Hei,
Olen järjestämässä ns. läksiäis pelit Tushinon kanssa.
Marraskuun jälkeen jättäydyn pois keharitoiminnasta. No drama, johtuu muutoksista IRL elämässä.
Eventti pelataan su 29.11 ja nyt pitäisi ideoida hieman. Minusta 1 missio iltaan oli sopiva.
Tushino on kysynyt halutaanko me tehdä tehtävä tai antaa heille ehdotuksia mimmoisen tehtävän me halutaan pelata.
Tehätvän koko voisi olla se TvT180.
Sana on vapaa ja ajattelin että idoidaan keskiviikkon asti, sitten pitää jo heillekin jotain informoida.
Ideoita seuraavaa Tushino peliä varten
Re: Ideoita seuraavaa Tushino peliä varten
Vt5 suomi vs venäjä?
[url=steam://friends/add/'.76561197962033881.'][/url]
http://www.twitch.tv/berillis
https://www.youtube.com/user/TheBerillis
http://www.twitch.tv/berillis
https://www.youtube.com/user/TheBerillis
Re: Ideoita seuraavaa Tushino peliä varten
I like your thinking. Olisiko kova, jos olisi vielä ns. "Karjala takaisin" eli Suomi hyökkäisi (pitäisi saada BWmod leopardit)Anssi wrote:Vt5 suomi vs venäjä?
Tosin VT5 maastona on muutamasta syystä vähän kehno; -alhainen fps, -suuruuden tunne katoaa tiheässä metsässä, -halutaanko me oikeasti taistella Tushinoa vastaan tiheässä metsässä
Re: Ideoita seuraavaa Tushino peliä varten
Battle of Ia Drang valley nyky uniteilla
https://en.wikipedia.org/wiki/Battle_of_Ia_Drang
BLUFOR, US (AFI)
- Alivoima
- Kaikki pelit ja rensselit jalkaväellä (lämpötähystimet, ACOGit, kessejä ja UGLliä)
- 2x US Army joukkuetta
- 1-2x mortaria
- 4x kuljetuskopua joissa myös offensiivisia ominaisuuksia tai +2 CAS kopua (Littlebird)
OPFOR, Serbit,venäläiset,geneerinen paramilitaari joukko? (Tushino)
- Mies ylivoima
- 80-luvun varustus, ei sinkoja (esim. kunnon radio pihtailut)
- 3x vaikka serbi joukkuetta
- Useita M2-konekivääreitä
- Ticket järjestelmä jolla heille saa vielä vähän mies ylivoimaa
Tehtävän "säännöt"
v1:
- US laskeutumis paikka pakotettu hieman liian lähelle
- OPFOR lukossa alussa
- kopujen kantokapasiteetti siten että pitää vetää 2 kierrosta
- US puolustaa LZtaa, OPFOR hyökkää
v2:
- US laskeutumispaikka täysin vapaa
- OPFOR saa levittäytyä niin paljon kuin tahtovat
- kopujen kantokapasiteetti siten että pitää vetää 2 kierrosta
- US hyökkää mäelle, OPFOR puolustaa
Loppusanat:
- Osapuolia ja factioneita voi tietenkin vaihdella.
- Tämä tehtävä on ollut aivoriihessä jo jonkin aikaa joten ei oo ihan hattuhyllyltä heitetty.
- Ratiot ei ihan täysin kunnossa, pitää tarkistaan vielä kun kerran haetaan TVT180.
- Jos sais tehtyä vietman kartassa olis ihan mahtava, varsinkin jos olis rensseleitä.. ei vaan taida olla.
https://en.wikipedia.org/wiki/Battle_of_Ia_Drang
BLUFOR, US (AFI)
- Alivoima
- Kaikki pelit ja rensselit jalkaväellä (lämpötähystimet, ACOGit, kessejä ja UGLliä)
- 2x US Army joukkuetta
- 1-2x mortaria
- 4x kuljetuskopua joissa myös offensiivisia ominaisuuksia tai +2 CAS kopua (Littlebird)
OPFOR, Serbit,venäläiset,geneerinen paramilitaari joukko? (Tushino)
- Mies ylivoima
- 80-luvun varustus, ei sinkoja (esim. kunnon radio pihtailut)
- 3x vaikka serbi joukkuetta
- Useita M2-konekivääreitä
- Ticket järjestelmä jolla heille saa vielä vähän mies ylivoimaa
Tehtävän "säännöt"
v1:
- US laskeutumis paikka pakotettu hieman liian lähelle
- OPFOR lukossa alussa
- kopujen kantokapasiteetti siten että pitää vetää 2 kierrosta
- US puolustaa LZtaa, OPFOR hyökkää
v2:
- US laskeutumispaikka täysin vapaa
- OPFOR saa levittäytyä niin paljon kuin tahtovat
- kopujen kantokapasiteetti siten että pitää vetää 2 kierrosta
- US hyökkää mäelle, OPFOR puolustaa
Loppusanat:
- Osapuolia ja factioneita voi tietenkin vaihdella.
- Tämä tehtävä on ollut aivoriihessä jo jonkin aikaa joten ei oo ihan hattuhyllyltä heitetty.
- Ratiot ei ihan täysin kunnossa, pitää tarkistaan vielä kun kerran haetaan TVT180.
- Jos sais tehtyä vietman kartassa olis ihan mahtava, varsinkin jos olis rensseleitä.. ei vaan taida olla.
- Roster[+] Spoiler