CFG. Noita kannattaa ilmeisesti säätää ettei porukka lentele pois:

https://forums.bohemia.net/forums/topic ... nt-3353919
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
Tikka
Posts: 981
Joined: 26 Jul 2013, 18:14

Re: ARMA 3 Päivittynyt

Postby Tikka » 03 May 2019, 15:31

Bummeri wrote:Uusia asetuksia tulossa server CFG. Noita kannattaa ilmeisesti säätää ettei porukka lentele pois:

https://forums.bohemia.net/forums/topic ... nt-3353919
Ilmeisesti nämä tuli jo? Ilmeisesti BI on myös heittänyt asetukset vakiona aivan vituilleen...
Bummeri
Posts: 2954
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: ARMA 3 Päivittynyt

Postby Bummeri » 03 May 2019, 16:16

Tikka wrote:
Bummeri wrote:Uusia asetuksia tulossa server CFG. Noita kannattaa ilmeisesti säätää ettei porukka lentele pois:

https://forums.bohemia.net/forums/topic ... nt-3353919
Ilmeisesti nämä tuli jo? Ilmeisesti BI on myös heittänyt asetukset vakiona aivan vituilleen...

Joo, niin taitaa olla, kun uusi arma versio on nyt 1.92? Ja nuo tuli 1.90 perf.

Siellä on ilmeisesti muitakin mahdollisesti ongelmaisia asetuksia:

missionsToShutdown = 8;
missionsToServerRestart = 8;

Servu sammuu/restarttaa 8 mission jälkeen?

lobbyIdleTimeout = 300;

idlaat lobbyssää niin kick?

debBriefingTimeOut = 45; or
debriefingTimeOut[] = {45, 60};

briefingTimeOut = 60; or
briefingTimeOut[] = {60, 90};

roleTimeOut = 90; or
roleTimeOut[] = {90, 120};

votingTimeOut = 60; or
votingTimeOut[] = {60, 90};

Tekevät jotain kickkejä ehkä?

kickTimeout[] = { {0, -1}, {1, 180}, {2, 180}, {3, 180} };

Saat vääristä modeista yms. kickeistä bannit 3 minuutiksi?

Tikka jos teet muutoksia niin yritä muistaa tehdä ne myös eventtiservun conffiin?
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
Bummeri
Posts: 2954
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: ARMA 3 Päivittynyt

Postby Bummeri » 20 May 2019, 16:42



hmmmm....
Last edited by Bummeri on 20 May 2019, 16:42, edited 1 time in total.
Reason: 1
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
User avatar
JoneKone
Posts: 2465
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: ARMA 3 Päivittynyt

Postby JoneKone » 20 May 2019, 19:56

Bummeri wrote:


hmmmm....


No johan on! (mitäköhän sieltä tulee tällä kertaa).
Last edited by JoneKone on 20 May 2019, 19:56, edited 1 time in total.
Reason: ..
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
User avatar
Tuntematon
Posts: 2249
Joined: 19 May 2015, 15:29
Location: Valkeakoski
Contact:

Re: ARMA 3 Päivittynyt

Postby Tuntematon » 21 May 2019, 10:30

Heitän villin teorian miksi gm dlc ei saanutkaan sitä moottori tukea mitä niille luvattiin koska bis oli tää työn alla johon tulee itsessään jo "paljon " moottori päivityksiä. Joten ei ollut järkeä tehdä vanhaan muutoksia kun uusi rikkoo ja eivät olleet kertoneet gm tiimille tästä mitään koska ne kuitenkin ei osaa pitää sitä salassa.
User avatar
JoneKone
Posts: 2465
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: ARMA 3 Päivittynyt

Postby JoneKone » 21 May 2019, 15:25

Tuntematon wrote:Heitän villin teorian miksi gm dlc ei saanutkaan sitä moottori tukea mitä niille luvattiin koska bis oli tää työn alla johon tulee itsessään jo "paljon " moottori päivityksiä. Joten ei ollut järkeä tehdä vanhaan muutoksia kun uusi rikkoo ja eivät olleet kertoneet gm tiimille tästä mitään koska ne kuitenkin ei osaa pitää sitä salassa.


Kuulostaa ihan järkevältä ja oli vissiin myös painostettu GM:ää aikataulun suhteen joka myös selittyisi tällä. Toivottavasti tässä tulevassa "hieman erillaisessa" laajennuksessa olisi meille edes jotain käyttökelpoista. Edes konepellin alle.
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
Temppa
Posts: 696
Joined: 30 Jan 2014, 07:33

Re: ARMA 3 Päivittynyt

Postby Temppa » 21 May 2019, 16:45

Tulispa dayz:n chernarus puineen ja taloineen.

Return to “ARMA 3”



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest