Page 4 of 180

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Posted: 18 Jul 2014, 07:03
by Annddy
http://forums.bistudio.com/showthread.p ... A-III-v1-0

Päivitetty taas. Siistin näköinen tuo HC versio jossa pitää kirjaimellisesti poistua kuorma-tilasta.


Re: ARMA 3 modikeskustelu

Posted: 27 Jul 2014, 14:14
by Bummeri
AGM modin fatigue, aseen heilunta ja rekyyli on nössö asetuksilla. Ovat TMR perua ja ovat nykyiseen arma 3 tuntumaan verrattuna aivan surkeat. Riittäisi kun käytössä olisi vain tuo weapons rest ja muuten olisi vanilla arma 3 asetukset. Toivottavasti kohentavat tuota seuraavassa patchissa.

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Posted: 15 Aug 2014, 15:26
by JP-9000
Ai helvetti, kyllä lämmitää näin vanhan vaunuromantikon sydäntä kun viime yönä törmäsin tähän modiin. Modi on vielä vähän vaiheessa, mutta jo nyt tuo Abrams on aivan mahtava. Tyylikkäät sisätilat jotka nostavat immersiot yli yhdeksääntuhanteen, kuskin paikalta näkee jopa vähän ympärilleen ja vieläpä taakseen!



Kusen vieläkin hunajaa! Jos tuota ei lisätä servulle jahka modi vielä vähän kypsyy niin en ala kyllä olleskaan!

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Posted: 16 Aug 2014, 13:14
by Bummeri
East vs West

Vaikutta sopivalta paketilta jossa olisi kaikki tarpeellinen alkuunpääsemiseksi. Pitäis vain käydä testailemassa.


Re: ARMA 3 modikeskustelu

Posted: 16 Aug 2014, 14:24
by Anssi
Bummeri wrote:East vs West

Vaikutta sopivalta paketilta jossa olisi kaikki tarpeellinen alkuunpääsemiseksi. Pitäis vain käydä testailemassa.

Arma 3 juuri sitä varten, että ei näitä kivikautisia varusteita tarvitsisi enää käyttää. :roll:

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Posted: 16 Aug 2014, 14:56
by JP-9000
Olen testannut tuota ja seurannassa on ollut jo pitkään. Lupaava modi, nykyisellään siinä on kuitenkin aivan liian vähän sisältöä ollakseen käyttistä (mun mielestä).

Tai no, jos jotain pelkkää JV - ryynäystä haluaa pelata niin eipä siinä. Noin muuten on vähän hiljaista kun ajoneuvoja löytyy tyyliin yksi auto, yksi rekka ja yksi APC per puoli.

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Posted: 16 Aug 2014, 18:11
by Bummeri
Natolla on Hummerit, rekat, m113 ja bradley. Warsow pactilla on uazit, rekat, Brdm, btr-60 ja bemari.

Siinähän on käytännössä juuri se kalusto mitä sotaa käyvä maa tarvitsee. Miten niin tällä kalustolla ei saa tehtäviä aikaan? Suurin osa arma 2 missioista käyttää vastaavaa varustusta. Ja m113 ja btr-60 on ehkä arma pelien paskimmat elikkä parhaat vehkeet.

Ja monella on ollut valituksena arma 3n suhteen uusi futuristinen kalusto jolla ei ole kiva pelata.

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Posted: 16 Aug 2014, 18:40
by Paavo
Sen sijaan että lisättäisiin repoon, niin jonkun tommosen kylmänsodan modisetin voisi ottaa käyttöön eventtipohjaisesti.

Eli luodaan eventti jossa käytetään ko. modisettiä, ja luodaan yksi isompi tai muutama pienempi tehtävä joita pelataan sitten sen yhden illan aikana.

Samalla saataisiin varmistus siitä, että ei lisätä jotain modia repoon jolle ei olisi lainkaan tehtäviä...

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Posted: 18 Aug 2014, 20:04
by Bummeri
Tikka. Tfar modissa on nyt sellainen ongelma että arma 3 vaihtoehtoinen repo asentaa "@task_force_radio_3012" nimiseen kansioon. Kuitenkin jos pelaajalla ei ole olemassa kansiota "@task_force_radio", tulee virhe
Include file userconfig\task_force_radio\radio_keys.hpp not found

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Posted: 18 Aug 2014, 21:24
by SpottedBill
Nyt olis vissiin kju julkaissut parannetun karttapaketin All in Arma Terrain Pack -nimellä. Onko kukaan testannu?